Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
enorme sunk costs gaan maken voor de productie van iets waarvan je niet zeker weet of het morgen nog wel waardevol is.
geniaal idee
Die azijnzeikerd van DNB weer
mobiel.nu.nl/tech/3645541/bitcoin-erger-dan-tulpenmanie.html
enorme sunk costs gaan maken voor de productie van iets waarvan je niet zeker weet of het morgen nog wel waardevol is.
geniaal idee

Nogsteeds mad dat je niet geïnvesteerd hebt? Je loopt hier al weken te zeveren dat het een bubbel is en dat bitcoin gaat crashen. Vervolgens heb je het keer op keer fout, net als zondag bijvoorbeeld. En dan heb ik het in dit geval niet alleen over jou maar ook je "collega's" ruud en ericR bijvoorbeeld.![]()
-_-'Nogsteeds mad dat je niet geïnvesteerd hebt? Je loopt hier al weken te zeveren dat het een bubbel is en dat bitcoin gaat crashen. Vervolgens heb je het keer op keer fout, net als zondag bijvoorbeeld. En dan heb ik het in dit geval niet alleen over jou maar ook je "collega's" ruud en ericR bijvoorbeeld.![]()
dit is geen investeren maar speculeren, wat bigT zegt. En speculeren is in principe niets anders dan gokken op wat de markt doet. en aangezien de hoge bitcoinprijs voor 90% ondersteunt wordt door speculanten gaat hij zeker een keer klappen.
ik lach me echt de t*ring elke keer als iemand hier de term investeren zo fout gebruikt

irl krijgt jouw portefeuille binnen dit en een maand een paar stompen te pakenGast, je praat poep.
Al een maand lang. Met je bubbel.
Niet alles is op voorhand te voorspellen. Ooit gehoord van innovaties?
Net weer voor 400 euro uit gecashed![]()

Gast, je praat poep.
Al een maand lang. Met je bubbel.
Niet alles is op voorhand te voorspellen. Ooit gehoord van innovaties?
Net weer voor 400 euro uit gecashed![]()
dit is geen investeren maar speculeren, wat bigT zegt. En speculeren is in principe niets anders dan gokken op wat de markt doet. en aangezien de hoge bitcoinprijs voor 90% ondersteunt wordt door speculanten gaat hij zeker een keer klappen.
ik lach me echt de t*ring elke keer als iemand hier de term investeren zo fout gebruikt
Haha tja alles is mogelijk
---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------
Overigens lijkt de 6770 met gemiddeld 200KH/s op het moment de beste optie. (prijstechnisch gezien)
Als ik er 10 koop, zou ik ongeveer 1 LTC per dag kunnen genereren.
Ga er eens over nadenken![]()
Want innovaties voorkomen zeepbellen? Ooit gehoord van de dotcom bubble?
irl krijgt jouw portefeuille binnen dit en een maand een paar stompen te paken![]()

Ik wilde vanaf het begin aan het geld er al voor meerdere jaren op laten staan, zonder te weten dat de koers van LTC en FTC zou vertienvoudigen natuurlijk... Toen rook ik wel onraad en heb mn inleg gewoon gecashed.
Wat ik nu over heb is gewoon weer bedoeld voor meerdere jaren![]()
Angelus pls.
Vind het jammer, dat je mijn karma berichtje zo de wereld hebt in geholpen.![]()

waarom? ik ben al jaren aan het proberen in de dbb hall of fame te komen zonder succes![]()