- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rob G zei:Waar ik trouwens nog bijna de grootste hekel aan heb bij die blanke dreadlockhippie's; dat zijn die slechte grappen die ze altijd maken!!! Sta je ergens in de rij bij een festival en dan staat er een kudde van die dreadlock nerds aan 1 stuk door slechte grappen te maken. ZOOO irritant!

En 1 letter vervangen: bejaarden! Ook zo'n irritante groep. Of ze stappen te traag, of ze fietsen te traag, of ze rolstoelen te traag, of ze blijven gewoon staan midden op de weg met hun rollator!KaLe zei:En behaarden!!!! Die gore vieze mannetjes die als een chimpansee door de branding manoevreren. Hun hele rug onder de shag. Gatverdegadver!!! Daar heb ik ook een hekel aan.
Tis mischien niet perse een groepering.. alhoewel..
Bovendien laten ze te pas en te onpas scheten als ze in de rij staan, en als je zo bejaarde vrouwen van bovenaf bekijkt, zie je hun halve schedel omdat ze hun haardos kwijtraken. Goor!
Misschien moeten we maar es wat stoken tussen bejaarden en blanke dreadlockhippies, kunnen ze elkaar afmaken. 
enrico zei:

Zeg maar hoor. Of durf je niet?delguy zei:

ramonovietsj zei:

Rob G zei:
ramonovietsj zei:hahahah prachtig man! Worden mooie dagen. Ik ga trouwens donderdags toch wel naar de camping. Ik zet dan gewoon mijn tentje op en zie steeds wel of ik daar of in de stacaravan slaap.

DBC01 zei:Stinkend nest van bacterien:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]