- Waardering
- 288
Hou je geld lekker bij je man. Je hebt beter geïnvesteerd dan ik en daar mag je ook beloond voor worden.
Zou raar zijn indien ik van iedereen geld zou willen, alleen omdat ik dit topic gestart heb.
Ben srs blij dat er mensen zijn die er goed aan verdient hebben, maar hoef niks te hebben man![]()
Dat ligt effe anders ik heb dat beloofd dus dan kom ik dat na.
Ik zit dus die bot in de gaten te houden..weet niet of jullie weten wat ze met candles bedoelen maar dat zijn dus in of uitstapmomenten die bot volgt dat patroon nauwkeurig maar niet met al je cash maar cobstant met beetjes tussen de 0, 001/0, 1 btc ofzo maar wel vaak en verkoopt ze ook weer snel..je kunt dat ook instellen stijgt hij hard verkoopt hij niet maar wacht even.
En verkoopt pas bij daling of afvlakking, heb in 24 uur ruim 160 orders.
Ben benieuwd hoe het de volgende crash en to the moon gaat wat hij daarmee doet.
Ben haast in staat op me originele account ook zo'n ding te nemen.
Die bot kun je trouwens voor 5 jaar online of 1 jaar online of als programma op je pc de laatste 2 zijn flink goedkoper 250/?? Ofzo.
Mocht je door bovenstaande tekst besluiten de bot te kopen 1% vd winst is goed

Verlies kun je niet op mij verhalen ik vertel mjjn ervaring tot nu ik, cash nu regelmatig wat uit en verdien er echt behoorlijk aan, maar besef dat morgen ook alles weg kan zijn.
(Lekker voor me sell order op plus500
)Zonder gein het kan morgen klaar zijn maar kan ook zomaar zijn dat dbb straks gesponsord wordt door ee paar bitcoinmiljonairs.
Miljoen is ver weg maar is het zover betaal ik het feestje

Het zou wel leuk zijn natuurlijk.