AndroidHealthClinic

Bitcoin & Litecoin

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
Je gaat ff naar de bios, kom je terug, loopt de boel te crashen.

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Ik heb nu precies in dollars wat ik in euro's ingekocht heb hehe.

haha gewoon houden.. in de loop van de week komt alles goed.

Voor hoeveel geld hebben jullie nu allemaal staan in coins boys? Ik weet dat quibus lekker heeft gecashed.

Ik:

Gekocht: 104 euro
Waarde nu: 104 dollar = 83 euro
Niets gecashed.

• #1.823
Voor hoeveel geld hebben jullie nu allemaal staan in coins boys? Ik weet dat quibus lekker heeft gecashed.

Ik:

Gekocht 315 eu.

Waarde gisteravond 2100 USD.
Waarde nu 1113 USD lawl.

Heb nog €1137 op BTC-e staan (geen coins, maar euro's) en dat is al allemaal winst. Ook al €570 winst gecashed

Ach zal allemaal wel los lopen, wacht wel ff af tot morgen.

Is er een handig apje om die koeren op je telefoon een beetje te checken?

Tip van Ruud:

Zorg dat je flat bent overnight

groenten

• #1.828
Sowieso aardig wat mensen die flink verloren hebben, zat gasten op btc-e die tienduizenden euro's armer zijn. Vast ook mensen die hun gehele winst in funds hadden zitten. Ik zelf ook trouwens, nja nu uitcashen voelt als verliezen. Het is of weer omhoog of alles kwijt, ben nog liever alles kwijt dan dat ik nu wegloop met een lager bedrag dan mijn inleg.

• #1.832

Ja veel te vroeg man.. NMC op 7,7 USD en LTC op 31 USD..

LTC en NMC komen er wel bovenop, maar baal ervan dat je per LTC zo 6-8 dollar had kunnen besparen en op NMC ook 2 dollar per NMC had kunnen besparen.

Net LTC op 20 euro, mooi momentje om wat te kopen. Denk dat het morgen wel weer beter gaat. Ik had ze vrijdag helaas net wat te laat gekocht op 25e ofzo. Voor 20 lijkt me dat best prima.

Ik wacht het nog even af. Hoop dat die LTC wel weer omhoog gaat.

Op het moment dat je gaat hopen dat het goedkomt, kan je beter uitstappen

Op het moment dat je gaat hopen dat het goedkomt, kan je beter uitstappen

Naja voor die 100 euro maak ik me niet zo veel zorgen. Nu heb ik 20 euro verlies. Misschien is het morgen 30. Tja dan doe ik het wel weg. Vooralsnog ga ik niet direct alle shit dumpen als het een paar uur dropt.

Over paar uur wordt china wakker. Ltc to tha moon!

Ik:

Niets gecashed.

180 inleg
360 gecashed
en nog 300 dollar op btce

Hoppa, even 3 FTC er bij geknalt, wie niet waagt.

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Niet ontevreden, maar had €800 meer kunnen zijn :o

Ach je speelt nu met winst. Dan is het toch al lang prima. Als ik nu met 500e winst zou kunnen spelen zou het me allemaal een zorg zijn.

• #1.839
Ah nice.. me winst gaat vanaf nu weer goed omhoog.. Crash voorbij, morgen heerlijk wakker worden.

En ltc is weer aan het stijgen

Terug
Naar boven