AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

Ziet er niet naar uit, tenzij er echt iets verrassends uit de gesprekken komt. Overigens wel mooi moment om nu bitcoins in te wisselen, LTC/BTC koers staat behoorlijk laag.

Ben benieuwd.
Heb vandaag nog weer cheapy Feathercoins gekocht.

Twijfel om van elke altcoins wat te kopen. Ze kosten niks.
Maar voor je het weet zijn het er 100

• Topic Starter Topic Starter
LTC vandaag 4,1 euro waard. Yeah Buddy

Prijsstijging is begonnen.

---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------

LTC stijgt behoorlijk hard.
Nu 4.3 euro

---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

LTC nu 4.5 Eu

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

BTC met 100 dollar gestegen sinds gisteren haha wtf

---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------

Nu 4.3 euro

---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

LTC nu 4.5 Eu

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Lol, vrij bizar

Het centraal Bitcoin/Litecoin topic

Nu 4.3 euro

LTC nu 4.5 Eu

Nice gaat lekker

GVD, die uitspraak is wel erg vroeg gekomen. Kan nu nergens btc kopen ook. t**fus chinezen

Via welke site kopen jullie die litecoins aan?

Boem! 610 dollar!

• Topic Starter Topic Starter

Op GOX is dat toch?

Hoe kan het dat ze op GOX en BTC-E verschillende koersen hanteren?

Zo zou je namelijk oneindig kunnen inkopen via een goedkope exhange server en verkopen op de duurdere exhange server waardoor je steeds maar weer winst maakt, of werkt dat niet zo?

Op GOX is dat toch?

Hoe kan het dat ze op GOX en BTC-E verschillende koersen hanteren?

Zo zou je namelijk oneindig kunnen inkopen via een goedkope exhange server en verkopen op de duurdere exhange server waardoor je steeds maar weer winst maakt, of werkt dat niet zo?

In theorie wel.
Heeft te maken met vraag en aanbod. Hoeveel er dus gevraagd wordt of wordt aangeboden. Dat hangt af van de geplaats orders. En het beschikbare volume.

Is 't nog mogelijk om LTC en BTC (dat laatste geloof ik niet) te produceren? Zie door de bomen 't bos niet meer. Wou jaren geleden al bitcoins farmen, maar had geen idee hoe of wat.

me broertje is naar de winkel gegaan om te kijken wat het kosty om een pc speciaal te kopen voor het minen..
litecoins, ben je er met 2100 euro, vraag me niet naar de specs
bitcoins schijn je met een normale pc niet meer te redden, maar er is een speciale gemaakt/in elkaar gezet voor bitcoins en die kost in amerika zon 9000 dollar en moet je dan hierheen halen.

litecoins had je dan geloof ik per 2 weken 50% kan op (1 blok?50 coins?) per 3 weken 75%, bitcoins weet ik niet.

blok levert 200 euro op momenteel dus na 10 blocks speel je kiet en ben je toch al gauw 40weken verder
maar als ze straks 100 euro waard worden ben je er snel uit natuurlijk :)

me broertje is naar de winkel gegaan om te kijken wat het kosty om een pc speciaal te kopen voor het minen..
litecoins, ben je er met 2100 euro, vraag me niet naar de specs
bitcoins schijn je met een normale pc niet meer te redden, maar er is een speciale gemaakt/in elkaar gezet voor bitcoins en die kost in amerika zon 9000 dollar en moet je dan hierheen halen.

litecoins had je dan geloof ik per 2 weken 50% kan op (1 blok?50 coins?) per 3 weken 75%, bitcoins weet ik niet.

blok levert 200 euro op momenteel dus na 10 blocks speel je kiet en ben je toch al gauw 40weken verder
maar als ze straks 100 euro waard worden ben je er snel uit natuurlijk :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

6 videokaarten voor die ekte miners.

ja zoiets ja maar je kunt dan je bitcoin pc weer niet voor litecoins gebruiken, waarom niet weet ik ook niet verder..kan net aan een pc aanzetten :)

heb nu ff snel 0,1 bitcoin en 10 litcoins gekocht..
allebei met een ideal betaling.. (is er een goedkopere manier om die ellendige dingen te kopen?)

Misschien maandelijks wat geld naar de coins toe brengen:)

heb nu ff snel 0,1 bitcoin en 10 litcoins gekocht..
allebei met een ideal betaling.. (is er een goedkopere manier om die ellendige dingen te kopen?)

Misschien maandelijks wat geld naar de coins toe brengen:)

geld deposte op een exchange en orders plaatse.

Terug
Naar boven