originele naam
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 815
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt USD gewoon via internationale overschrijving direct op btc-e zetten zag ik net, zonder andere dienst die als tussenpersoon fungeert (vanaf $500)
Ik wist van buttcoins toen ze nog <10$ waren ;_;
dat feel![]()
Bij btc-e naar finances gaan en dan op deposit USD klikken.Waar zag je dat? En hoe zou het converten vanuit euro's dan werken, actuele EUR/USD koers?
Bij btc-e naar finances gaan en dan op deposit USD klikken.
Hoe bedoel je, dat Bitcoin 'failliet' gaatwat er niet in dat artikel staat is dat bij de opkomst van het internet 95% van de bedrijven die in het internet zaten uiteindelijk flink onderuit gingen, wie weet gebeurt dit met bitcoin ook.

Hoe bedoel je, dat Bitcoin 'failliet' gaat
Het is toch wel echt fundamenteel anders, zo werkt het gewoon niet.
Ik heb wel vertrouwen in Bitcoin, de munt is pas een paar jaar oud en er kan op steeds meer plekken mee betaald worden. Geloof echt wel dat het geld toekomst heeft omdat er een aantal behoorlijke voordelen aanzitten tov 'echt' geld. Daarnaast is er ook gewoon een maximum aantal Bitcoins mogelijk, als ze allemaal gemined is het gewoon op. In tegenstelling tot normaal geld wat tot in den treure bijgedrukt kan worden. Als ze allemaal gemined zijn zal dat de prijs nog verder opdrijven.
nee dat het allemaal gewoon flink onderuit gaat, miss is online valuta wel de toekomst, maar laten we eerlijk zijn. wie wil er nou een munt die zo belachelijk volatiel is in zijn wisselkoersen, dat is voor consument en winkels gewoon onpraktisch.
Zal ooit wel stabiliseren. En mijn gok is dat dat bij een veel hoger bedrag is dan de huidige koers, er zullen ten slotte maar een maximum van 21 miljoen BTC zijn.
En misschien is dat pas over 10-15 jaar maar je moet het ook echt zien als een lange termijn investering imo.
Fee valt wel mee inderdaad, maar tot 7 dagen duurt me veel te lang..
En die tekst van eventueel je documents opvragen vind ik ook maar niks.
Wat is nu de makkelijkste manier om LTC te kopen? litecoins.nl lijkt mij erg duur of niet?