- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Ga je er andere coins mee kopen? Of hou je het vast
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga je er andere coins mee kopen? Of hou je het vast
nee zou ik ook niet doen, voor hetzelfde geld wordt je stinkend rijk :0
als al die negatievelingen nou gewoon even wegblijven en kom maar terug als de bubble geknapt is..voorlopig verdient iedereen er hier geld aan.
nee zou ik ook niet doen, voor hetzelfde geld wordt je stinkend rijk :0
als al die negatievelingen nou gewoon even wegblijven en kom maar terug als de bubble geknapt is..voorlopig verdient iedereen er hier geld aan.
Soms moet je verlies pakken om winst te kunnen maken.
Maar dit principe krijg ik er ook niet in bij mijn vrienden.
Die wachten tot LTC weer boven de 45$ staat.
Wat ik niet snel zie gebeuren.
nou zolang alleen de mongols het weten vind ik het best, maar aangezien de hele wereld het nu weet en de munt er nog steeds is en ikzelf op honderden procenten winst sta mogen er nog veel meer mongols bijkomen.We weten toch allemaal wat er gebeurt als elke mongol door heeft dat het winst maakt..
nou zolang alleen de mongols het weten vind ik het best, maar aangezien de hele wereld het nu weet en de munt er nog steeds is en ikzelf op honderden procenten winst sta mogen er nog veel meer mongols bijkomen.
@rob G als je er niks mee doet dan verlies je ook amper, dus of ze zijn volgend jaar dikke cash waard of je hebt paar tientjes verlies.
ikzelf heb vanmorgen voor 9400 dollar btc op 770 gekocht en voor 820 verkocht toch weer 400 dollar erbij.
nou zolang alleen de mongols het weten vind ik het best, maar aangezien de hele wereld het nu weet en de munt er nog steeds is en ikzelf op honderden procenten winst sta mogen er nog veel meer mongols bijkomen.
@rob G als je er niks mee doet dan verlies je ook amper, dus of ze zijn volgend jaar dikke cash waard of je hebt paar tientjes verlies.
ikzelf heb vanmorgen voor 9400 dollar btc op 770 gekocht en voor 820 verkocht toch weer 400 dollar erbij.
Ja lekker man. Het is wel cool dat jij in het begin snel een goede gok heb gewaagd en dus nu leuk speelgeld hebt. Als je een beetje wat kapitaal er in kan steken dan kunnen die kleine wisselingen toch leuk geld opleveren.

Heb vandaag 6 contracten gekocht: http://www.ebay.nl/itm/Bitcoin-Mine...7?pt=LH_DefaultDomain_146&hash=item19e62304ad
Volgens de berekening verdien je daar ong 895.8 $/maand mee, met de huidige koers en difficilty. Hij zal wss begin maart beginnen met minen, de difficulty zal dan wss fors zijn gestegen, maar dan kun je er als nog leuk op verdienen als de koers niet instort tenminste, blijft een gokje.
Blijft sowieso een gokje of die gast legit is, voor hetzelfde geld krijg je geen enkele bitcoin van hem. Daarbij heb je nu geïnvesteerd in een apparaat die hij pas over 3 maanden binnenkrijgt?
DIT WORDT DIK CASHEN HEHE