- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo de eerste 9 PC's zijn aan het minen op LTC. Ben benieuwd wat er van terecht komt. Als het een beetje wil lukken dan ga ik natuurlijk nog veel meer bakken laten minen![]()
hahahaah baas. wat voor pc's zijn het? cpu minen is iig hopeloos........om nog maar te zwijgen over het rendement. Of zijn het computers met een GPU?

inb4 punjab word ontslagen vanwegen minen op het werk![]()

Redelijk nieuwe PC's nog, varierend van workstations tot desktops max 3 jaar oud.
Ik ben begonnen met de CPU mining, geen idee hoe dat gaat met 9 pc's nu. Gemiddeld doen ze zo'n 8KH/s.
Er zijn wel een aantal PC's met een dikke videokaart erin, wellicht slinger ik die morgen eens aan op een GPU miner. Wellicht gaat dat sneller..
---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------
Oja en het rendement zal mij een zorg zijn, de baas betaald de energie, niet ik![]()
gratiz geld jwz!!!Zit er een goede GPU in je lappie dan?
---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------
Misschien moet ik gewoon wat GPU's aanschaffen en in die bakken prikken.
Ik heb een
Intel(R) Core(TM) i7-2640M CPU @ 2.80GHz, 2801 Mhz, 2 Core(s), 4 Logical Processor(s)
Installed Physical Memory (RAM) 8,00 GB
met een GeForce GT 525 M
laptop (die ik alleen gebruik om te fappen)
Wil dat wat?
ik krijg op mijn laptop met een m4000 amd firepro (128bit, 1gb) een khas/s rate van 125. Dat zal iets van 0.07 LTC zijn met de huidige difficulty.

Masters: heeft dit zin om te minen: ik betaal geen stroomkosten.
Waar zie je die ****ing info bro? In mijn lappie zit een M3650 ATI Radeon, als ik daarop google met mining erbij vind ik niks boeiends![]()
Masters: heeft dit zin om te minen: ik betaal geen stroomkosten.