- Waardering
- 75
Tijd om wat sxc te kopen. Waag het er gewoon op
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon vasthouden.
Volgens dit plaatje uit de link van quibus komt er nog heel veel goeds aan:
http://www.btcrobot.com/images/life-cycle-tech.jpg
Kan mijn BTC voor meer verkopen dan bij BTC-E en daarbij komt dat de withdrawals bij MTGox veel makkelijker zijn (niet minimaal 500 euro en geen 100 euro fee)Leuk om te zien dat al die wankers die riepen dat het voorbij was in het weekend nu stil zijn... De bitcoin staat al weer bijna op de 1000.
Ik probeer nu NMC te minen met laptop. Kom op KH/s van 34. Is daar iets mee te verdienen voor een of andere coin?
Voor NMC levert het maar 40 cent per dag op ofzo. Even los van stroomkosten (werklaptop) gezien.
mmm 34 is wel heel weinig. Gebruik je wel je GPU? mijn laptop doet ongeveer 115 KH/s (ook gratis stroom)
Ik heb nu die 2 R9 280x kaarten draaien en haal zonder problemen nu 1,5 MH/s Met wat tweaken en extra koeling moet ik toch wel de 1,6 halen maar weet niet of ik dat wil. Word er dan namelijk niet stabieler op gok ik.
GPU levert meer op? Ik las juist dat CPU beter was en stabieler ofzo..
trust me, GPU is vele malen beter en zuiniger
Ik had idd ook ergens gelezen dat cpu beter was, dus ik heb de eerste dagen ook op cpu gemined tot ik verder aan het zoeken ging en een keer op mijn gpu ging draaien en toen zag ik al snel dat dat veeeeeel harder ging.
mijn cpu's staan nu ook gewoon allemaal uit, zonde van de stroom

trust me, GPU is vele malen beter en zuiniger
Ik had idd ook ergens gelezen dat cpu beter was, dus ik heb de eerste dagen ook op cpu gemined tot ik verder aan het zoeken ging en een keer op mijn gpu ging draaien en toen zag ik al snel dat dat veeeeeel harder ging.
mijn cpu's staan nu ook gewoon allemaal uit, zonde van de stroom
Al zicht op kosten/opbrengst ratio met je nieuwe kaarten?
Dus dat scheelt ook weer.Wat ik nog niet snap: als ik op 1 pc wallet installeer en op andere ook dan krijgen ze beide een unieke wallet-code (of meerdere als je er meer aanmaakt). Maar hoe kan ik mijn wallets bereiken op andere locaties (pc's)? (dus die ik op thuispc aanmaak op mijn werkpc en andersom)