MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

Ik hou nu ook alles vast , heb ook nog ltc maar alles gaat omhoog denk/gok/hoop ik :)

Mooie tijden zeg, ben blij dat ik all in ben gegaan op nmc @ 4.6: good old ****ing times!

Wat denken jullie? Voor het weekend dus vandaag nog verkopen, of zal de uptrend nog langzaam maar zeker doorgaan in dit weekend?

Mooie tijden zeg, ben blij dat ik all in ben gegaan op nmc @ 4.6: good old ****ing times!

Wat denken jullie? Voor het weekend dus vandaag nog verkopen, of zal de uptrend nog langzaam maar zeker doorgaan in dit weekend?

crashes in het weekend zijn achterhaald

ik baal da ik mn ltc nie heb verkocht op 25,2 ,grrr

Nog niet echt weekend crash voor btc

Btc gaat goed :)

Nog een mooie ontwikkeling :)

https://bitplastic.com/
howitworks.jpg

The Bitcoin Debit Card is completely anonymous, with no name printed on the card. This is truly anonymous cash, whereby you can convert Bitcoin to your local fiat currency instantly and withdraw it from an ATM machine.
No ID is required to obtain the card. No credit check, hassle, paperwork or verifications. The card doesn't even come with a name printed on it. Yet, the Bitcoin Visa works at most ATM machines worldwide, in every country, and can be used for shopping anonymously online or buying goods at Point-of-Sale terminals (in stores.)

WTF dat BTC pump

blijkbaar gaat het gerucht dat netflix bitcoins gaat accepteren

ik heb mijn btc op een crap moment verkocht haha

Terug
Naar boven