XXL Nutrition

blanke dreadlockhippies! grrrrr :-(

  • Topic starter Lauw
  • Startdatum
  • Reacties 103
  • Weergaven 5K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Waar ik trouwens nog bijna de grootste hekel aan heb bij die blanke dreadlockhippie's; dat zijn die slechte grappen die ze altijd maken!!! Sta je ergens in de rij bij een festival en dan staat er een kudde van die dreadlock nerds aan 1 stuk door slechte grappen te maken. ZOOO irritant!
 
Ik kom ze nooit tegen dus geen problemen mee, in mijn stad heb ik meer problemen met studentjes Minerva en zulke zielige clubjes.
 
Rob G zei:
Waar ik trouwens nog bijna de grootste hekel aan heb bij die blanke dreadlockhippie's; dat zijn die slechte grappen die ze altijd maken!!! Sta je ergens in de rij bij een festival en dan staat er een kudde van die dreadlock nerds aan 1 stuk door slechte grappen te maken. ZOOO irritant!


hahahha ook al zin in Lowlands Rob!? ;)
 
KaLe zei:
En behaarden!!!! Die gore vieze mannetjes die als een chimpansee door de branding manoevreren. Hun hele rug onder de shag. Gatverdegadver!!! Daar heb ik ook een hekel aan.

Tis mischien niet perse een groepering.. alhoewel..
En 1 letter vervangen: bejaarden! Ook zo'n irritante groep. Of ze stappen te traag, of ze fietsen te traag, of ze rolstoelen te traag, of ze blijven gewoon staan midden op de weg met hun rollator! :mad: Bovendien laten ze te pas en te onpas scheten als ze in de rij staan, en als je zo bejaarde vrouwen van bovenaf bekijkt, zie je hun halve schedel omdat ze hun haardos kwijtraken. Goor! :mad: Misschien moeten we maar es wat stoken tussen bejaarden en blanke dreadlockhippies, kunnen ze elkaar afmaken. :mad:
 
Powerlifters:
............. ;)
 
bah brabanders

en van die domme arrogante ruiterwijven die hun k*t laten beschimmelen op zo een oude knol
 
ramonovietsj zei:
hahahha ook al zin in Lowlands Rob!? ;)

Echt wel! Ik heb zelfs de voorpagina op festivalinfo.nl gehaald met lowlands nieuws ;):)

Maar ik heb er dit jaar meer zin in dan ooit, het wordt echt super gaaf! Ontdanks die blanke dreadlockhippies!
 
Rob G zei:

hahahah prachtig man! Worden mooie dagen. Ik ga trouwens donderdags toch wel naar de camping. Ik zet dan gewoon mijn tentje op en zie steeds wel of ik daar of in de stacaravan slaap.
 
ramonovietsj zei:
hahahah prachtig man! Worden mooie dagen. Ik ga trouwens donderdags toch wel naar de camping. Ik zet dan gewoon mijn tentje op en zie steeds wel of ik daar of in de stacaravan slaap.

Jah precies bro, dat is veel makkelijker! Voor 15 euro koop je bij de aldi wel een tent. Gooi er een luchtbedje en slaapzak in en dan kan je, wanneer je moe bent, altijd nog lekker daar crashen!

Oh jah, als je nog geen stoel hebt voor lowlands. Ga eens even naar de xenos, daar zijn mega relaxe stoelen in de aanbieding. Check maar eens op die site in de actuele folder op pagina 2 rechts onder. Canvas stoel met voetsteun en bierhouder! Die zit echt ZOOOOOOOO relaxed joh, kost nu maar 13 euro, en dat geld is hij echt dik dubbel en dwars waard! Die dingen zitten zo relaxed dat wij met onze vriendengroep dadelijk iets van 10 van die stoelen naast elkaar hebben staan whehehe. Chillen in die dingen! :)
 
Laatst bewerkt:
eeejjjja dreadlocks zijn een product van onverzorgde, vette haren met levend en dode ongedierte erin.... mmmmmm best wel cool dus zo'n ongewassen,stinkende, met dieren en andere gespuis hoofd.. :D
 
Zonder uitzondering ken ik ze als vooral stinkende mensen.
Geen wonder ook want dat haar is niet wasbaar in die toestand.

Verder vinden ze zichzelf cultureel onderlegd en diepzinnig, en dichtbij de natuur staan.
Ja, met joints bouwen. Die lauwe, luie blik in hun bloeddoorlopen ogen van het high-zijn irriteert me mateloos. Ben je moeeeeee? Ga dan slapen joh maar verveel een ander niet met dat huis van een rugzak op je rug vol onzin zoals circus-acrobaatartikelen waarmee je op pleinen staat te vogelen. En ze hebben ook aaaaaltijd een hond bij zich, het liefst nog 4, die allemaal even uitgehongerd erbij lopen als het baasje die z'n stuivers uitgeeft ind e lokale coffeeshop.

Wat ben ik daarom bij dat ik niet van die halve gare hippierock hou zoals jij Lauw want dan kom je ze steeds tegen op die 'festivals' he, da's vervelend. Staan ze oevral te stinken bij de worstententjes of tegen je aan te pogo'en in het publiek.

Ook al heb je een hanenkam van 3 meter op je kop, je kunt toch verdomme wel wat aan persoonlijke hygiene doen? Dát snap ik niet van die gasten.

Leuk dat je dit topic startte Lauw. Kunnen de lezertjes zien dat er wel meer mensen zijn die zich mateloos irriteren aan stinkende mensen dan alléén wéér die DBC. :cool:
-----------------------------------------------------------------------------
Je moet wat stank verspreiden over andere gebruikers voordat je Lauw opnieuw strak van de rotlucht kunt zetten.
 
Laatst bewerkt:
peace brothers :D
 
IK ben antianti, kijk mij tegendraadssss zijn met m'n piercing..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stinkend nest van bacterien:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

square-large-hippies.gif
 
Blanken met rasta haar. En dan heb je ook nog negers met blond haar.
Allemaal pure decadentie! Normenvervaging, JP heeft helemaal gelijk
 
DBC01 zei:
Stinkend nest van bacterien:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Lijkt wel een ****ing vogelspin!!!

Men... ik ruik het hier gewoon :eek:
 
Back
Naar boven