MuscleMeat

BlackFriday 2020

Bezoekers in dit topic

Als iemand nog tips heeft voor een prima laptop rond de 300-400 euro hoor ik het graag. Heb zelf weinig verstand van de specificaties. Enige wat ik erop doe is een beetje internetten en af en toe werken (incl teams vergaderingen dus moet wel een webcam in zitten). Gisteren had ik teams vergadering dus ik slingerde mijn 10 jaar oude laptop aan en toen moest die updaten. Duurde even 25 minuten eer het ding opgestart was dus ik ben er wel klaar mee. :o
Ik zal even meekijken tijdens Black Friday :)
 
Als iemand nog tips heeft voor een prima laptop rond de 300-400 euro hoor ik het graag. Heb zelf weinig verstand van de specificaties. Enige wat ik erop doe is een beetje internetten en af en toe werken (incl teams vergaderingen dus moet wel een webcam in zitten). Gisteren had ik teams vergadering dus ik slingerde mijn 10 jaar oude laptop aan en toen moest die updaten. Duurde even 25 minuten eer het ding opgestart was dus ik ben er wel klaar mee. :o
Imho wel écht weinig voor een laptop
 
Ik vind chromebook prima. Op stage gaat alles via google docs en die word app heeft genoeg opties voor mijn schoolwerk.
Zat in een projectgroep met iemand met een chromebook. De functionaliteiten die je mist bij zo'n ding, verschrikkelijk
 
Chromebook is ook een soort Windows.
Maar echt een hele verkrachte dichtgebouwde Windows. Ik zou nooit iemand van mn leven niet een Chromebook aanraden iig. Tenzij je 4 jaar bent en Minecraft filmpes wilt kijken.
Nja als je maar 300-400 wilt uitgeven voor een laptop en alleen maar DBB bekijkt en meetings doet zou ik dat wel doen (wel even checken of alles erop werkt wat je wilt want hier zitten limitaties aan).
Voor dat budget krijg je tegenwoordig namelijk niet echt meer laptops die lang meedraaien. Dan kan je misschien nog beter naar refurbished kijken.
 
Ja elk jaar weer wordt het weer bevestigt maar blijkbaar zijn er genoeg mensen die het alsnog kopen:(
Tweakers pricewatch, kan je simpel kijken of bedrijven de boel lopen te flessen.

Hoop dat black Friday in Nederland ook eens komt met echt veel goeie aanbiedingen. Vaak is 't een kleine korting maar niet gelijk stuntprijzen.

Zoek nog wel een mooie soundbar
Check amazon voor goede deals.
 
Een macbook heeft veel nadelen voor mij persoonlijk t.o.v de voordelen. Dan betaal ik liever iets meer.

Op dit moment de acer aspire 3 / 5 op het oog en de lenovo ideapad 5. Hopelijk kan ik een van deze 3 scoren met een mooie BF korting.

Gelijk een domme vraag aan de tech kenners: als ik een nieuwe laptop koop (laten we zeggen een van de hierboven genoemde), heus moet je dan weer zo'n windowspakket erbij bestellen voor +-100 euro om word/excel/PDF etc te hebben? :o
 
Tweakers pricewatch is sowieso een goed idee om electronica te checken op juiste prijs voordat je koopt. Hadden ze zoiets maar voor sportkleding oid
 
Gelijk een domme vraag aan de tech kenners: als ik een nieuwe laptop koop (laten we zeggen een van de hierboven genoemde), heus moet je dan weer zo'n windowspakket erbij bestellen voor +-100 euro om word/excel/PDF etc te hebben? :o
Als je nog op school zit krijg je bijna altijd wel een gratis office-pakket vanuit daar.
Anders gewoon KMSpico runnen.
 
- Wat staat er bij jou op je verlanglijst?
- Welke mogelijke BF2020 deals zijn bij jou al bekend?
- Welke deals raadt jij aan, of producten om gebruik van te maken deze BF2020?

Voor mij persoonlijk zit ik te loeren voor een mooie laptop rond de 500-700 euro en een JBL charge 4 box.

Ik heb een nieuwe vaatwasser nodig, en ben erg benieuwd of deze tijdens Black Friday goedkoper gaat worden.
Ga het goed in de gaten houden maar weet van voorgaande jaren dat je goed op moet letten.
Niet alle aanbiedingen zijn interessant....
 
Nja als je maar 300-400 wilt uitgeven voor een laptop en alleen maar DBB bekijkt en meetings doet zou ik dat wel doen (wel even checken of alles erop werkt wat je wilt want hier zitten limitaties aan).
Voor dat budget krijg je tegenwoordig namelijk niet echt meer laptops die lang meedraaien. Dan kan je misschien nog beter naar refurbished kijken.
Ja. In mijn ogen is het nadeel van Apple dat je qua specificaties veel minder krijgt dan elders. Voordeel is dat je er wel langer mee vooruit kan. Ander besturingssysteem is even wennen, en het is afhankelijk van je wensen of dat de moeite waard is. Hetzelfde geldt voor hoe Apple met andere producten connect.
 
Ja. In mijn ogen is het nadeel van Apple dat je qua specificaties veel minder krijgt dan elders. Voordeel is dat je er wel langer mee vooruit kan. Ander besturingssysteem is even wennen, en het is afhankelijk van je wensen of dat de moeite waard is. Hetzelfde geldt voor hoe Apple met andere producten connect.
Apple is een no-go voor mij, telefoon zou nog kunnen, maar geen behoefte aan. Waarom zou een macbook langer mee gaan dan een Windows?
 
Opzoek naar Samsung s20 variant. Note is ook een optie als de prijs 15% zakt
 
Opzoek naar Samsung s20 variant. Note is ook een optie als de prijs 15% zakt
Is er ook een 5G variant? Sowieso die laten liggen, tenzij je er 5 jaar mee wil gaan doen, scheelt weer geld
 
Is er ook een 5G variant? Sowieso die laten liggen, tenzij je er 5 jaar mee wil gaan doen, scheelt weer geld
Sowieso 5g. Ben weer terug naar 4g. Wat is dat kut zeg
 
Apple is een no-go voor mij, telefoon zou nog kunnen, maar geen behoefte aan. Waarom zou een macbook langer mee gaan dan een Windows?
Ook geen Apple voor mij hoor. Maar waar Android en Windows op een gegeven moment ondersteuning / updates meer bieden voor verouderd spul, blijft dat bij Apple wel doorgaan
 
Als je nog op school zit krijg je bijna altijd wel een gratis office-pakket vanuit daar.
Anders gewoon KMSpico runnen.

Kmspico? Ik zit niet meer op school.. kan je miss uitleg geven in dm? Thanks alvast!! :D
 
Kmspico? Ik zit niet meer op school.. kan je miss uitleg geven in dm? Thanks alvast!! :D
Kan het hier ook wel geven hoor hahaha, is gewoon een tool waarmee je gratis Windows & Office pakketten activeert. Moet je wel uitkijken dat je niet van de verkeerde site download want dan is gelijk je pc naar de filistijnen.
 
Sowieso 5g. Ben weer terug naar 4g. Wat is dat kut zeg
Zoveel verschil zit er atm niet tussen toch? Die 3,5ghz frequentie wordt pas in 2022 geveild, dan ga je het pas echt merken lijkt me.
 
Ook geen Apple voor mij hoor. Maar waar Android en Windows op een gegeven moment ondersteuning / updates meer bieden voor verouderd spul, blijft dat bij Apple wel doorgaan
Als je een beetje handig bent kun je zelfs nog op de oudste Android telefoon de nieuwste android updates gooien ;).
Idem dito voor Windows.
Je hebt eerder het geval dat Apple zijn producten onbruikbaar maakt.
 
Back
Naar boven