Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen twijfelt aan victory zen stats en als er dan ook helemaal geen foto komt twijfel ik nog meer aan die hgh.. En ik weet nu ook dat ik geen suikerwafels koop van jou
Er is niets ongeloofswaardig lijkt mij als iemand zegt 10IU per dag te zetten er zijn zat mensen die dergelijke hoeveelheden zetten..
Jammer dat veel topics eindigen in veel offtopic gelul wat het niveau van het gehele forum niet ten goede komt.
Tijd voor een slotje denk ik
je bent een homonee jou foto is lekker, niemand durft er niet eens een eigen foto op te zetten
upload foto dan met een a3 papier in je hand met dutchbbding opgeschreve dan str ik je suppsHaha zielig als je gaat schelden echt te triest voor woorden!
upload foto dan met een a3 papier in je hand met dutchbbding opgeschreve dan str ik je supps
kijk bij media.. heb één als ik op 95kilo 12% stond.. gozer ik begin niet alleen te twijfel of je wel 118 kilo bent maar ook of je geen gehandicapte bent die uit het gesticht is ontsnaptHaha loser dat zegt iemand die er zelf geen foto bij heeft staan
kijk bij media.. heb één als ik op 95kilo 12% stond.. gozer ik begin niet alleen te twijfel of je wel 118 kilo bent maar ook of je geen gehandicapte bent die uit het gesticht is ontsnapt
Wat is de verkeerde? Een messteek? Slaag krijgen? Messen gelukkig nog niet tegengekomen maar de rest heb ik al kennis mee gemaakt.. het is maar hoe je zelf in je schoenen staat en wat je aankan he REJ. En ja je ziet me misschien als een douchbag maar ik leef wel degelijk rond het motto; op het internet kan alles, komaan zoals ik al zij niemand respecteerd de stats en deze topic was na 4 posts al ontspoord.. dan heb ik geen probleem met wat gescheld... sorry hoorDan zal ik jou maar weer even uit je dromen helpen door te zeggen, dat hij zeker wel dat gewicht en stats heeft.
En hou toch aub op met dat internet gescheld gozer, je laat jezelf zo gigantisch kennen !
Ik heb met jou al een hele discussie gehad over jou frustratie en shit. En precies hetzelfde zie ik hier nu weer terug...
Ik denk, als jij zo in real life reageerd dat je binnen de kortste keren echt de verkeerde tegen komt..Maar ik begin te zien hoe je echt bent..Tis internet hé, dan kan alles denk je? kinderachtig man!
oooooooh shit,Wat is de verkeerde? Een messteek? Slaag krijgen? Messen gelukkig nog niet tegengekomen maar de rest heb ik al kennis mee gemaakt.. het is maar hoe je zelf in je schoenen staat en wat je aankan he REJ.

Nop nooit gezegt
haha was maar een grapje hoor
De hgh van biohygene heb ik 2 keer in mijn wedstrijdvoorbereiding gebruikt en met mijn ervaring weet ik echt wel wanneer een product good 2 go is.. naar mijn weten 1 van de betere maar helaas onbekendere hgh
wat een dikke loser ben jij zeg, nee gebruik jij ma alley hgh waar de code niet van doen!!!
wat een dikke loser ben jij zeg, nee gebruik jij ma alley hgh waar de code niet van doen!!!
Willem27 jij bent 1 van de redenen waarom veel mensen niet meer posten op DBB.
Zulke reacties raken natuurlijk kant noch wal of ga je bij elk potje Test E in deze sectie ook vragen hoe iemand zeker weet dat het Test E. is en geen Test C.?
Maarja ik begrijp je ook wel natuurlijk je moet posts scoren want dat schijnt hier aanzien te wekken tegenwoordig.
Hoe meer posts hoe meer aanzien waarbij naar de inhoud niet meer word gekeken.