MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

Serieuze crash in BTC, ik zag het al aan de chart, als je die eerdere support levels niet ziet houden gaat het heel vaak flink lager. 600-400 zou volgens sommige BTC analisten nu een instapmoment kunnen zijn. Benieuwd wie het waagt, ik begin er niet aan. Perfect mogelijk dat dit het leeglopen van een zeepbel is :)

Trekt wel weer bij. Ik check over een jaartje mn BTC-e nog wel eens

Serieuze crash in BTC, ik zag het al aan de chart, als je die eerdere support levels niet ziet houden gaat het heel vaak flink lager. 600-400 zou volgens sommige BTC analisten nu een instapmoment kunnen zijn. Benieuwd wie het waagt, ik begin er niet aan. Perfect mogelijk dat dit het leeglopen van een zeepbel is :)

Ik dacht hetzelfde maar op basis van de trend op fora om nu uit te cashen als men op winst staat en het voornemen om uit te cashen bij de eerstvolgende piek van de mensen die op verlies staan.
Google trends laat nog wel enigszins stijgende interesse zien dus wie weet.

Ik heb even alles gemist en kan zo niet op btc-e. Zit op mobiel maar het klinkt alsof het einde verhaal is? Ik heb iig ltc gekocht, 3,5 stuks of 23 euro volgens mij. Dus ik sta denk ik op verlies?

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------

Ik wil iig Remi bedanken voor het opstarten van dit topic en zijn overzichtelijke OP. Die heb ik al naar veel mensen geemailed (helaas alleen maar late instappers). Denk dat er hier wel wat mensen zitten doe onze weerwolf modderfokker een bedankje mogen geven. Props voor UnknownDBB!!!

geld voor langere tijd in worldcoin proppe?

komt binnekort op btc38

Laatst bewerkt:
750 euro ingelegd 2 weken terug, nu nog 300eu aan FTC.

Dat is mijn samenvatting tot nu toe:(.

Mensen doen hier alsof alles voorbij is. Ik denk echter dat dit gewoon een kleine tegenslag is en dat het allemaal wel weer bijtrekt. Ik heb gister gewoon weer een flink aantal BTC en LTC bijgekocht en sta nu alweer op winst.

Mensen doen hier alsof alles voorbij is. Ik denk echter dat dit gewoon een kleine tegenslag is en dat het allemaal wel weer bijtrekt. Ik heb gister gewoon weer een flink aantal BTC en LTC bijgekocht en sta nu alweer op winst.

We gaan het zien. Duidelijk is wel dat dit een grotere tegenslag is dan de vorige. Volume is voor de helft afgenomen t.o.v. van een week geleden, daarbij het slechte nieuws uit China en een daling van zo'n 40% in waarde. Positief is het in ieder geval niet.

Gaat vast wel weer stijgen, btc iig.

We gaan het zien. Duidelijk is wel dat dit een grotere tegenslag is dan de vorige. Volume is voor de helft afgenomen t.o.v. van een week geleden, daarbij het slechte nieuws uit China en een daling van zo'n 40% in waarde. Positief is het in ieder geval niet.

Jij noemt 3 dingen op, die eigenlijk maar 1 punt zijn. Chinese banken mogen niet meer handelen in BTC en die waren een grote afnemer. Dus logisch dat het volume lager ligt. Die drop leek mij ook best mee te maken kunnen hebben met dat nieuws, omdat toen het verboden werd moesten de banken overal vanaf -> sell sell sell -> trollbox -> paniek reactie

Heb je ook een goede reden waarom je denkt dat de prijs weer naar de $1200 dollar gaat?

Of alleen gevoel?

Potverdomme , ik zie nu pas dat de bitcons het pots heel goed deden.
Ik had beter al mijn geld laten staan. Heb ze toen voor 70 dollar per bt gekocht.
Dan had ik nu iets van een 40000 euro ! **** my life

Potverdomme , ik zie nu pas dat de bitcons het pots heel goed deden.
Ik had beter al mijn geld laten staan. Heb ze toen voor 70 dollar per bt gekocht.
Dan had ik nu iets van een 40000 euro ! **** my life

Achteraf gepraat heb je niets aan ;)

Inderdaad, heb men wallet leeg geheaald toen omdat het me niet veel meer interesseerde .
haha verdomme he!

Heb je ook een goede reden waarom je denkt dat de prijs weer naar de $1200 dollar gaat?

Of alleen gevoel?

Ik zeg niet dat ie naar de 1200 dollar zal gaan. Maar er zijn al vaker van zulke tegenslagen geweest waar BTC gewoon weer bovenop is gekomen. Laatst nog het positieve nieuws over de amerikaanse bank die de BTC waarde op 1300 schatte.

Ben totaal geen expert hierin, heb namelijk mijn winst hier uit kunnen halen door zelf een beetje te verdiepen in cryptocoins via internet. Het zal dus voornamelijk mijn gevoel zijn, maar ik heb nog wel vertrouwen in de BTC. Mensen zullen het niet zo snel laten vallen denk ik. Daarnaast staat ie op 740 USD op het moment; wat is het probleem? Nog steeds een flinke waarde als je vergelijkt met een paar weken terug.

Ik zeg niet dat ie naar de 1200 dollar zal gaan. Maar er zijn al vaker van zulke tegenslagen geweest waar BTC gewoon weer bovenop is gekomen. Laatst nog het positieve nieuws over de amerikaanse bank die de BTC waarde op 1300 schatte.

Ben totaal geen expert hierin, heb namelijk mijn winst hier uit kunnen halen door zelf een beetje te verdiepen in cryptocoins via internet. Het zal dus voornamelijk mijn gevoel zijn, maar ik heb nog wel vertrouwen in de BTC. Mensen zullen het niet zo snel laten vallen denk ik. Daarnaast staat ie op 740 USD op het moment; wat is het probleem? Nog steeds een flinke waarde als je vergelijkt met een paar weken terug.

Citi en BOA worden door de hele financiële wereld uitgelachen, eerst vonden ze $200 te duur voor BTC en daarna waarderen ze hem op $1300 dollar. Momentum-chasing is strong in this one.

Citi en BOA worden door de hele financiële wereld uitgelachen, eerst vonden ze $200 te duur voor BTC en daarna waarderen ze hem op $1300 dollar. Momentum-chasing is strong in this one.

Tja, expert of niet; niemand kan precies voorspellen hoe het zal lopen. Het is en blijft een gok. Ik ben benieuwd wat de koers morgen gaat doen..

Overigens voor alle "Technisch Analisten" in dit topic, waarom dumpen jullie je BTC nu niet? Er is een dalende trend...

Omdat ik denk dat ie weer wat zal stijgen:cool:

maar de trend is dalend... we moeten toch de trend volgen...

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

zien jullie nu zelf hoe belachelijk dat statement is ? :roflol:

Terug
Naar boven