Fitness Seller

Bitcoin & Litecoin

Ik hoop het.. Tot nu toe zijn er hogere sell orders dan buy orders. De sell order die ik eerde noemde lijkt mij fake

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

Aan de andere kant worden de chinezen zometeen wakker :)

Chinezen slapen niet, dat zijn geen echte mensen

Hahahahaha

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Ik ga iig wel pitten, hoop dat ik morgen weer net zo vrolijk wakker wordt als vanochtend. LTC op 50 ofzo :)

klapt alweer omhoog

Het is een hele leuke. In dit wikipedia samenvattinkje word het niet genoemd, maar we schijnen de ongerealiseerde winst die we zouden mislopen als verlies te beschouwen in plaats van daar neutraal tegenaan te kunnen kijken.

Lees 'thinking and deciding' van Baron eens als je je er in wilt verdiepen, tof boek.

Heb zojuist voor het eerste bitcoins gekocht en op mijn multibit offline portemonnee gezet. Ik heb daarna open nieuwe portemonnee aangeklikt en nu kan ik mijn oude niet meer vinden. Toen ik hem had ingesteld stond er bij waar ik hem had opgeslagen maar als ik daarheen ga kan ik hem nergens meer vinden. Gelukkig niet voor veel ingekocht omdat ik eerst wou kijken hoe het allemaal in ze werk gaat.

Iemand tips hoe ik die dingen terug kan halen. Nummer etc van die portemonnee heb ik nog wel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.487
FTC is going up.. GET ON THE MOTHERF*CKING TRAIN TO THE MOON

Hoe koop je litecoins vanuit Belgie?

Bij litecoins.nl krijg ik dit :Als u al eerder een verificatie heeft verstuurd dan kunt u deze ophalen door uw 06-nummer in te voeren (zonder streepje).

Ik neem aan dat dit niet gaat met een belgische nummer plus ik weet niet of je als belg met ideal kan betalen.

trein is zonder mij weg:(

Het centraal Bitcoin/Litecoin topic

Ruil ik gisteravond m'n ftc om voor btc word ik wakker is die gewoon 50% gestegen :roflol:

Volgens trollbox wordt ftc genoemd in artikel in de new york times

90% van trollbox is bullshit

Gisteren riep er iemand ltc in het nieuws op rtlnieuws.com haha

Nog andere mee gevaren op het succes van de FTC?

• #1.496
Nog andere mee gevaren op het succes van de FTC?

Half.

Heb FTC ingekocht toen het nog een koers had van 0,0004, maar heb ook ingekocht toen het een waarde had van 0,00071 en uiteindelijk ook op 0,001.

Heb nu zo'n 1250 FTC, laat het voor de lange termijn staan.
Stijgt het niet heb ik pech, stijgt het wel dan zie ik blij toe hoe m'n vermogen toeneemt.

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------

FTC daalt ook nu aardig.. teveel debielen die het verkopen

Volgens mij is de hype nu wat over (Google trends: http://www.google.com/trends/explore#q=bitcoin&date=today 1-m&cmpt=q). Als ik nu cash 100% winst. Gisteren wat proberen te daytraden om m'n hoeveelheid LTC te vergroten maar was telkens net te laat en heb nu 10% minder.

Beste strategie is nu denk ik om over een paar weken als iedereen crypto's wat vergeten is FTC of andere altcoins in te slaan en te wachten op de volgende hype/bubble.

Heb nu zo'n 1250 FTC, laat het voor de lange termijn staan.
Stijgt het niet heb ik pech, stijgt het wel dan zie ik blij toe hoe m'n vermogen toeneemt.

Nog voor bijgelegd, of andere coins voor ingewisseld?

• #1.499
Nog voor bijgelegd, of andere coins voor ingewisseld?

LTC voor verkocht op een koers van 31.
LTC is een beetje gestagneerd en kon, indien FTC verder bleef stijgen, weer eventueel terugkopen als ik dat wilde.
Nu ben ik er een beetje afhankelijk van of ik pak sowieso wat verlies in winst.

Ach ltc stijgt wel weer verder

Terug
Naar boven