Fitness Seller

Bitcoin & Litecoin

Gaat weer hard met de coins.

Potverdomme, kan wel huilen dat ik fiat sta.

Paar maandjes nog, dan lekkere winst

helaas aardig blut.
Als ik straks weer wat geld hebt, ga ik weer lekker traden.

Nu eerst weer school betalen deze maand.

Vannacht voor 26,99 verkocht. Vanmorge op 26,70 weer gekocht. Gaat lekker met ltc

Ltc gaat wel ff hard nu

hoo lee shit

Niet te geloven dat het alweer bijna op $1100 zit, over volatiliteit gesproken. Had gedacht dat het game over was maar blijkbaar kan de zeepbel nog wel groter.

Niet te geloven dat het alweer bijna op $1100 zit, over volatiliteit gesproken. Had gedacht dat het game over was maar blijkbaar kan de zeepbel nog wel groter.

Een beetje optimisme mag ook wel. Over 3 jaar tikt hij de 100.000 aan. :D

Zie hier het harde bewijs (:D):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekker stug vast blijven houden aan de gedachte dat het een zeepbel is. ;)

Allemaal positief nieuws laatste dagen en er zullen nog wel een handjevol meer bedrijven komen komende tijd die bitcoin gaan accepteren. Het wordt juist steeds minder een zeepbel

lekker stug vast blijven houden aan de gedachte dat het een zeepbel is. ;)

allemaal positief nieuws laatste dagen en er zullen nog wel een handjevol meer bedrijven komen komende tijd die bitcoin gaan accepteren. Het wordt juist steeds minder een zeepbel

+1:d

Het wordt juist steeds minder een zeepbel

Klopt, maar zal lang duren voordat het dit imago helemaal kwijt is.. if ever.
Voor nu blijft het gewoon een gigantische bel, die zo te zien de komende tijd nog een stuk groter wordt. Mij hoor je niet klagen, loop weer heerlijk binnen.. :D

ik vind zeepbel echt een volledig verkeerde term.
Mensen blijven maar termen en theorieën uit het verleden erbij pakken.
Die gewoon niet toepasbaar zijn op de bitcoin.

Het is misschien geen klassieke zeepbel, toch zou ik geen betere term kunnen bedenken. Niemand schaft vanmiddag wat btc aan om vanavond te betalen bij het restaurant.
Je koopt een coin in met als enige intentie hem op een later moment weer te verkopen, hoe lang dat ook mag duren.

Doet natuurlijk niets af aan het succesvolle concept van crypto's, maar de huidige markt/prijzen zijn een spel op zichzelf.

semi offtopic: kayne west maakt soort bitcoin vernoemd naar hem: de [coineeee/kayneee] (gehoord op de radio en klonk ongeveer zo :p )

maakt kanye niet, is gewoon iemand die denkt dat die munt populair wordt als ie em zo noemt,crapcoin

Coinye West was het toch? :roflol:
Kan voor de miners tijdelijk even leuk zijn. Wordt wel een beetje moe van die eindeloze stroom aan crapcoins.

Terug
Naar boven