AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

Eindelijk weer eens wat goed nieuws. Tijd dat BTC iig weer een x de 400,- gaat passeren. Dan wordt het cashen ook weer wat plezieriger straks. Hopelijk zet het nu gestaag een aantal weken door en stort het niet weer als een pudding in tot rond de 300,-

Ook blij met eindelijk weer wat goed nieuws.

Die Darkcoin is trouwens wel leuk initiatief, maar in principe is de technologie ook mogelijk met Bitcoin. Voor Bitcoin zijn er ook al 'tumbling' diensten waarmee je bitcoins eerst gemixt worden met andere coins voordat ze naar het ontvangst adres worden verstuurd. Denk daarom niet dat het een blijvertje is

Ook blij met eindelijk weer wat goed nieuws.

Die Darkcoin is trouwens wel leuk initiatief, maar in principe is de technologie ook mogelijk met Bitcoin.
Voor Bitcoin zijn er ook al 'tumbling' diensten waarmee je bitcoins eerst gemixt worden met andere coins voordat ze naar het ontvangst adres worden verstuurd. Denk daarom niet dat het een blijvertje is

Klopt. DarkCoin is uiteindelijk ook gewoon een kloon met ingebouwde mixing/tumbling. Scheelt wel wat in gebruiksvriendelijkheid, en krijgt nu ook flink media-aandacht. Er wordt nog vanalles ontwikkeld op het moment dus moeilijk om te zeggen of het wel of niet een blijvertje is. Vind zelf de prijsstijging ook debiel voor wat het tot nu toe werkelijk is.

Op #3 nu al qua market cap, PeerCoin voorbij. http://coinmarketcap.com/, $11.15.

Bitcoin ook weer een rally, $540 ondertussen.

Laatst bewerkt:
Niemand meer met crypto's bezig hier?

Bitcoin staat weer boven de $600.

Waren weer mooie tijden met XBC en XC(X11Coin) en 4500% en 16000% profits :roflol:

Ben nu bijna all-in NXT

Heb XC gekocht rond $0.30-0.40, heb ze 'helaas' nog. Nog steeds m'n geld verdriedubbeld als ik nu verkoop, maar op $2,50 uitstappen was mooier geweest. Ik hou die nog even, als ze straks leveren wat ze beloven dan kan de prijs weer exploderen.

Heb ook al m'n DRK nog, maakt me dus niet echt uit welke coin er het eerst met een goed werkend anoniem systeem komt.

Waarom NXT?

Heb XC gekocht rond $0.30-0.40, heb ze 'helaas' nog. Nog steeds m'n geld verdriedubbeld als ik nu verkoop, maar op $2,50 uitstappen was mooier geweest. Ik hou die nog even, als ze straks leveren wat ze beloven dan kan de prijs weer exploderen.

Heb ook al m'n DRK nog, maakt me dus niet echt uit welke coin er het eerst met een goed werkend anoniem systeem komt.

Waarom NXT?

NXT staat 11-12 Juni op PayExpo (cryptocurrency partner)

http://www.payexpo.com

Shit's about to go worldwide.

Ik denk dat LTC verstoten gaat worden binnen een maand door NXT

Hoop het niet, heb nog steeds wat LTC, wachtend op de dag dat ze voor 1k per stuk gaan

Nee hoor, ik word gewoon nog miljardair met mijn litecoins.

Dat is de kracht van positief denken!

btc loopt weer lekker door

Nice, nog 400 dollar p/s meer en ik loop weer quitte. Foutje gemaakt tijdens daytraden paar maanden terug, fml.

0,5 btc op nxt. Ben benieuwd

Hou je bek over de coin waar ik geld in heb zitten he gaat naar de maan

Terug
Naar boven