Fitness Seller

Bitcoin & Litecoin

Nogsteeds mad dat je niet geïnvesteerd hebt? Je loopt hier al weken te zeveren dat het een bubbel is en dat bitcoin gaat crashen. Vervolgens heb je het keer op keer fout, net als zondag bijvoorbeeld. En dan heb ik het in dit geval niet alleen over jou maar ook je "collega's" ruud en ericR bijvoorbeeld.:o

:rolleyes: Waar zit ik fout dan? Ruud en ik hebben er hooguit op gewezen hoe een bubble er uitziet en de risico's die er verbonden zijn aan dit soort handel.

Mag je mij aanwijzen waar ik het keer op keer fout heb. Het koersverloop vertoont parallellen met andere bubbles maar net zoals bij vorige bubbles kan je pas achteraf vaststellen dat het echt een bubble was. De voortekenen zijn echter niet goed voor Bitcoin. Maar misschien staat Bitcoin volgend jaar wel op $10.000, rijke Chinezen zullen nog vaak genoeg de Bitcoin wisseltruc willen toepassen om hun overheid te slim af te zijn.

Tot je er een keer in zit terwijl de boel in elkaar dondert. Met de huidige waarde van Bitcoin zijn je dagwinsten dan ook snel verdampt.

Maar gewoon doorgaan, day traden kan best een leuke bezigheid zijn als je maar wel bedenkt dat je een groot gedeelte van je inzet kan verliezen.

Er verliezen overigens ook genoeg mensen geld mee, zeker nu de volatiliteit vrij hoog is. Leuk om op te traden natuurlijk maar niet iedereen stapt op het juiste moment in of uit.

Dat bijna iedereen er over praat is meestal de eindfase van een bubble ook al kan de koers zeker nog wel een stuk omhoog.

Traden met die crypto valuta lijkt me de beste optie maar je moet er voor zorgen om zo min mogelijk overnight posities aan te houden.

Heerlijkse spreads voor degenen die Bitcoins uitgeven dus, die Bitcoinbeurzen lopen toch wel het meeste binnen nu er zoveel gehandeld wordt in Bitcoins.

Bitcoin heeft de makke dat er maar 21 miljoen van gemaakt gaan worden. Dat werkt volatiliteit in de hand, zeker omdat er momenteel net iets meer dan de helft van het eindtotaal is gegenereerd.

De totale waarde is minder dan 5 miljard euro. Voor een bedrijf zijn dat leuke bedragen voor valuta is het lachwekkend laag. Valutahandel is een markt van zo'n 4 biljoen (4000 miljard) Euro waarbij de grootste valuta zoals de Euro en Dollar de hoofdmoot uitmaken. Bitcoin heeft te weinig volume om een stabiele valuta te worden, zelfs als de waarde hard zou stijgen is het aantal Bitcoins een rem op enige stabiliteit van de waarde van de Bitcoins.

Haha tja alles is mogelijk :p

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Overigens lijkt de 6770 met gemiddeld 200KH/s op het moment de beste optie. (prijstechnisch gezien)
Als ik er 10 koop, zou ik ongeveer 1 LTC per dag kunnen genereren.
Ga er eens over nadenken :p

Prijstechnisch is de HD7950 het beste. (~250 euro voor 600 kh/s)

Ik ben nu met een vriend ook bezig een mining rig te maken. Als hij zo blijft verdienen we hem terug in 17 dagen. Werkt het niet, hebben we of een mooie game PC of we verkopen alles 2de hands. Als we alles 2de hands zouden verkopen voor 50% hoeven we dus ook maar 8 dagen de minen voor break-even.

We worden rijk GGGGGGGGGGGGGGGGGG

We worden rijk GGGGGGGGGGGGGGGGGG

Bestel die Aston Martin maar vast!

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

Helpen jullie even kiezen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

of

attachment.jpg

Minimum withdrawal amount is eur 500
fee 1%, minimum fee = eur 100

Bedoelen ze hiermee dat je minimum 1 % moet betalen of 100 euro??

Prijstechnisch is de HD7950 het beste. (~250 euro voor 600 kh/s)

Ik ben nu met een vriend ook bezig een mining rig te maken. Als hij zo blijft verdienen we hem terug in 17 dagen. Werkt het niet, hebben we of een mooie game PC of we verkopen alles 2de hands. Als we alles 2de hands zouden verkopen voor 50% hoeven we dus ook maar 8 dagen de minen voor break-even.

ja pcies. Ik ga denk ik ook 2 kaarten kopen die 740 khas/s doen. Snel verdient iig

Wat kost nou zo'n pc waar je lekker mee kan minen ?

Oja naar stroomkosten hoeft niet gekeken te worden.

grappig

Als je je inleg van btce haalt moet je 100e fee betalen en minimaal 500e hebben??? Wat is deze, dat is toch niet zo?

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

Quibus had nog 100 ltc van de week maar alles verkocht toch?

$T2eC16JHJGwE9n)ySeWGBQLc7m78sw~~60_35.jpg

Die FTC gaat ook lekker toch? Jammer, helemaal in het begin dacht ik daar aan omdat hij zo cheap was. Die is afgelopen weken ook flink omhoog gegaan toch?

Die FTC gaat ook lekker toch? Jammer, helemaal in het begin dacht ik daar aan omdat hij zo cheap was. Die is afgelopen weken ook flink omhoog gegaan toch?

Yep, vorige week nog gekocht op 0.00019. Achteraf toch altijd meer moeten kopen

China pumped alles zo lekker:o:o:o:o

Terug
Naar boven