MuscleMeat

BlackFriday 2020

Bezoekers in dit topic

Ook geen Apple voor mij hoor. Maar waar Android en Windows op een gegeven moment ondersteuning / updates meer bieden voor verouderd spul, blijft dat bij Apple wel doorgaan
Mwah, over telefoons kan ik niet mee praten, die gaan hier geen jaren (max 3) mee. Staat nog wel een computer thuis van een jaar of 8 oud, nog niks achtergebleven qua ondersteuning, dus mbt Windows kan dat ontkracht worden :).
 
Mwah, over telefoons kan ik niet mee praten, die gaan hier geen jaren (max 3) mee. Staat nog wel een computer thuis van een jaar of 8 oud, nog niks achtergebleven qua ondersteuning, dus mbt Windows kan dat ontkracht worden :).
Zwerver
 
Als je een beetje handig bent kun je zelfs nog op de oudste Android telefoon de nieuwste android updates gooien ;).
Idem dito voor Windows.
Je hebt eerder het geval dat Apple zijn producten onbruikbaar maakt.
Weinig relevant als er een specifiek lek zit in een toestel en dat niet meer ondersteund wordt. Apple producten hebben echt een idioot lange ondersteuningstermijn, gebruik nog altijd mijn 6s.
 
Weinig relevant als er een specifiek lek zit in een toestel en dat niet meer ondersteund wordt. Apple producten hebben echt een idioot lange ondersteuningstermijn, gebruik nog altijd mijn 6s.
Nog nooit last van gehad zelfs niet met een geroot toestel i.c.m illegale play store.
Enige die daar last van hebben zijn mensen die niet weten wat ze aan het doen zijn, maar daar is een eigen OS op je telefoon gooien ook helemaal niet relevant voor :D
 
Apple draait een stuk smoother dan Windows IME. Ik heb thuis een desktop en van werk een macbook pro. Die ik momenteel als desktop gebruik. Werkt erg fijn, maar het absurde bedrag niet waard. Van iPhone zal ik nooit afstappen tho.
 
Nog nooit last van gehad zelfs niet met een geroot toestel i.c.m illegale play store.
Enige die daar last van hebben zijn mensen die niet weten wat ze aan het doen zijn, maar daar is een eigen OS op je telefoon gooien ook helemaal niet relevant voor :D
Meer bedoeld in de zin dat men regelmatig een lek ontdekt bij een jaren oud model. Indien men dat model niet meer ondersteunt komt daar gewoon nooit een patch voor. Ook een van de redenen dat veel bedrijven kiezen voor Apple, Android heeft vrijwel nooit een veilige levensduur van 5 jaar.
 
R5 3600 rond 120 euro
16gb ddr4 3000mhz cl6 corsair lpx voor 40 euro
draadloos toetsenbord/draadloze muis/draadloze headset

Wat extra horsepower voor te editen voor werk en gamen, met mn huidige setup kan ik mits dat erbij nog zeker 2 generaties voort, en minder fucking draden om over te vallen of voor mijn katten om kapot te bijten.
 
Laatst bewerkt:
R5 3600 rond 120 euro
16gb ddr4 3000mhz cl6 corsair lpx voor 40 euro
draadloos toetsenbord/draadloze muis/draadloze headset

Wat extra horsepower voor te editen en gamen, met mn huidige setup kan ik mits dat erbij nog zeker 2 generaties voort, en minder fucking draden om over te vallen of voor mijn katten om kapot te bijten.
Mocht je nog goede deals tegen komen voor draadloos toetsenbord/headset hit me up.
Ik wordt helemaal gek van al die kabels op mn bureau.
 
Een nieuwe wireless muis die deze week is uitgekomen meteen besteld juist expres om de black friday/holiday madness voor te zijn. :o

Zal kijken voor een 24" 240hz 1080p monitor maar denk niet dat daar een betere deal voor komt dan de 260 die ik al zie.

Een deal die een DSLR camera welke 1080p60fps kan streamen betaalbaar maakt zou nice zijn voor videogesprekken.
 
Chromebook is ook een soort Windows.
Maar echt een hele verkrachte dichtgebouwde Windows. Ik zou nooit iemand van mn leven niet een Chromebook aanraden iig. Tenzij je 4 jaar bent en Minecraft filmpes wilt kijken.
Broer wtf zeg jij nou? 🤣
 
Broer wtf zeg jij nou? 🤣
"Maar echt een hele verkrachte dichtgebouwde Windows"
Vind Chrome OS gewoon een na-geaapte slechter werkende versie van.
 
Ninja blender mag wel in de sale komen
 
Iemand die een koptelefoon kan aanraden? Liefst rond de 150 ish en als het kan met noise cancelling of een die goed aandrukt (wel over-ear), heb het helemaal gehad met de buitenwereld te horen :emo:

Ohja en wil ook niet eruit zien als mickey mouse
 
Ja. In mijn ogen is het nadeel van Apple dat je qua specificaties veel minder krijgt dan elders. Voordeel is dat je er wel langer mee vooruit kan. Ander besturingssysteem is even wennen, en het is afhankelijk van je wensen of dat de moeite waard is. Hetzelfde geldt voor hoe Apple met andere producten connect.
Mobiel (telefoon, horloge & oordoppen) ben ik helemaal over op Apple. Vanuit mijn werk moet mijn telefoon een Apple zijn ivm veiligheid en dan is de rest vrij logisch.

Mijn laptop is Windows en dat vind ik prima. Wel koop ik altijd een wat duurdere, ervaring leert dat budget laptops toch wel snel verouderen en ook wel eens kritieke onderdelen hebben die kapot gaan.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Iemand die een koptelefoon kan aanraden? Liefst rond de 150 ish en als het kan met noise cancelling of een die goed aandrukt (wel over-ear), heb het helemaal gehad met de buitenwereld te horen :emo:

Ohja en wil ook niet eruit zien als mickey mouse
Ik heb deze gehaald en voor die prijs erg tevreden mee. Niet het beste van het beste maar voor die prijs erg goed. https://tweakers.net/koptelefoons/jbl/tune-750btnc_p1074482/vergelijken/
 
Die sony is trouwens nu wel mooi in de aanbieding, er zal binnenkort wel een xm4 komen. Maar qua kwaliteit dus heel goed te vergelijken met de topmodellen van bose, dit is het topmodel van sony in die klasse.

Denk dat het de 50euro extra wel waard is. Weet alleen niet of hij lekker zit in de sportschool als dat je plan was. Voor de sportschool heb ik airpods pro - ik zweer sowieso bij in-ear pods (van welk merk ook) als je wilt bewegen tijden het dragen. In de gym draag ik dus mij airpods (met noisecancelling) en kijk ik er lekker autistisch bij ;)
 
Back
Naar boven