Fitness Seller

Bitcoin & Litecoin

Sexcoin
$ 7,016,091
$ 0.16 43,181,525 SXC +1513.64 %

Als cryptsy.com op zou schieten kan ik wat sxc kopen.
Klote site

Ik probeer ze te verkopen.maar lukt ook voor geen meter

Ik ben weg bij cripsty en overgestapt naat bter.com

wanne k*t crypsty ,nu zie ik mn order niet meer.

Leuk om te zien dat al die wankers die riepen dat het voorbij was in het weekend nu stil zijn... De bitcoin staat al weer bijna op de 1000.

Gewoon vasthouden.

Volgens dit plaatje uit de link van quibus komt er nog heel veel goeds aan:

http://www.btcrobot.com/images/life-cycle-tech.jpg

Dat gaat de overheid zeker toestaan, hun geld (en controle) weg en geld vanuit de private sector (zonder controle) dat het overneemt.

Dat plaatje zou kunnen kloppen in een volledig vrije markt/wereld, maar helaas daar zijn we nog lang niet.

Overigens denk ik dan eerder dat de nieuwe digitale munten gebacked zouden worden door goud en/of zilver.

De grafiek van BTC ziet er nu alweer gezonder uit, een dead cat bounce is het nu volgens mij niet als ik het technisch bekijk. Op voorwaarde dat het snel weer boven de $1000 gaat en blijft...

in

MTGox:

We are pleased to inform you that the identification documentation you have submitted has been reviewed, and your account has been upgraded to "Verified" status.

Eindelijk :) Kan mijn BTC voor meer verkopen dan bij BTC-E en daarbij komt dat de withdrawals bij MTGox veel makkelijker zijn (niet minimaal 500 euro en geen 100 euro fee)

Leuk om te zien dat al die wankers die riepen dat het voorbij was in het weekend nu stil zijn... De bitcoin staat al weer bijna op de 1000.

Dubbele top op relatief hoog volume en nu (voorlopig) lagere toppen op lager volume, zou maar uitkijken want meestal is een dubbele top een voorbode van een behoorlijk sell-off. Daarna zullen er zeker nog wel wat bounces komen. Als die bounces niet door de oude toppen heen breken komt de echt crash vanzelf wel.

Kijk voor de lol eens naar de Nasdaq-grafiek van 2000, schoolvoorbeeld van een bubble die klapt.

qrnp0x.jpg

Bitcoin-grafiek toont gelijkenis, een nieuwe uitbraak zou het patroon kunnen doorbreken maar gelet op het volume is daar voorlopig zeker geen sprake van.

Ik probeer nu NMC te minen met laptop. Kom op KH/s van 34. Is daar iets mee te verdienen voor een of andere coin?
Voor NMC levert het maar 40 cent per dag op ofzo. Even los van stroomkosten (werklaptop) gezien.

Ik probeer nu NMC te minen met laptop. Kom op KH/s van 34. Is daar iets mee te verdienen voor een of andere coin?
Voor NMC levert het maar 40 cent per dag op ofzo. Even los van stroomkosten (werklaptop) gezien.

mmm 34 is wel heel weinig. Gebruik je wel je GPU? mijn laptop doet ongeveer 115 KH/s (ook gratis stroom)

Ik heb nu die 2 R9 280x kaarten draaien en haal zonder problemen nu 1,5 MH/s Met wat tweaken en extra koeling moet ik toch wel de 1,6 halen maar weet niet of ik dat wil. Word er dan namelijk niet stabieler op gok ik.

mmm 34 is wel heel weinig. Gebruik je wel je GPU? mijn laptop doet ongeveer 115 KH/s (ook gratis stroom)

Ik heb nu die 2 R9 280x kaarten draaien en haal zonder problemen nu 1,5 MH/s Met wat tweaken en extra koeling moet ik toch wel de 1,6 halen maar weet niet of ik dat wil. Word er dan namelijk niet stabieler op gok ik.

GPU levert meer op? Ik las juist dat CPU beter was en stabieler ofzo..

GPU levert meer op? Ik las juist dat CPU beter was en stabieler ofzo..

trust me, GPU is vele malen beter en zuiniger

Ik had idd ook ergens gelezen dat cpu beter was, dus ik heb de eerste dagen ook op cpu gemined tot ik verder aan het zoeken ging en een keer op mijn gpu ging draaien en toen zag ik al snel dat dat veeeeeel harder ging.

mijn cpu's staan nu ook gewoon allemaal uit, zonde van de stroom

Ik had idd ook ergens gelezen dat cpu beter was, dus ik heb de eerste dagen ook op cpu gemined tot ik verder aan het zoeken ging en een keer op mijn gpu ging draaien en toen zag ik al snel dat dat veeeeeel harder ging.

Tnx, ga het proberen op een vaste pc met GPU:)

Al zicht op kosten/opbrengst ratio met je nieuwe kaarten?

Al zicht op kosten/opbrengst ratio met je nieuwe kaarten?

zal zo tussen de 500 a 600$ per maand zijn bij deze difficulty en koers (volgens verschillende calculators op internet). Stroom moet daar nog van af maar laptop heeft gratis stroom en thuis hoeft de kachel niet meer aan :D Dus dat scheelt ook weer.

Wat ik nog niet snap: als ik op 1 pc wallet installeer en op andere ook dan krijgen ze beide een unieke wallet-code (of meerdere als je er meer aanmaakt). Maar hoe kan ik mijn wallets bereiken op andere locaties (pc's)? (dus die ik op thuispc aanmaak op mijn werkpc en andersom)

Wat ik nog niet snap: als ik op 1 pc wallet installeer en op andere ook dan krijgen ze beide een unieke wallet-code (of meerdere als je er meer aanmaakt). Maar hoe kan ik mijn wallets bereiken op andere locaties (pc's)? (dus die ik op thuispc aanmaak op mijn werkpc en andersom)

kan niet bij offline wallets (bij mijn weten). Dan moet je ff een online wallet maken bij bijvoorbeeld mt gox of btc-e

Terug
Naar boven