XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

Besloten om funds maar uit te cashen want ben het wachten zat, downtrend van de laatste weken lijkt zich alleen maar door te trekken. Hopelijk komt btc over enkele weken/maanden weer tot leven, dan misschien weer investeren. Tot die tijd heb ik m'n geld liever op mn rekening staan.

Lekker.
Ik zou het doen. Je verdient waarschijnlijk je investering wel terug.
Al hoewel ik nu wel denk dat de koersen wel gaan klappen.
Iedereen stapt over naar mine--> groot aanbod straks
Dat er meer mensen gaan minen vergroot het aanbod niet, want dan wordt de difficulty gewoon hoger. Dus de blocktimes blijven gelijk :)

M'n task manager geeft aan dat ik maar zo rond de 50% CPU gebruik voor XPM minen, terwijl ik wel ingesteld heb dat ik al m'n cores gebruik. Is dit normaal? Zo niet hoe krijg ik een hoger percentage en waarschijnlijk dus een hogere miningsnelheid?

hier mijn mijn iig

210ftxe.jpg

29ct935.jpg

2vv7s0j.jpg

en dat haal ik als de hoofd mijn en de laptop aan staan :D

wow netjes man:)

Krijg je dan elke dag vanuit de mining pool wat in je wallet gestort?

Krijg je dan elke dag vanuit de mining pool wat in je wallet gestort?

Je kan kiezen bij welke hoeveelheid LTC je ze wilt krijgen. Hij mined er elke dag 0.7 en laat zo te zien bij 2 uitbetalen, dus iets minder dan elke 3 dagen 2 coins in je wallet

Je kan kiezen bij welke hoeveelheid LTC je ze wilt krijgen. Hij mined er elke dag 0.7 en laat zo te zien bij 2 uitbetalen, dus iets minder dan elke 3 dagen 2 coins in je wallet

mine idd ook ltc. difficulty gaat hard omhoog. Maar zelfs nu is het nog zwaar rendabel!!!!

zakken langzaam weg..

is alweer up. ik denk echt dat we niet heel laag gaan hoor. met een beetje mazzel zou deze week wel eens vuurwerk kunnen worden. Dit weekend leek op een weekend voor de echt hype. Weinig volume en amper handel.....

Alles ligt lekker op zijn gat

Wat een waardeloze munt die NMC.
Vlak voor de grote crash laag ingekocht maar zit nog steeds met die k*t dingen :roflol:

Misschien toch maar met verlies gaan verkopen....

Ik heb 4 nmc op 13dollar gekocht:(

Terug
Naar boven