Fitness Seller

BioHygene HGH

infine

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
96kg
Beste leden,

Dit is een foto van het net, maar deze kan ik verkrijgen.
Weet iemand of dit echt/nep is?

post-2574-143614603414.jpg post-2574-143614603454.jpg

Hartelijk dank.

post-2574-143614603414.jpg

post-2574-143614603454.jpg

Willem27 jij bent 1 van de redenen waarom veel mensen niet meer posten op DBB.
Zulke reacties raken natuurlijk kant noch wal of ga je bij elk potje Test E in deze sectie ook vragen hoe iemand zeker weet dat het Test E. is en geen Test C.?

Maarja ik begrijp je ook wel natuurlijk je moet posts scoren want dat schijnt hier aanzien te wekken tegenwoordig.
Hoe meer posts hoe meer aanzien waarbij naar de inhoud niet meer word gekeken.

@roidjuicer
Daarom zit ik ook liever op professional-muscle of MC
75% gaat hier niet eens over bodybuilding
Ik ken de meeste grote jongens en daarvan zitten er ma weinig op dit forum. Mensen moeten gewoon niet antwoorden als ze er niks van af weten.

nee jou foto is lekker, niemand durft er niet eens een eigen foto op te zetten

LOL ik heb al veel foto's op deze forum gezet (Loser) ;) haha... Ik beloof jou dat ik een foto ga plaatsen ter plaatse en als ik het niet doe ben ik de loser :p Zet eerst een foto van jezelf stranddebiel:D Want ik zou mij niet zo laten uitdagen zoveel pagina's zonder een foto te laten zien als het verhaal zou kloppen ;) Maar hier klopt iets niet ruik ik Wahahaaaaa :D

ik eet altijd een vast eetpatroon zodra ik (echte) HGH zet op 5iu dan verlies ik no time gewicht omdat me vetpercentage naar beneden gaat en krijg extreme vasculariteit
Ik heb dit altijd met Genotropin / Flexpro nordi,, en ook bij bepaalde Chinese onder ander deze van biohygene. Bij de meeste chineese troep merk ik nix.

En dat van zere handjes heeft allemaal te maken met de kwaliteit van de hgh.

Ik ben 2 weken bezig met hgh (UG) en plots gain ik geen gewicht meer of toch minder snel dan voordien... Zet er genoeg AS naast.
Word ook wat scherper en voller maar niet overdreven snel. Misschien een teken dat de hgh goed is?

Ik ben 2 weken bezig met hgh (UG) en plots gain ik geen gewicht meer of toch minder snel dan voordien... Zet er genoeg AS naast.
Word ook wat scherper en voller maar niet overdreven snel. Misschien een teken dat de hgh goed is?

Dat is wel een hele rare beredenering.. Zeker de eerste weken GH ga je wel wat vochtretentie hebben. Je gains zullen niet exponentieel gaan toenemen als je met GH bezig gaat. 2 weken is daarnaast ook niks om te kunnen zeggen of je GH in orde is. Kijk het eens 3 maandjes aan en dan zouden er toch zeker wel merkbare verschillen zichtbaar moeten zijn in je fysiek.

Dat is wel een hele rare beredenering.. Zeker de eerste weken GH ga je wel wat vochtretentie hebben. Je gains zullen niet exponentieel gaan toenemen als je met GH bezig gaat. 2 weken is daarnaast ook niks om te kunnen zeggen of je GH in orde is. Kijk het eens 3 maandjes aan en dan zouden er toch zeker wel merkbare verschillen zichtbaar moeten zijn in je fysiek.

Ben gewoon luidop aan het nadenken ;)
zet genoeg test en deca en sinds ik de hgh doe vertragen men gains, word ik stillekes strakker en het is nu niet dat ik momenteel altijd even clean eet.

De eerste weken kwam er bij mij toch zon 3kg vocht bij in m'n cruise. Anyway 2 weken kun je nog weinig zeggen imo.

Terug
Naar boven