Fitness Seller

Bitcoin & Litecoin

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

6 videokaarten voor die ekte miners.

Niet meer rendabel eigenlijk, je hebt echt ASIC's nodig om te minen. Probleem is alleen dat de ASIC"s amper tot niet geleverd worden en tegen de tijd dat ze geleverd kunnen worden is de difficulty voor het minen van een Bitcoin zo hoog dat ook die dedicated ASIC's niet erg rendabel meer zijn.

Bitcoin in de huidige vorm heeft de vorm van een klassieke bubble. Niemand wil momenteel verkopen wat de prijs omhoog stuwt. Op een gegeven moment komt de onherroepelijke sell-off. Wel een mooi moment om in te slaan omdat er meestal nog wel een aantal rebounds komen. Timen van een sell-off en rebound is alleen verschrikkelijk lastig, nog vele malen lastiger dan bij valuta, aandelen, opties of allerlei derivaten. Bitcoin is in principe lucht maar wel lucht met een heel hoge prijs dat in principe nog wel even een stuk duurder kan worden vanwege de relatieve schaarsheid van de Bitcoins.

Wat voor invloed zou een eventuele forse koersdaling van de Bitcoin hebben op de Litecoin?

Wat voor invloed zou een eventuele forse koersdaling van de Bitcoin hebben op de Litecoin?

kan vele richtingen uit...

Men zou interesse kunnen verliezen in alle e-coins in het algemeen als de regering zich moeit
Of de Litecoin zou kunnen stijgen doordat interesse in BTC afneemt en LTC toeneemt

Klopt, BTC-E gaat hem toch niet worden denk ik. Litecoins.nl ziet er dan wel weer makkelijk uit, IDEAL betaling! Nadeel zijn de extra kosten.

Zie ook dat de voorraad bij litecoins.nl op 0.14 litecoins staat. Klopt dit? Wachten op nieuwe lading voordat ik kan kopen?

Ja wordt even wachten, soms komt er dagen niks bij en soms meerdere keren per dag.

Realgg is een alternatief, hoewel die momenteel op 5.06 per LTC staat.

LTC = 5.01 USD

hoe komt dat het zo sterk aan het stijgen is???

China

Ja wordt even wachten, soms komt er dagen niks bij en soms meerdere keren per dag.

Realgg is een alternatief, hoewel die momenteel op 5.06 per LTC staat.

Dan wordt het denk ik toch Realgg. Ga niet wachten op litecoins.nl terwijl de waarde alleen maar stijgt.

ik kan zelf nog steeds niet kopen omdat belgië grrrr

iemand een manier om BTC of LTC te kopen in belgië met bancontact of eventueel PayPal?

was toch al langer bekend dat china interesse had in BTC en LTC? Nu ineens vandaag stijgt LTC even meer als 1 USD

Nee klopt, stijging van afgelopen nacht is verder ook niet gebaseerd op nieuws ofzo. Wel op bijv. de steeds sterkere verwachting dat BTCChina en anderen binnenkort LTC gaan toevoegen.

• Topic Starter Topic Starter
Check even google man. Paypal ben ik wel eens tegen gekomen, kan alleen nu niet voor je zoeken.

ben al even aan het zoeken maar vind geen bancontact

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

en Paypal gaat em ook niet worden want paypal policy verbiedt aankoop van e-currency

moet ook ff kijken hoe je geld op btc e kan posten.

Grootste gedoe is nog je account verified te krijgen bij OKPay geloof ik...

Ben ik al paar dagen mee bezig namelijk

Waarom dan niet gewoon bij Realgg of litecoins.nl? Vanwege de extra kosten?

Terug
Naar boven