MuscleMeat

Bitcoin & Litecoin

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.501
Ach ltc stijgt wel weer verder

Het stijgt allemaal wel verder, alleen procentueel gezien zal FTC meer potentie hebben momenteel.

Maar dat gebeurt enkel indien mensen optimistisch blijven.. Hoop ook dat het optimisme nog een jaar voortduurt want dan kan ik met dikke winst uitcashen.

Gasten, ik heb me bitcoins omgezet via BTC-E naar litecoins. Dit is allemaal gelukt, alleen vraag ik me nu af hoe ik me kan laten uitbetalen als ik me litecoins weer verkoop. Raden jullie dit aan om via BTC-E te doen of is er een beter manier?

Ik zie de "dip"van LTC als een logisch gevolg.
LTC steeg erg snel. Gevolg mensen die winst, pakken--> paniekverkopers.
Nu is er weer genoeg weerstand en zal LTC rustig verder stijgen.

Precies het zelfde scenario, wat zich 2 weken geleden afspelen bij de Bitcoin. Die zakte van 700 naar 400. Inmiddels staan de bitecoin bijna op 1000,-

---------- Post added at 11:17 ---------- Previous post was at 11:16 ----------

Gasten, ik heb me bitcoins omgezet via BTC-E naar litecoins. Dit is allemaal gelukt, alleen vraag ik me nu af hoe ik me kan laten uitbetalen als ik me litecoins weer verkoop. Raden jullie dit aan om via BTC-E te doen of is er een beter manier?

De snelste en veiligste manier is.

De litecoins, weer omzetten naar bitecoins.
Bitecoins, naar je wallet sturen.
Vervolgens je bitecoins verkopen op www.bitetonic.nl.

Precies het zelfde scenario, wat zich 2 weken geleden afspelen bij de Bitcoin. Die zakte van 700 naar 400. Inmiddels staan de bitecoin bijna op 1000,-

Bedankt man.

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------

Ltc>> 40.4!

zou ze op happycoins verkopen krijg je er meer voor. Ik had binnen 2 dagen iig geld op mijn rekening (ING)

Zie nu trouwens ltc alweer op 41 staan

zou ze op happycoins verkopen krijg je er meer voor. Ik had binnen 2 dagen iig geld op mijn rekening (ING)

Oke zelfde pad bewandelen alleen ipv op bitonic verkopen ze op happycoins verkopen.

Ik kan de verkoop link niet vinden op happycoins.
Om btc te kopen heb je twee directe links staan.
Die zie ik niet staan op de verkoop pagina

Ik kan de verkoop link niet vinden op happycoins.
Om btc te kopen heb je twee directe links staan.
Die zie ik niet staan op de verkoop pagina

staat daar ook niet. Er staat een payout adres in je activation email die je ooit gekregen hebt bij je registratie op happycoins. Die moet je invullen bij je wallet als withdrawal address.

Waar kan je trouwens zien wat de coins in china doen? Zie in trollbox telkens voir bij kome 50dollar ltc china bijvoorbeeld terwijl die op btc-e op 40 staat

• #1.510

Ja klopt, de dips zijn ook normaal. Denk echter dat FTC relatief gezien meer zal stijgen en wat beter is voor je profit.

Maar we zullen het zien.

Als je ftc lager had ingekocht wel ja.maar denk dat die nu al te hoog staat om nog mee te bdginnen,niet?

Gister was hier een beetje een gesprek over laten uitbetalen en belasting ED.
Nu vroeg ik mij af,
stel je legt 100 euro in, en dat is na een maand 160 euro, en je laat deze uitbetalen. Betaal je dan belasting over die hele 160, of over 60? (totaalbedrag - inleg)

Misschien een stomme vraag maar ik ben absoluut niet thuis in heffingen over beleggingen/vermogensbelasting en weet ik t

• #1.514

Als je ftc lager had ingekocht wel ja.maar denk dat die nu al te hoog staat om nog mee te bdginnen,niet?

Ja misschien wel idd.

Heb de helft goed ingekocht en de andere helft te hoog, das een domme fout geweest, maar sta nog steeds op 1000 eu winst.

Feathercoin is ook een munt die er pas is sinds 2013, is meer voor de lange termijn, zolang we die hebben tenminste:D

Gister was hier een beetje een gesprek over laten uitbetalen en belasting ED.
Nu vroeg ik mij af,
stel je legt 100 euro in, en dat is na een maand 160 euro, en je laat deze uitbetalen. Betaal je dan belasting over die hele 160, of over 60? (totaalbedrag - inleg)

Misschien een stomme vraag maar ik ben absoluut niet thuis in heffingen over beleggingen/vermogensbelasting en weet ik t

Over € 0.

Iemand die mij het proces van feathercoins kan uitleggen? Kan ik deze met mijn litecoins kopen of eerst omzetten naar bitcoins? Iemand handige sites hiervoor?

Iemand die mij het proces van feathercoins kan uitleggen? Kan ik deze met mijn litecoins kopen of eerst omzetten naar bitcoins? Iemand handige sites hiervoor?

met btc via btc-e.com

Ik doe daar sowieso al mijn handel.

Ftc lijkt me al te laat om intestappen.had je 3dagen gelede moete doen

Terug
Naar boven