Fitness Seller

Bitcoin & Litecoin

Wat denk je dat er met de prijs gebeurt als die 75% de liquiditeit gaat verhogen omdat ze gaan verkopen? Het volume neemt dan inderdaad toe maar de prijs zeker niet. Of je moet er vanuit willen gaan dat Bitcoin echt 'to the moon' gaat.

Het liquiditeitsrisico neemt alleen maar toe als de prijs stijgt. Liquiditeitsverhoging omdat grote partijen verkopen zal de prijs doen dalen.

Valuta met enig volume zijn niet voor niks behoorlijk stabiel van waarde. De liquiditeit is zo hoog dat er amper ruimte is voor grote stijgingen. To the moon zit er dus niet in welke kant het volume en de liquiditeit ook opgaat.

Dat is precies wat ik er mee bedoel te zeggen, die twee houden elkaar dus in stand. Laag volume zorgt voor waardestijging zorgt voor meer liquiditiet. Meer liquiditeit zorgt dan zoals je zegt voor waardedaling en vermindering voor volume wat weer voor een toename van de waarde zorgt.

Als de toegankelijkheid toeneemt misschien wel. Degenen die wel van Bitcoin hebben gehoord weten meestal amper tot niet hoe ze aan Bitcoins moeten komen en waar ze er eventueel mee kunnen betalen. Veel makkelijker om met Ideal, creditcard of Paypal te betalen in veel gevallen, de online betaalvarianten die zich al lang hebben bewezen.

Noem mij 1 voordeel waarom iemand met Bitcoin zou moeten betalen i.p.v. met Euro?
Anoniem, decentraal, geen transactiekosten en veel sneller. Internationale overschrijvingen duren nu nog enkele dagen en kunnen tot €50 kosten. Met BTC duurt het hooguit een uurtje en kost maar een paar cent fee (optioneel). Creditcard en PayPal kost ook 3,5%.
Bij PayPal word je trouwens ook al behandeld als een crimineel als je meer dan €2500 per jaar ontvangt. Moet daar ook al hele verificatie procedure starten met kopies van mn ID en adresverificatie etc. Tien keer liever Bitcoin

---------- Post added at 21:36 ---------- Previous post was at 21:22 ----------

Nog plaatje waarop wordt gesuggereerd dat stijging van het gebruik van Bitcoin samengaat met vermindering Western Union:

cotd-88.jpg

zo te zien niet

was van plan vandaag te verkopen als die nog rond de koers van gister of hoger zat.
vasthouden maar weer

Dit inderdaad, stijging van dinsdag was debiel en niet in stand te houden, had met mezelf afgesproken LTC bij 30 euro te verkopen maar dat heeft ie niet gehaald.

de Chinese vallen ook tegen laatste tijd

Volume van de chinese markt (OKcoin) lijkt afgenomen te zijn tegenover BTC-e, Bitstamp en mt Gox. Eerder viel me ook op dat de prijsveranderingen op OKcoin ongeveer een kwartier later pas gebeurden op de andere markten, nu lijkt wel omgedraaid.
Als je in Litecoin wil handelen trouwens altijd Bitcoin in de gaten houden, is daarbij ook vaak het geval dat Litecoin pas een kwartier later ofzo ongeveer hetzelfde patroon aan prijsverandering doormaakt. Lijkt trouwens ook of alle veranderingen op bitcoin zich een factor 2 zo heftig voordoen op litecoin.

Laatst bewerkt:
Dat ligt effe anders ik heb dat beloofd dus dan kom ik dat na.
Ik zit dus die bot in de gaten te houden..weet niet of jullie weten wat ze met candles bedoelen maar dat zijn dus in of uitstapmomenten die bot volgt dat patroon nauwkeurig maar niet met al je cash maar cobstant met beetjes tussen de 0, 001/0, 1 btc ofzo maar wel vaak en verkoopt ze ook weer snel..je kunt dat ook instellen stijgt hij hard verkoopt hij niet maar wacht even.
En verkoopt pas bij daling of afvlakking, heb in 24 uur ruim 160 orders.
Ben benieuwd hoe het de volgende crash en to the moon gaat wat hij daarmee doet.
Ben haast in staat op me originele account ook zo'n ding te nemen.

Die bot kun je trouwens voor 5 jaar online of 1 jaar online of als programma op je pc de laatste 2 zijn flink goedkoper 250/?? Ofzo.

Mocht je door bovenstaande tekst besluiten de bot te kopen 1% vd winst is goed :)
Verlies kun je niet op mij verhalen ik vertel mjjn ervaring tot nu ik, cash nu regelmatig wat uit en verdien er echt behoorlijk aan, maar besef dat morgen ook alles weg kan zijn.
(Lekker voor me sell order op plus500:))
Zonder gein het kan morgen klaar zijn maar kan ook zomaar zijn dat dbb straks gesponsord wordt door ee paar bitcoinmiljonairs.
Miljoen is ver weg maar is het zover betaal ik het feestje ;)
Hoe doet de btcrobot het tot dusver?

saaaai ,ltc doet al dage niks

Meer mensen die niet op BTC-E kunnen?

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

Is alweer back online

Hoe doet de btcrobot het tot dusver?

Ok voor zover..tot gister liep hij als een zonnetje had van 1000-1156 gemaakt.
Maar toen ging er iets mis hij deed niks meer..na snel heen en weer te mailen konden ze het niet vinden.
Maar er werd iemand opgezet..verder met hem gemaild en wat bleek er stond ergens een bitje ofzo fout omdat ik net voor de bot ze neus de laatste btc verkocht.
Dus niet met btc kloten als de bot asnstaat maar andere coins wel.
Nu draait hij weer en sta op 1222 nu maar crashen want op een schommelende beurs gaat hij het beste :)

Tot nog toe dus erg tevreden rn het slaapt eter wetende dat bij ee crash me botje ze nog voor een vrij hoge prijs verkoopt.
Zal over een paar dagen updaten.

Me originele account staat te wachten op een crash daytraden doe ik met deze niet meer wacht gewoon af tot btc 600/650 en ltc 16/20 is rn koop in en verkoop bovrn de 1000/30.
Blijf gewoon 50% vd winst afromen ga dat op bot account boven de 3k cashen.
Ik hoop zo dat dit nog jaren duurt :)

Voor nu zeg ik lang leve de bubble

Hoef je niks handmatig in te stellen? Alleen of je defensief/offensief/medium wil traden?

Yup..ik heb ook versies gezien waar je van alles kan instellen maar daar hou ik niet van.
Er zitten 3standen op en een custom maar daar kun je maar 2dingen instellen, zal dat later bekijken.
Voor nu is het als de prijs hoog is passief prijs laag agressief en blijft ie schommelrn in het midden.

Klinkt echt te mooi om waar te zijn haast!

Ja tot nu toe werkt hij ok..maar ben heel nieuwsgierig wat hij met een crash en herstel doet en dan met name hoeveel% hij en hoeveel ik pak of weet te redden :)

Quibus door de kamer:

Jackson's_First_Moonwalk.gif

Ok voor zover..tot gister liep hij als een zonnetje had van 1000-1156 gemaakt.
Maar toen ging er iets mis hij deed niks meer..na snel heen en weer te mailen konden ze het niet vinden.
Maar er werd iemand opgezet..verder met hem gemaild en wat bleek er stond ergens een bitje ofzo fout omdat ik net voor de bot ze neus de laatste btc verkocht.
Dus niet met btc kloten als de bot asnstaat maar andere coins wel.
Nu draait hij weer en sta op 1222 nu maar crashen want op een schommelende beurs gaat hij het beste :)

Tot nog toe dus erg tevreden rn het slaapt eter wetende dat bij ee crash me botje ze nog voor een vrij hoge prijs verkoopt.
Zal over een paar dagen updaten.

Me originele account staat te wachten op een crash daytraden doe ik met deze niet meer wacht gewoon af tot btc 600/650 en ltc 16/20 is rn koop in en verkoop bovrn de 1000/30.
Blijf gewoon 50% vd winst afromen ga dat op bot account boven de 3k cashen.
Ik hoop zo dat dit nog jaren duurt :)

Voor nu zeg ik lang leve de bubble
Oké nice, ik dacht ook eraan om hem aan te schaffen, zeker nu in deze 'stille' tijden.

De hype is hier ook een beetje over merk ik aan het aantal posts:)

Koersverloop is gewoon niet zo spannend laatste dagen ;)

Terug
Naar boven