- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oja en 22$ ltc. Misschien dat ik die nog ff wat lager zet.....Free coinzzzzik heb 12000 dollar vverspreid en koop per 1000 in vanaf 680 en dan stappen van 30 naar beneden
en weer geanulleerd want staat al 683 lol.
De grafiek had ook alle kenmerken van een bearish trend. Lower highs, lower lows, triangle vorming, negatief nieuws,.. dus dit was redelijk voorspelbaar.
ja had 1 order gevuld die wilde ik annuleren en nu is hij alweer 40 hoger haha, heb meteen op 700 en 720 bijgekocht, nu weer naar 800 en in stappen verkopen.wauw. Dat buy volume vanaf 660. t*ring. Dikke bounce omhoog
---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------
al gekocht?
ja had 1 order gevuld die wilde ik annuleren en nu is hij alweer 40 hoger haha, heb meteen op 700 en 720 bijgekocht, nu weer naar 800 en in stappen verkopen.
ze verkopen niet omdat ze er dan te weinig aan verrdienen hahaha
Ja, het gaat over dit apparaat: [Link niet meer beschikbaar]
This is a PRE-ORDER, available for dispatch at end of February 2014
De gok is of de koers stabiel blijft ja of nee en of de difficulty te veel stijgt. Looptijd van het contract is 2 jaar.
Group buys: Group buys are not permitted. We will cancel any order that we discover that is a group buy and will refund the payment minus 10% that we will charge for our time wasted in this matter. By placing an order for this item you agree with the above.