Fitness Seller

Bitcoin & Litecoin

Imo kun je het beste BTC kopen via happycoins. (wanneer ze laag staan)
Vervolgens naar BTC e sturen. En duur verkopen voor $$.
En dan lekker gaan daytraden.

Hmm nog 10 euro stijgen en dan verkoop ik mijn BTC.. sta ik weer gelijk. Dacht dat dat rond de 750 zou zijn maar ik denk eerder rond de 600. Mijn slechte timing valt dus nog mee

Laatst bewerkt:
Ik las dat je bij Rabobank geen btc meer kan kopen bij Bitonic.
Wat een k*tbank, bepaal toch wel zelf wat ik met mijn geld doe.

Ben ik mee eens, maar hoe lang duurt het uitbetalen?

1 minuut :)
Kopen en verkopen is met 1seconde gedaan had ze vanmorgen in de 400 gekocht net voor 600weggedaan.
Direct je cash op je account ingesteld dat hij nieuwe aankoopt onder dd 450 maar heb ook de koers real time op me tel.
Dit werkt echt 100x beter.
Litecoins heb ik nu wel genoeg en kan ook niet via die app.

Grote crash aan de gang op dit moment... goed moment om zo in te kopen wat denken jullie jongens?

1 minuut :)
Kopen en verkopen is met 1seconde gedaan had ze vanmorgen in de 400 gekocht net voor 600weggedaan.
Direct je cash op je account ingesteld dat hij nieuwe aankoopt onder dd 450 maar heb ook de koers real time op me tel.
Dit werkt echt 100x beter.
Litecoins heb ik nu wel genoeg en kan ook niet via die app.

app?
Welke app

Op korte termijn zie ik idd ook geen mogelijkheden om cash te verdienen met LTC. Daarom nu BTC

Denk ook niet dat ie gaat crashen hoor

Schijt irritant, grote spelers die de markt domineren. Hun macht en vermogen, wordt bij elke dip groter en groter

die constante schommelingen zijn er niet meer joh

Ja ik ben totaal geen expert, maar volgens mij is ie echt een beetje aan het stabiliseren rond de 500. Af en toe een uitschieter naar 400/600.

je kan toch nooit binnen een dag bepalen hoe stabiel iets is

Klopt, maar gister was dit ook al bezig toch?

nee is scepticus

Terug
Naar boven