Fitness Seller

Bitcoin & Litecoin

enorme sunk costs gaan maken voor de productie van iets waarvan je niet zeker weet of het morgen nog wel waardevol is.

geniaal idee

Het kost me alleen maar een paar GPU's ;)
Als het crasht kan ik die altijd wel weer kwijt op marktplaats/ebay etc. Zo groot is dat risico ook weer niet ;)
En die GPU's waar ik het over heb kosten een tientje of 6..

enorme sunk costs gaan maken voor de productie van iets waarvan je niet zeker weet of het morgen nog wel waardevol is.

geniaal idee

Ja dat dacht ik ook toen Bitcoins net begonnen... Soms moet je risico's nemen en baal nog steeds dat ik dat die keer niet gedaan heb, omdat ik dit soort dingen vaak juist wel probeer.

Die azijnzeikerd van DNB weer :D

mobiel.nu.nl/tech/3645541/bitcoin-erger-dan-tulpenmanie.html

Vaak is het wel zo dat dergelijke mensen niet goed begrijpen wat bitcoin nu eigenlijk is en waar de waarde precies zit. Dé waarde van bitcoin is eigenlijk niet de munt zelf maar het idee erachter, het netwerk, en het potentieel.

Het probleem is dat je onmogelijk kan voorspellen hoe overheden erop gaan reageren als bitcoin echt bij de hele bevolking populair zou worden. Mijn vrees (en reden dat ik er niet in kan investeren) is dat de overheid nog nooit échte concurrentie van geld heeft toegestaan en dit waarschijnlijk nu ook niet zal toestaan. Bitcoin kan zo nooit echt doorgroeien en het risico is te groot.

Je weet ook eigenlijk nooit zeker of iets in een zeepbel zit tot die ontploft is. Je kan zeggen dat het erop lijkt, maar het kan net zo goed uitgroeien tot een succes en vaste waarde.

Maar als je BTC puur koopt om op korte termijn eraan te verdienen, dan ben je aan het speculeren. Investeren is dat zeker niet. Belangrijk dat mensen dat verschil zien.

geniaal idee

Nogsteeds mad dat je niet geïnvesteerd hebt? Je loopt hier al weken te zeveren dat het een bubbel is en dat bitcoin gaat crashen. Vervolgens heb je het keer op keer fout, net als zondag bijvoorbeeld. En dan heb ik het in dit geval niet alleen over jou maar ook je "collega's" ruud en ericR bijvoorbeeld.:o

Nogsteeds mad dat je niet geïnvesteerd hebt? Je loopt hier al weken te zeveren dat het een bubbel is en dat bitcoin gaat crashen. Vervolgens heb je het keer op keer fout, net als zondag bijvoorbeeld. En dan heb ik het in dit geval niet alleen over jou maar ook je "collega's" ruud en ericR bijvoorbeeld.:o

dit is geen investeren maar speculeren, wat bigT zegt. En speculeren is in principe niets anders dan gokken op wat de markt doet. en aangezien de hoge bitcoinprijs voor 90% ondersteunt wordt door speculanten gaat hij zeker een keer klappen.

ik lach me echt de t*ring elke keer als iemand hier de term investeren zo fout gebruikt

-_-'

LTC to the moooon

dit is geen investeren maar speculeren, wat bigT zegt. En speculeren is in principe niets anders dan gokken op wat de markt doet. en aangezien de hoge bitcoinprijs voor 90% ondersteunt wordt door speculanten gaat hij zeker een keer klappen.

ik lach me echt de t*ring elke keer als iemand hier de term investeren zo fout gebruikt

Gast, je praat poep.

Al een maand lang. Met je bubbel.

Niet alles is op voorhand te voorspellen. Ooit gehoord van innovaties?

Net weer voor 400 euro uit gecashed :D

Gast, je praat poep.

irl krijgt jouw portefeuille binnen dit en een maand een paar stompen te paken :)

Gast, je praat poep.

Want innovaties voorkomen zeepbellen? Ooit gehoord van de dotcom bubble?

-speculeren gaat specifiek over op zeer korte termijn gokken op een koers.

-90% speculanten is sowieso al onzin, het overgrote deel ziet bitcoins juist als een investering. Dat de definitie dan volgens jou niet exact klopt is irrelevant. Het gaat tenslotte om het vertouwen dat de mensen hebben.

-Bitcoins hebben wel degelijk een onderliggende waarde, die steeds meer naar voren komt. maakt het al weer wat minder "speculeren".

-Tenslotte kan je het nog altijd een risicovolle investering noemen, gezien de risico's die er toch wel zijn (ontken ik niet overigens). Niks mis met die term en is wat anders dan het speculeren wat jij noemt.

Haha tja alles is mogelijk :p

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Overigens lijkt de 6770 met gemiddeld 200KH/s op het moment de beste optie. (prijstechnisch gezien)
Als ik er 10 koop, zou ik ongeveer 1 LTC per dag kunnen genereren.
Ga er eens over nadenken :p

mijn broertje krijgt morgen 3 stuks GIGABYTE GV-R928XOC-3GD binnen. Gaat ie een rig van bouwen die ongeveer 2200 tot 2400 khas/s moet doen. Hier kan je ongeveer 2.000 dollar ltc mee mijnen per maand met de huidige koers en moeilijkheidsgraad. Hier moet je dan nog stroom kosten vanaf halen. En je hebt het risico dat de boel in elkaar stort en het dus nutteloos is wat je gekocht hebt.

Ik zit er aan te denken om 2 van die kaarten te kopen en hier in mijn desktop te prikken en mijn 7870 te verkopen. Ik was toch alweer aan een nieuwe grafische kaart toe want ik kon niet alles meer op 2.7k resolutie meer spelen bij games. Hoef ik ook gelijk aankomende 3 a 4 jaar geen nieuwe kaarten meer te kopen.

Want innovaties voorkomen zeepbellen? Ooit gehoord van de dotcom bubble?

Vertel.

Inplaats van bubbel verhaaltjes. Had je de afgelopen 4 weken, behoorlijk wat geld kunnen verdienen. Met minimale investeren.
http://coinmarketcap.com/

Kijk maar weer naar de profits de afgelopen 24 uur.

Niet alles wat in de boeken staat en wat zich in de geschiedenis heeft afgespeeld, is een voorbode voor de toekomst.
Achter de bitcoin zit veel meer. Veel kansen. Veel power. En sterke community's.
Over het systeem is nagedacht. Verdiep je er eens wat verder in.

Ik wilde vanaf het begin aan het geld er al voor meerdere jaren op laten staan, zonder te weten dat de koers van LTC en FTC zou vertienvoudigen natuurlijk... Toen rook ik wel onraad en heb mn inleg gewoon gecashed.

Wat ik nu over heb is gewoon weer bedoeld voor meerdere jaren :)

irl krijgt jouw portefeuille binnen dit en een maand een paar stompen te paken :)

Angelus pls.

Vind het jammer, dat je mijn karma berichtje zo de wereld hebt in geholpen.:(

---------- Post added at 21:05 ---------- Previous post was at 21:04 ----------

Ik wilde vanaf het begin aan het geld er al voor meerdere jaren op laten staan, zonder te weten dat de koers van LTC en FTC zou vertienvoudigen natuurlijk... Toen rook ik wel onraad en heb mn inleg gewoon gecashed.

Wat ik nu over heb is gewoon weer bedoeld voor meerdere jaren :)

Heb al me inleg+ 2x winst er uit gehaald.

Heb nu nog 1000 dollar om mee te spelen en zoals jij zegt voor lange termijn.

Terug
Naar boven