- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lauw zei:Als ik jouw toch niet had.
Misschien ga ik ook nog naar Lowlands (hangt een beetje van de financiën af).
Ik stuur je dan wel een pm, kunnen we samen bier drinken en drugs gebruiken![]()

Samu zei:Lauw, ramp, ik heb vandaag ook een blanke dreadlockhippie gezien! :sob: En hij zat dan nog een uurtje of 5 pal in mijn gezichtsveld!Gelukkig was dat tuig al een paar uur te laat, anders had hij er nog langer gezeten!
![]()

roflolLauw zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
kijk mij met m’n dreadlocks. Ik ben vegatarisch dus ik ben beter als jouw, ik knuffel bomen en neuk tofubroodjes. Uugh.

Trauma's! :sob:huckfinn zei:

Kijk, Lauw begrijpt mij tenminste! Volgens mij ben jij zelf zo'n vieze dreadlockhippie huckerd.Lauw zei:dat zeggen alleen mensen die nog nooit een halve dag tegenover een blanke dreadlockhippie hebben gezeten!

Samu zei:

Tuurlijk kerel, kom maar af, ik haal de zweep en je ketting alvast uit de kast!Azrael zei:En van de rest van de post zwijgen he....tsssk
Maareh...nken dan maar?
Samu zei:Tuurlijk kerel, kom maar af, ik haal de zweep en je ketting alvast uit de kast!![]()

coltivatore zei:
justlooking zei:Ik dacht dat je niet zoveel van generalisaties hield?![]()
En meisjes die een gezicht wit verven noemt ge geen hippies, maar goths (gothics)
Ik ben het met je eens dat de meeste hippies gewoon nietsnutten zijn die helemaal geen enkel doel voor ogen hebben.
Maar laten we wel wezen, de levensT van de meeste mensen is ook niet geweldig. Mensen die klagen dat ze zo weinig geld hebben, terwijl ze niet eens beseffen wat voor dure en onzinnige dingen ze allemaal kopen.
De tijd dat mobiele telefoontjes alleen waren om te bellen zijn allang voorbij.
ik reageerde puur ff op die stelling van lauw over hippiesssscoltivatore zei: