XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

Heb gisteren eindelijk succesvol kunnen traden. Zat gisternacht steeds een gat van zeker 2 euro tussen buy en sell orders voor LTC, heb dat een paar keer heen en weer gehandeld in die range toen het handelsvolume laag was. Daarna alles verkocht en m'n buy-order op 16 euro gezet, had eerder al beredeneerd/gegokt dat dat ongeveer het dieptepunt zou zijn. Buy order dus vervuld en heb nu 30% meer LTC dan gisteren :).

in diverse steden kun je je ze kopen je spreekt af met een persoon je geeft cash en klaar ben je, zo ook verteld men dat je ze kan inleveren voor cash later weer.
Nu kon je ze een tijdje geleden kopen voor 80 euro en je ziet hoe hoog ze nu staan:D, geloof mij maar dat je ze nergens direct in cash om kan zetten.
heb me er een tijdje in verdiept en mensen gesproken die ze hebben en winst gemaakt hebben, maar ik heb nog niemand een nieuwe auto of wat dan ook van een bitcoin.
Zelfs top analisten vertrouwen deze zeepbel niet dus.....

in diverse steden kun je je ze kopen je spreekt af met een persoon je geeft cash en klaar ben je, zo ook verteld men dat je ze kan inleveren voor cash later weer.
Nu kon je ze een tijdje geleden kopen voor 80 euro en je ziet hoe hoog ze nu staan:D, geloof mij maar dat je ze nergens direct in cash om kan zetten.
heb me er een tijdje in verdiept en mensen gesproken die ze hebben en winst gemaakt hebben, maar ik heb nog niemand een nieuwe auto of wat dan ook van een bitcoin.

Goed verhaal man

We hebben een nieuwe forum r*tard?

15rgs4n.jpg

:):):)

Cool_f96e9f_1490575.jpg

Ik ben denk de enige met verlies ofzo:roflol:

Jullie praten erover alsof t einde verhaal is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.432
thnx gappiee

Rob G ook toch? Beide gewoon te laat ingestapt, daar voor steeg zowat elke altcoin dagelijks met een behoorlijk percentage en was het moeilijk om verlies te maken

ja verlies zit ik nog ver vandaan omdat ik geen inleg er meer in heb zitten (moeten de coins verdwijnen :D).....heb oa ltc gekocht op 9 dollar.........dus die koersen van nu boeien me niets :)

Hoe pakken jullie het nu aan?

Ik heb nog wat getrade en daardoor nog een paar LTC erbij. Daarmee de verliezen wat betreft euro's in de crash van afgelopen uren flink kunnen beperken. Als ik nu uitcash vind ik m'n winst de uren tijd die ik er aan kwijt ben niet waard. Ik hoop op een flinke volgende bubble waarin ik dan m'n LTC's en m'n FTC met dikke winst kan verkopen.

Laatst bewerkt:
ik denk dat ik er mee kap als ltc weer tegen de 40 aan staat,zie em niet meer naar de 100 gaan,want eerst werd voorspeld door iedereen:P

nee dat was voor de trollbox.

Serieuze crash in BTC, ik zag het al aan de chart, als je die eerdere support levels niet ziet houden gaat het heel vaak flink lager. 600-400 zou volgens sommige BTC analisten nu een instapmoment kunnen zijn. Benieuwd wie het waagt, ik begin er niet aan. Perfect mogelijk dat dit het leeglopen van een zeepbel is :)

Iemand ervaring met www.bitmymoney.nl? Paar uur geleden voor 100 euro gekocht, maar het staat nog niet op mijn cryptsy account. Ben van plan om ze meteen in te wisselen voor Worldcoins.

Terug
Naar boven