MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

Ik wist van buttcoins toen ze nog <10$ waren ;_;
dat feel :(

Je kunt USD gewoon via internationale overschrijving direct op btc-e zetten zag ik net, zonder andere dienst die als tussenpersoon fungeert (vanaf $500)

Waar zag je dat? En hoe zou het converten vanuit euro's dan werken, actuele EUR/USD koers?

Ik wist van buttcoins toen ze nog <10$ waren ;_;
dat feel :(

Je had ze dan waarschijnlijk toch al verkocht toen ze 100-150 waren. Zijn maar weinig van zulke succes stories, zijn alleen enkele die er later pas achter kwamen dat ze 4 jaar geleden bijvoorbeeld een paar honderd bitcoins hebben gekocht voor toentertijd $0,10 per bitcoin.. die lopen nu wel dik binnen.

Waar zag je dat? En hoe zou het converten vanuit euro's dan werken, actuele EUR/USD koers?
Bij btc-e naar finances gaan en dan op deposit USD klikken.

Als je internationale overschrijving bij je bank kiest, kun je ervoor kiezen om het bedrag in USD over te maken, dat wordt gewoon tegenover de actuele koers overgemaakt ja

Bij mij trouwens hetzelfde.. Heb ook jaren terug al eens naar bitcoins gekeken, had wallet en alles al gedownload. Alleen toen bestonden die iDeal services nog niet, was vrijwel onmogelijk op een normale manier die coins aan te schaffen

Laatst bewerkt:
Fee valt wel mee inderdaad, maar tot 7 dagen duurt me veel te lang.. :roflol:
En die tekst van eventueel je documents opvragen vind ik ook maar niks.

Laatst bewerkt:
http://www.rtlnieuws.nl/economie/home/nederland-kent-de-eerste-bitcoinmiljonairs

Volgens Nederhoed zijn de acceptatie door het Amerikaans congres en de komst van een Chinese bitcoinbeurs voortekenen voor een doorgroei. Hij zegt niet bang te zijn dat de luchtbel klapt, zoals veel criticasters voorspellen. De bitcoin wordt immers omgeven door onbekendheid en wantrouwen.

Nederhoed zegt dat te begrijpen. ,,Het is nieuw geld dat toekomst heeft. We verkeren in hetzelfde stadium als destijds met internet, toen we nog via het modem moesten inbellen. Bitcoin is als Facebook, straks zijn er honderden miljoenen gebruikers."

wat er niet in dat artikel staat is dat bij de opkomst van het internet 95% van de bedrijven die in het internet zaten uiteindelijk flink onderuit gingen, wie weet gebeurt dit met bitcoin ook.

Moet je minimum 500 euro storten op je BTC-E account?

wat er niet in dat artikel staat is dat bij de opkomst van het internet 95% van de bedrijven die in het internet zaten uiteindelijk flink onderuit gingen, wie weet gebeurt dit met bitcoin ook.
Hoe bedoel je, dat Bitcoin 'failliet' gaat???

Het is toch wel echt fundamenteel anders, zo werkt het gewoon niet.

Ik heb wel vertrouwen in Bitcoin, de munt is pas een paar jaar oud en er kan op steeds meer plekken mee betaald worden. Geloof echt wel dat het geld toekomst heeft omdat er een aantal behoorlijke voordelen aanzitten tov 'echt' geld. Daarnaast is er ook gewoon een maximum aantal Bitcoins mogelijk, als ze allemaal gemined is het gewoon op. In tegenstelling tot normaal geld wat tot in den treure bijgedrukt kan worden. Als ze allemaal gemined zijn zal dat de prijs nog verder opdrijven.

Hoe bedoel je, dat Bitcoin 'failliet' gaat???

Het is toch wel echt fundamenteel anders, zo werkt het gewoon niet.

Ik heb wel vertrouwen in Bitcoin, de munt is pas een paar jaar oud en er kan op steeds meer plekken mee betaald worden. Geloof echt wel dat het geld toekomst heeft omdat er een aantal behoorlijke voordelen aanzitten tov 'echt' geld. Daarnaast is er ook gewoon een maximum aantal Bitcoins mogelijk, als ze allemaal gemined is het gewoon op. In tegenstelling tot normaal geld wat tot in den treure bijgedrukt kan worden. Als ze allemaal gemined zijn zal dat de prijs nog verder opdrijven.

nee dat het allemaal gewoon flink onderuit gaat, miss is online valuta wel de toekomst, maar laten we eerlijk zijn. wie wil er nou een munt die zo belachelijk volatiel is in zijn wisselkoersen, dat is voor consument en winkels gewoon onpraktisch.

Dus je moet eerst bitcoins kopen om Ltc te kunnen aankopen?

Dat wil dus zeggen dat je een miniem investering moet doen van +/-500euro aangezien1 bitcoin momenteel voor die prijs doorgaat?

nee dat het allemaal gewoon flink onderuit gaat, miss is online valuta wel de toekomst, maar laten we eerlijk zijn. wie wil er nou een munt die zo belachelijk volatiel is in zijn wisselkoersen, dat is voor consument en winkels gewoon onpraktisch.

Zal ooit wel stabiliseren. En mijn gok is dat dat bij een veel hoger bedrag is dan de huidige koers, er zullen ten slotte maar een maximum van 21 miljoen BTC zijn.

En misschien is dat pas over 10-15 jaar maar je moet het ook echt zien als een lange termijn investering imo.

@groteT,

Nee en nee.. Als je direct geld op btc-e ed zet kun je direct LTC kopen.

En je kunt ook 0,1 of 0,83734 BTC halen, dus het hoeft niet gelijk een hele te zijn

Zal ooit wel stabiliseren. En mijn gok is dat dat bij een veel hoger bedrag is dan de huidige koers, er zullen ten slotte maar een maximum van 21 miljoen BTC zijn.

En misschien is dat pas over 10-15 jaar maar je moet het ook echt zien als een lange termijn investering imo.

heb je gelijk in, online valuta is een lange termijn investering. en het feit dat er een maximum is betekent niet dat de koers daardoor stabiel wordt. irl wordt er juist gecontroleerd en aangepast hoeveel geld er in roulatie is om inflatie/deflatie tegen te gaan, en dus wisselkoersen stabiel te houden. (dat en nog vele andere mechanismes)

Fee valt wel mee inderdaad, maar tot 7 dagen duurt me veel te lang.. :roflol:
En die tekst van eventueel je documents opvragen vind ik ook maar niks.

Dit vind ik dus ook niets, je moet de documenten sowieso uploaden naar btc-e voor het geval dat de bank moelijk doet, dan kunnen zij dat meteen afhandelen

Heb zelf gekocht via bitonic.

LTC en BTC blijven laag atm

Wat is nu de makkelijkste manier om LTC te kopen? litecoins.nl lijkt mij erg duur of niet?

Laatst bewerkt:
Het centraal Bitcoin/Litecoin topic

Crashhhh, net nu ik BTC gekocht heb, achja wacht het weer rustig af

Ik heb 3 litecoins gekocht ... I'm getting paper!!!

Terug
Naar boven