XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

Zo de eerste 9 PC's zijn aan het minen op LTC. Ben benieuwd wat er van terecht komt. Als het een beetje wil lukken dan ga ik natuurlijk nog veel meer bakken laten minen :D

Zo de eerste 9 PC's zijn aan het minen op LTC. Ben benieuwd wat er van terecht komt. Als het een beetje wil lukken dan ga ik natuurlijk nog veel meer bakken laten minen :D

hahahaah baas. wat voor pc's zijn het? cpu minen is iig hopeloos........om nog maar te zwijgen over het rendement. Of zijn het computers met een GPU?

Hoe gaat die mega coin nu, waar kan ik die koers checken?

Redelijk nieuwe PC's nog, varierend van workstations tot desktops max 3 jaar oud.
Ik ben begonnen met de CPU mining, geen idee hoe dat gaat met 9 pc's nu. Gemiddeld doen ze zo'n 8KH/s.
Er zijn wel een aantal PC's met een dikke videokaart erin, wellicht slinger ik die morgen eens aan op een GPU miner. Wellicht gaat dat sneller..

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

hahahaah baas. wat voor pc's zijn het? cpu minen is iig hopeloos........om nog maar te zwijgen over het rendement. Of zijn het computers met een GPU?

Oja en het rendement zal mij een zorg zijn, de baas betaald de energie, niet ik :D

inb4 punjab word ontslagen vanwegen minen op het werk :P

Redelijk nieuwe PC's nog, varierend van workstations tot desktops max 3 jaar oud.
Ik ben begonnen met de CPU mining, geen idee hoe dat gaat met 9 pc's nu. Gemiddeld doen ze zo'n 8KH/s.
Er zijn wel een aantal PC's met een dikke videokaart erin, wellicht slinger ik die morgen eens aan op een GPU miner. Wellicht gaat dat sneller..

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Oja en het rendement zal mij een zorg zijn, de baas betaald de energie, niet ik :D

8 is verwaarloosbaar......niet de moeite ookal is het gratis.

een beetje gpu doet 340 tot 500

ja mijn laptop doet ook 120 op stroom van de baas :D gratiz geld jwz!!!

Zit er een goede GPU in je lappie dan?

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Misschien moet ik gewoon wat GPU's aanschaffen en in die bakken prikken.

Zit er een goede GPU in je lappie dan?

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Misschien moet ik gewoon wat GPU's aanschaffen en in die bakken prikken.

zo'n firepro 4000 ding van amd. 1gb, 128bit ding. Dus wel echt een kaart ipv zo'n ingebakken ding die je bij 99% van de laptops hebt.

Ik heb een

Intel(R) Core(TM) i7-2640M CPU @ 2.80GHz, 2801 Mhz, 2 Core(s), 4 Logical Processor(s)
Installed Physical Memory (RAM) 8,00 GB
met een GeForce GT 525 M

laptop (die ik alleen gebruik om te fappen)

Wil dat wat?

Masters: heeft dit zin om te minen: ik betaal geen stroomkosten.

Hmm geneuzel, heb ook geen zin om 50 van die GPUs te moeten aanschaffen :o

Is het interessanter om een andere coin te minen wellicht op dit moment?

Tijd om te gaan trainen. Hopen dat LTC op 35 staat zodra ik terug kom:D

ik krijg op mijn laptop met een m4000 amd firepro (128bit, 1gb) een khas/s rate van 125. Dat zal iets van 0.07 LTC zijn met de huidige difficulty.

Ok, thanks voor de info. Heb er even wat meer over opgezocht en mijn videokaart, Nvidia geForce GT 525M, sowieso een vrij matige kaart kwam ik achter, is net als alle andere Nvidia kaarten vrij nutteloos om mee te minen vanwege de lage hoeveelheid shader processing units. Had al eens uitgezocht of de kaart te vervangen is in verband met gamen, maar zit ingebouwd in m'n moederbord.
Heb nog een een oudere laptop maar dat zal al helemaal dramatisch zijn.

Ga het alsnog eens proberen. Zal waarschijnlijk niet meer worden dan 1/100 LTC per dag :(

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.074
Waarom staat dit topic niet meer prive?

Waar zie je die ****ing info bro? In mijn lappie zit een M3650 ATI Radeon, als ik daarop google met mining erbij vind ik niks boeiends :o

Laatst bewerkt:
Collega van mij wil een pc van 9k kopen en kan daarmee bakken met geld verdienen met minen. Speciaal uit Zweden.

not sure if srs

kan iemand dit confirmen ?

Haha tja alles is mogelijk :p

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Overigens lijkt de 6770 met gemiddeld 200KH/s op het moment de beste optie. (prijstechnisch gezien)
Als ik er 10 koop, zou ik ongeveer 1 LTC per dag kunnen genereren.
Ga er eens over nadenken :p

Terug
Naar boven