XXL Nutrition

Bitcoin & Litecoin

Lol het kan dus altijd slechter :P

Heb er 14 op 7.15 gekocht.

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

lol...... die zullen aardig binnen lopen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

30 kW of power consumption, running between 95 and 110 MH/s depending on what's just crashed or not....

It's over 100 7990s. Had it running on BTC until a few months back. Now swapping between LTC and FTC.

Die ventilatoren :roflol: nog nooit gehoord van airco?

Lol het kan dus altijd slechter :P

Heb er 14 op 7.15 gekocht.

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

lol...... die zullen aardig binnen lopen.

http://forum.give-me-coins.com/uploads/imageupload/580/0GW0QXS5XYDT.jpg

30 kW of power consumption, running between 95 and 110 MH/s depending on what's just crashed or not....

It's over 100 7990s. Had it running on BTC until a few months back. Now swapping between LTC and FTC.

Ben je imo toch beter af met een deze [Link niet meer beschikbaar]

Jammer dat hij uitverkocht is

Heheheh mijn gedachtengang dit met die heftige schommelingen :roflol:

Laat ook lekker alles continu staan tegenwoordig :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha in sommige van die teksten herken ik mijzelf wel :)

En downnnnnnnn

Drie kwart van de Nederlanders is inmiddels bekend met de bitcoin, zo blijkt uit een internetpeiling. Een kleine 1 procent is in het bezit van de virtuele munt, blijkt uit een peiling door Multiscope waar de Volkskrant over bericht.

De bekendheid van de bitcoin lijkt gestegen te zijn door slechte publiciteit, zoals waarschuwingen van De Nederlandsche Bank en koerswisselingen. Van de ondervraagden zegt 0,8 procent in het bezit te zijn van bitcoins. 'Ik stond er niet van te kijken', aldus analist Bart Roozen van Multiscope. 'Je hebt altijd mensen die nieuwste trends willen proeven.'

De marktonderzoeker raadpleegde voor het onderzoek een panel internetters van 18 jaar en ouder, waarvan duizend mensen de vragenlijst volledig invulden.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederla...6/1-procent-Nederlanders-heeft-bitcoins.dhtml

Best veel eigenlijk, dat betekent dat bijna 150.000 Nederlanders in het bezit zijn van Bitcoins.

Tijd om te kopen straks!!

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederla...6/1-procent-Nederlanders-heeft-bitcoins.dhtml

Best veel eigenlijk, dat betekent dat bijna 150.000 Nederlanders in het bezit zijn van Bitcoins.
Verbaast me eigenlijk wel een beetje die getallen.

Ik moest laatst aan mn hele klas uitleggen wat Bitcoins waren. Waren er maar twee die uberhaupt van het woord gehoord hadden.

Geen representatieve groep misschien, maar toch wel een teken voor mij dat het echt nog in de kinderschoenen staat. En voel me ondanks de relatief hoge startkoers dat ik instapte dan ook alsnog een 'early adoptor' ;)

Verbaast me eigenlijk wel een beetje die getallen.

Ik moest laatst aan mn hele klas uitleggen wat Bitcoins waren. Waren er maar twee die uberhaupt van het woord gehoord hadden.

Geen representatieve groep misschien, maar toch wel een teken voor mij dat het echt nog in de kinderschoenen staat. En voel me ondanks de relatief hoge startkoers dat ik instapte dan ook alsnog een 'early adoptor' ;)

Haha dat heb ik ook ondervonden.

Mensen raken wel snel enthousiast.
2 vrienden waren helaas net ingestapt op het moment dat LTC op 44$ stond:o:o:o:o.

Ik zie het ook als een taak om mensen erover te vertellen. Spreak the word. Het moet geen "Nerde" ding blijven.

Haha dat heb ik ook ondervonden.

Mensen raken wel snel enthousiast.
2 vrienden waren helaas net ingestapt op het moment dat LTC op 44$ stond:o:o:o:o.

Ik zie het ook als een taak om mensen erover te vertellen. Spreak the word. Het moet geen "Nerde" ding blijven.
Ik geef familie en vrienden met verjaardagen alleen nog maar een bedrag in Bitcoins in het vervolg. Zo moeten ze wel ;)

dikke crash nu lekker hoor op naar de 500 dollar

Volume is er inmiddels volledig uit, geen goed teken.

Stuk hogere koers dan voor de run-up maar transactievolume in $ (of andere valuta) daalt langzaam onder de $ 100 miljoen. Gelet op de volledige marktkapitalisatie van bijna $ 10 miljard wordt maar 1% dagelijks verhandeld momenteel.

Dunne volumes betekent ook lastig om op te traden. Spreads gaan toenemen en volatiliteit neemt af.

Nu toch maar ingestapt..

Welkom tot de club broeder.
Wat heb je gekocht

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

Mijn videokaart komt morgen.
Alleen lees ik dat ik wel de minst goede hebt helaas. Maar een hashrate van boven de 700 moet wel lukken.
Volgend maand er 1 bij knallen.

Never mind

Welkom tot de club broeder.
Wat heb je gekocht

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

Mijn videokaart komt morgen.
Alleen lees ik dat ik wel de minst goede hebt helaas. Maar een hashrate van boven de 700 moet wel lukken.
Volgend maand er 1 bij knallen.
Niet te spannend, 50 euro aan btc

Kun je al wat zinnigs zeggen over hoe die bot van je zich houdt?

nou niet echt, er is iets misgegaan, waarschijnlijk liep ikzelf te klotewn en nu doet de bot het al het hele weekeinde niet :( ze zijn er mee bezig in ieder geval.

Terug
Naar boven