MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

Hou je geld lekker bij je man. Je hebt beter geïnvesteerd dan ik en daar mag je ook beloond voor worden.
Zou raar zijn indien ik van iedereen geld zou willen, alleen omdat ik dit topic gestart heb.

Ben srs blij dat er mensen zijn die er goed aan verdient hebben, maar hoef niks te hebben man;)

Dat ligt effe anders ik heb dat beloofd dus dan kom ik dat na.
Ik zit dus die bot in de gaten te houden..weet niet of jullie weten wat ze met candles bedoelen maar dat zijn dus in of uitstapmomenten die bot volgt dat patroon nauwkeurig maar niet met al je cash maar cobstant met beetjes tussen de 0, 001/0, 1 btc ofzo maar wel vaak en verkoopt ze ook weer snel..je kunt dat ook instellen stijgt hij hard verkoopt hij niet maar wacht even.
En verkoopt pas bij daling of afvlakking, heb in 24 uur ruim 160 orders.
Ben benieuwd hoe het de volgende crash en to the moon gaat wat hij daarmee doet.
Ben haast in staat op me originele account ook zo'n ding te nemen.

Die bot kun je trouwens voor 5 jaar online of 1 jaar online of als programma op je pc de laatste 2 zijn flink goedkoper 250/?? Ofzo.

Mocht je door bovenstaande tekst besluiten de bot te kopen 1% vd winst is goed :)
Verlies kun je niet op mij verhalen ik vertel mjjn ervaring tot nu ik, cash nu regelmatig wat uit en verdien er echt behoorlijk aan, maar besef dat morgen ook alles weg kan zijn.
(Lekker voor me sell order op plus500:))
Zonder gein het kan morgen klaar zijn maar kan ook zomaar zijn dat dbb straks gesponsord wordt door ee paar bitcoinmiljonairs.
Miljoen is ver weg maar is het zover betaal ik het feestje ;)

Spelen jullie allemaal met BTC en LTC tegelijkertijd?

Zou eigenlijk een app moeten hebben waarbij ik de koers kan volgen, maar kan geen fatsoenlijke vinden.
Iemand nog een goeie how-to voor LTC?

Spelen jullie allemaal met BTC en LTC tegelijkertijd?

Zou eigenlijk een app moeten hebben waarbij ik de koers kan volgen, maar kan geen fatsoenlijke vinden.
Iemand nog een goeie how-to voor LTC?

Ja, heb BTC en LTC. Voornamelijk Litecoin eigenlijk. Dit weekend wil ik eigenlijk alles op Litecoin gaan zetten.

Ja, heb BTC en LTC. Voornamelijk Litecoin eigenlijk. Dit weekend wil ik eigenlijk alles op Litecoin gaan zetten.

Waarom verkies je LTC boven B? Lagere prijs?
Return lijkt me toch hoger te zijn bij BTC, maar heb buiten 1x btc vrij weinig ervaring nog.

Waarom verkies je LTC boven B? Lagere prijs?
Return lijkt me toch hoger te zijn bij BTC, maar heb buiten 1x btc vrij weinig ervaring nog.

De LTC lijkt mij nog steeds een coin met veel potentie. Heb nog steeds vertrouwen in LTC dat ie flink kan stijgen. Hij is namelijk al een keer bij de 45 geweest..

Quibus, kan jij je profiel foto niet beter ff hier naar veranderen:

neilarmstrong_011.jpg

Ik heb ftc gekocht en sta op verlies, hoe moet ik me voelen:roflol: klagen over winst

Ik heb ftc gekocht en sta op verlies, hoe moet ik me voelen:roflol: klagen over winst

Soms moet je verlies pakken om wist te kunnen maken.

Je investering zit nu vast. Je moet FIAT (geld) hebben om te kunnen handelen en winst te kunnen pakken.

Haha dat is helemaal ****ed up. Hoeveel BTC had je toen?

Heb toen 2 coins gekocht, maar toen waren er steeds mini crashes waardoor ik er geen vertrouwen in had en niet meer verder mee ben gegaan :roflol:
If only i did
inb4 miljoen gemist

De LTC lijkt mij nog steeds een coin met veel potentie. Heb nog steeds vertrouwen in LTC dat ie flink kan stijgen. Hij is namelijk al een keer bij de 45 geweest..

Ltc en btc gaan beide iets worden in de toekomst. Komen steeds meer plaatsen bij waar het geaccepteerd word.
Al zal er denk ik nog wel een derde coin bijkomen. Welke is de vraag

same, maar ftc volgt wel hoor zeker als btc en ltc verder stijgt. Alt coins volgens meestal een soortgelijke trend. Imo is het zelfs een stukje stabieler.

Haha ja maar wel grappig plaatje als je het vergelijkt met die Bubble grafiek van Ruud :p

Terug
Naar boven