AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

Ben eens via plus 500 bitcoins gaan kopen..is een aandelen site...kocht ze vanmorgen voor 440 staan nu op 550 verkoop ze bij 600 en koop weer bij 450.
Vind dit aantrrkkelijker dan gekloot met die wallet.
Laat daar wel me ltc gewoon staan.

Duurt wel een tijdje als die transacties telkens moeten bevestigd worden.

Bitcoin heeft de makke dat er maar 21 miljoen van gemaakt gaan worden. Dat werkt volatiliteit in de hand, zeker omdat er momenteel net iets meer dan de helft van het eindtotaal is gegenereerd.

De totale waarde is minder dan 5 miljard euro. Voor een bedrijf zijn dat leuke bedragen voor valuta is het lachwekkend laag. Valutahandel is een markt van zo'n 4 biljoen (4000 miljard) Euro waarbij de grootste valuta zoals de Euro en Dollar de hoofdmoot uitmaken. Bitcoin heeft te weinig volume om een stabiele valuta te worden, zelfs als de waarde hard zou stijgen is het aantal Bitcoins een rem op enige stabiliteit van de waarde van de Bitcoins.

4 biljoen per dag, jaarlijks 6 trillion $, als je briefjes van honderd dollar netjes op elkaar gestapeld zou hebben dan zou je het hele hoofdkantoor van Goldman Sachs op ware grote kunnen nabouwen kwam tijdens een college een keer langs. Echt ongelooflijk hoe groot die hoeveelheid wel niet is inderdaad.

Waar heb je dat nieuws vandaan eigenlijk van investeerders die nu op grote schaal in bitcoin zitten? Ik geloof het natuurlijk, maar heb je een bron voor me?

Ben eens via plus 500 bitcoins gaan kopen..is een aandelen site...kocht ze vanmorgen voor 440 staan nu op 550 verkoop ze bij 600 en koop weer bij 450.

Goede gaan ik ook doen! Heb er genoeg van met al dat geklooi en heb daar nog geld staan :)

Goeie idd en een veilige manier

---------- Post added at 15:28 ---------- Previous post was at 15:23 ----------

Had bijna 100 dollar winst te pakken gisteravond. Was alleen op date en had me sell order net iets te hoog staan. Fuarkkk

Ja tuurlijk, dit zijn goede leermeesters. Voor hoeveel heb je geïnvesteerd als ik vragen mag? Klein bedrag om even uit te proberen of meteen dollartekens gezien en voor het grote geld gegaan?

Bedrag van 150 euro, klein bedrag om mee te beginnen gelukkig.

Ik heb het ook hoor, gisteren gekocht en nu een crash, maar het zal wel weer oplopen straks, het zal niet overnight verdubbelen.

En natuurlijk afwegen te verkopen bij de zelfde prijs of toch voor de winst gaan uiteindelijk.
Hoop mijn btc te kunnen wisselen voor ltc als de koersen gunstig zijn

Ik ga voor dezelfde prijs verkopen zodra ik de kans krijg. Dan wachten op een crash > goedkoop inkopen (rond de 320) > verkopen rond 600

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Probleem is dat de BTC niet meer boven de 500 gaat... Redenen hiervoor? Is ie aan het stabiliseren?

erg lastig om over de bitcoin te oordelen of die nu stabiel staat de ja of de nee..

Merk net pas dat als ik mijn BTC bij Mt. Gox zou verkopen dat ik veel meer ervoor terug krijg. Meteen maar ff een account aangemaakt daar en die verificatie doorgestuurd.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

Ben ik mee eens, maar hoe lang duurt het uitbetalen?

Het centraal Bitcoin/Litecoin topic

hoe kan ik bij btc-e instellen dat ie vanzelf mijn LTCs verkoopt wanneer t een bepaalde waarde bereikt? en dat ik ze dan weer inkoop wanneer ze wat goedkoper worden..

Probleem is dat de BTC niet meer boven de 500 gaat... Redenen hiervoor? Is ie aan het stabiliseren?

Nee de BTC zal niet zo snel stabiliseren. Het blijft een wisselvallige digital currency.

Je moet je niet zo druk maken, gewoon inkopen zodra er een dikke crash komt en lekker je geld laten staan.
Je kunt ervoor kiezen om vroeg uit te cashen en je winst pakken bij de eerste de beste stijging of je geld er lang op laten staan om een nog grotere winst te behalen of verlies te pakken.

Merk net pas dat als ik mijn BTC bij Mt. Gox zou verkopen dat ik veel meer ervoor terug krijg. Meteen maar ff een account aangemaakt daar en die verificatie doorgestuurd.

Scheelt wel 40 euro op het moment, dus verkopen op mt Gox en kopen op btc-e. Lijkt me te mooi om waar te zijn, anders kun je blijven doorgaan lijkt me?

Ben benieuwd of je er wat leuks weet uit te slepen, vind Gox verder maar k*t.

Ik vind BTC-E ook fijner maar als Gox meer betaalt dan is de keus snel gemaakt :)

Nee de BTC zal niet zo snel stabiliseren. Het blijft een wisselvallige digital currency.

Je moet je niet zo druk maken, gewoon inkopen zodra er een dikke crash komt en lekker je geld laten staan.
Je kunt ervoor kiezen om vroeg uit te cashen en je winst pakken bij de eerste de beste stijging of je geld er lang op laten staan om een nog grotere winst te behalen of verlies te pakken.

Ga ik voortaan ook doen. Had moeten wachten met kopen totdat de crash kwam, stom van me.

Scheelt wel 40 euro op het moment, dus verkopen op mt Gox en kopen op btc-e. Lijkt me te mooi om waar te zijn, anders kun je blijven doorgaan lijkt me?

Ja precies, vind ik ook raar. Zodra mijn account verificatie erdoorheen is ga ik het eens proberen. Kan tot max 5 werkdagen duren.

Zou je zeggen idd.. maar het uitbetalen door BTC-e gebeurt niet gelijk volgens mij.

Heb gelezen dat daar wel een week overheen kan gaan, heb het echter niet getest.
Maar indien er idd vertraging zit in het uitbetalen betekent dat dus dat je niet oneindig door zou kunnen gaan, omdat het gewoon een tijdje duurt voordat je uitbetaalt krijgt. Althans je kunt het in dat geval oneindig doen om de week of 2 weken, afhankelijk van hoe snel ze uitbetalen.

Gaat niet zomaar zo makkelijk.
-Geld op btc-e zettten is lastig
-vervolgens je bitcoins withdrawen en daarna op mtgox zetten duurt lang.
-Je betaalt dubbele fee's.

Dit alles maakt het niet echt praktisch. Het liefst heb je je bitcoins of usd/euro's gewoon op 1 exchange beschikbaar zodat je ten alle tijden kan verkopen wanneer dit nodig is of bij kunt kopen als dit nodig is.

Dit alles maakt het niet echt praktisch. Het liefst heb je je bitcoins of usd/euro's gewoon op 1 exchange beschikbaar zodat je ten alle tijden kan verkopen wanneer dit nodig is of bij kunt kopen als dit nodig is.

klopt, tenzij de server plat gaat en/of gehackt wordt.
Maar het zou wel ideaal zijn om te kunnen inspelen op de snel wisselende koersen.

still going strong, jammer dat ik niet meer geld op btc-e had op het moment dat ik ltc kocht.

Je merkt dat er een steeds sterkere bodem vormt rondom LTC, lijkt erop dat we de 4-5 van enkele dagen geleden niet meer zullen zien bij crashes.

Terug
Naar boven