AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

https://news.ycombinator.com/item?id=6828065

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Weet niet zeker of het waar is maar dit gaat er op het moment rond.

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

En vergeet niet; vorige week gebeurde dit ook..
Vorige week was veel minder extreem. En de keer daarvoor was normale correctie na die plotselinge stijging na de senaatsuitspraak

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.803
Shit stijgt weer. Boel moet ff goed dalen

Ja ik heb er ook wel vertrouwen in. Hangt eigenlijk een beetje af wat de chinezen gaan doen. Gaan ze panic sellen als ze dit zien? Of grijpen ze hun kans en gaan ze kopen?

Ja ik heb er ook wel vertrouwen in. Hangt eigenlijk een beetje af wat de chinezen gaan doen. Gaan ze panic sellen als ze dit zien? Of grijpen ze hun kans en gaan ze kopen?

Jep idd. Wil zelf eigenlijk pas instappen als het lager is en de kans dus groter is dat ik er even goed geld aan kan verdienen:D

je moet gewoon rationeel blijven denken, zeker btc gaat het echt niet heel lang meer uithouden, zitten nu beetje in de "media attention" fase van dat plaatje, ik zou uitcashen en je winst tellen als ik jullie was. lekker boeiend dat je wat opportuniteitswinst misloopt, kans op verlies wordt steeds groter en als je verliest is het verlies enorm. er is een reden waarom een groot deel van al het HF traden tegenwoordig algoritmisch is ;)

Hoi

Dit is geen crash, gewoon alles lekker holden anders wordt het dalijk wel een crash.

ik neem mijn woorden terug.

Heftige zwarte zondag zeg..

De ene dag door het plafond, de volgende door de vloer. In ieder geval geen sell-off meer maar gewoon een ouderwetse crash.

Lekkere liquidity ook, bijna 10USD verschil tussen bied en laat :roflol:

Haha al €40 winst op mn short positie, terwijl mn margin daar maar €30 was

Bull trap #2 checking in

Je gaat ff naar de bios, kom je terug, loopt de boel te crashen.

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Ik heb nu precies in dollars wat ik in euro's ingekocht heb hehe.

Was gwn 1 buy order van een paar ton

Terug
Naar boven