- Waardering
- 307
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik dacht dat ik goed was. Eindig meestal bovenaan de lijst.
Maar af en toe kom je dan toch zo een ****er zoals jij tegen en word je op je plaats gezet![]()

thanksWat is je KD ratio nu en in de hoeveelste prestige zit je?
Zit nu op 1.84K/D ratio en prestige nummer 4( in het midden)
Nu ligt er wel spel op het stof door examens tot en met 4 februari maar daarna zal er terug dik geknald worden op de Xbox360!
Had eerst een K/D ratio van 2.05 tot prestige 2. Toen ben ik bijna alleen maar met sniper en snd beginnen spelen, en dan is mijn K/D gezakt tot 1.65, wat vrij normaal is. Zit denk ik nu in prestige 5, ben wel niet zeker
Maar je speelt waarschijnlijk op de ps3?Ja als je met de sniper gaat knallen zak je zowizo in K/D. Het is dan ook één van de moeilijkste, maar wel graafste wapens om mee te knallen( als je de skills hebt natuurlijk) want ik zou er echt niet mee kunnen schieten...Maar je speelt waarschijnlijk op de ps3?

Alleen in de Array map gebruik ik een sniperrifle, anders gebruik ik een midrange assault rifle of een short range SMG. Lekker sprayen!
echt overpowered
Noem 1 SMG die dan gelijk is aan de 74u, hij steekt er zwaar bovenuit. De scores dat ik soms haal met dat ding. Zal de stats eens opzoeken van testen. Daarin zie je het echt hard
Klopt, stopping power is relatief hoog, mobility is goed, en met grip is de recoil makkelijk te controleren. Bij elke COD heb je wel 1 SMG die overused wordt en ook erg goed is, bij MW2 was dat de UMP45. Hier de AK74u
Noem 1 SMG die dan gelijk is aan de 74u, hij steekt er zwaar bovenuit. De scores dat ik soms haal met dat ding. Zal de stats eens opzoeken van testen. Daarin zie je het echt hard
Ja en?
Als ze de AK47u dan nerfen wordt een ander wapen toch gewoon het beste![]()
Dan roept de hele gaming community dat bv. nu de Commando overpowered is en dan zouden ze dat moeten nerfen enzovoort enzovoort.
Zo kan je bezig blijven tot je op het einde met een bb-gun rondloopt.