Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
een bedrag dat ik niet zomaar weg ga geven aan een dbber

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

een bedrag dat ik niet zomaar weg ga geven aan een dbber![]()

hmm zou opzich m'n geld aan de meeste hier wel toevertrouwen, heel hun DBB reputatie staat op het spel + dat van de meeste hier wel gegevens beschikbaar zijn. FB en volledige naam etc.
Zou zo die btc voor je kopen (natuurlijk wel tegen 2% fee)
Voor 500 euro maak ik wel een nieuw account aan.En de volledige naam is 99,99% van de DBBers niet bekend.

een bedrag dat ik niet zomaar weg ga geven aan een dbber![]()
Bitcoins kopen voor 600e nu, whaha, de crash is eindelijk daar. Hopen dat die LTC beetje stand houdt, maar ben bang.

Weet niet of je het aan het volgen bent maar alles gaat weer naar da moooon.
In anderhalf uur tijd btc al van 650$ naar 850$![]()

Agreed. Maar dan ben je dus de hele dag niks anders aan het doen dan de koers in de gaten houden. Echt geen zin in eerlijk gezegdBitcoin is zeer volatiel maar blijven zitten en denken dat de upswing wel weer komt is gewoon geld weggooien. Je kan ook prima weer instappen op een lager niveau. De bodem en top valt niet te timen, bewegingen enigszins wel. Als de boel klapt stap je uit, als de boel begint te lopen stap je in. Beter stap je natuurlijk uit tijdens de upswing maar dat lukt lang niet altijd, als een koers dan weer terugvalt kan je maar beter geen posities meer hebben.