MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

Stay safe broeders enjoy the ride

ik heb 12000 dollar vverspreid en koop per 1000 in vanaf 680 en dan stappen van 30 naar beneden

en weer geanulleerd want staat al 683 lol.

btcchina-trading-fees.png

Nog steeds een acceptabele fee maar dit drukt het volume natuurlijk ook wel.

lol ID / passport? Daar gaat het belangrijkste pluspunt van BTC, anonimiteit.

Dropping like a rock!

order ltc en btc 650 ingetrokken. dAt kan lager!!!!

wauw. Dat buy volume vanaf 660. t*ring. Dikke bounce omhoog

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

ik heb 12000 dollar vverspreid en koop per 1000 in vanaf 680 en dan stappen van 30 naar beneden

en weer geanulleerd want staat al 683 lol.

al gekocht?

De grafiek had ook alle kenmerken van een bearish trend. Lower highs, lower lows, triangle vorming, negatief nieuws,.. dus dit was redelijk voorspelbaar.

nou geef mij dan effe tips als het zo voorspelbaar is, kloppen ze geef ik je 5%

De grafiek had ook alle kenmerken van een bearish trend. Lower highs, lower lows, triangle vorming, negatief nieuws,.. dus dit was redelijk voorspelbaar.

Was er negatief nieuws?
Ik volg niet alles meer. Omdat ik alles hebt verkocht

wauw. Dat buy volume vanaf 660. t*ring. Dikke bounce omhoog

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

al gekocht?
ja had 1 order gevuld die wilde ik annuleren en nu is hij alweer 40 hoger haha, heb meteen op 700 en 720 bijgekocht, nu weer naar 800 en in stappen verkopen.

ja had 1 order gevuld die wilde ik annuleren en nu is hij alweer 40 hoger haha, heb meteen op 700 en 720 bijgekocht, nu weer naar 800 en in stappen verkopen.

komt nog lager hoor, china is weer aan het vallen. Heb mijn orders 670 en 600 gezet

695.....and counting

K*t, wil ik net weer eens bitcoins gaan kopen, heeft bitonic er geen meer :o

staat dat ze er 190+ hebben?

ze verkopen niet omdat ze er dan te weinig aan verrdienen hahaha

Ja, het gaat over dit apparaat: [Link niet meer beschikbaar]
This is a PRE-ORDER, available for dispatch at end of February 2014

De gok is of de koers stabiel blijft ja of nee en of de difficulty te veel stijgt. Looptijd van het contract is 2 jaar.

Heb je dit ook gezien op die site?

Group buys: Group buys are not permitted. We will cancel any order that we discover that is a group buy and will refund the payment minus 10% that we will charge for our time wasted in this matter. By placing an order for this item you agree with the above.

Potverdomme, ben me pinpas kwijt :roflol: why now

op 690 weer wat gekocht.....ben benieuwd

Terug
Naar boven