AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

even uit nieuwsgierigheid, over welke bedragen gaat het hier voor de meesten? (zowel inleg als winst)
Heb grootste deel van mn winst gemaakt met zo'n €250 euro inleg waar ik 50LTC en 1000FTC voor had gekocht die niet lang daarna meer dan 10x in waarde stegen.

Nu nog zo'n €1800 aan coins op btc-e staan wat allemaal puur winst is.

Damn had ik me ltc maar zo laag kunnen kopen.vond 9dollar al laag:p

niet slecht

160eu naar 400eu, had meer kunnen zijn natuurlijk.. beetje voorzichtig gedaan

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.266
Laatst bewerkt:
even uit nieuwsgierigheid, over welke bedragen gaat het hier voor de meesten? (zowel inleg als winst)

100 naar 500, wel al 200 terug gecashed. Helaas had ik niet meer geld om (comfortabel) in te leggen en ook geld verloren door te kopen/verkopen op verkeerde momenten.

Vind het overigens belachelijk dat verschillende banken transacties blokkeren, je bepaalt toch zelf wat je met je geld wilt doen?

250 naar 500, niet zoveel dus:P

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

Vind het overigens belachelijk dat verschillende banken transacties blokkeren, je bepaalt toch zelf wat je met je geld wilt doen?

welke bank?

250 naar 500, niet zoveel dus:P

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

welke bank?

Is toch een mooie verdubbeling van je geld ;)

Ikzelf ben pas een week me erin aan het verdienen en begon met 90 en heb nu 130 ongeveer :P

Mijn verwachting is dat er komende jaren zoveel toepassingen en betaalmogelijkheden voor Bitcoin gemaakt gaan worden dat het vanzelf meer waarde gaat krijgen en dat mensen die dingen niet alleen willen kopen in de hoop ze later weer met winst te kunnen verkopen maar ook om er daadwerkelijk betalingen mee te kunnen doen.

De waarde van nu is een zeepbel, maar zolang er maar genoeg toepassingen voor gemaakt gaan worden betekent dat niet dat de btc die waarde nooit zou kunnen krijgen.

Eén van de basisvoorwaarden om succesvol zaken te kunnen doen is een betrouwbare en stabiele munteenheid.
Welke rechtschapen zakenman gaat het nu in zen hoofd halen om zaken te gaan doen in een munteenheid met waardenschommelingen als een jojo en de bestaanszekerheid van een zeepbel.

Inleg drie nullen uitgecasht 4nullen.
Nu nog rond de 10000e aan btc en ltc

Inleg drie nullen uitgecasht 4nullen.
Nu nog rond de 10000e aan btc en ltc

zelfde verhaal als mijn broertje ongeveer. Maar ja die was al in maart er mee bezig.....baal nog steeds dat ik toen niet beter naar hem geluisterd heb :mad:

zelfde verhaal als mijn broertje ongeveer. Maar ja die was al in maart er mee bezig.....baal nog steeds dat ik toen niet beter naar hem geluisterd heb :mad:

Komt vooral door dit topic dat ik ingestapt ben, wist al zeker een jaar van bitcoins. Was me alleen nooit duidelijk hoe je ze veilig kocht en er veilig in handelde. Grote reden dat het eerst nog niet populair was.

grote winst is nu toch voorbij.. Zou er nu eig niet meer mee beginnen.

valt nog genoeg te halen

104 ingelegd, nog 104 er op staan. Ik ben de enige zonder winst en kans op verlies.

ftc is ruk momenteel ja haha, ben benieuwd of alles zondag weer instort

Terug
Naar boven