XXL Nutrition

blanke dreadlockhippies! grrrrr :-(

Weet je waar ik een hekel aan heb?

Normale, oersaaie mensen, blah!!!

Ook mensen die overduidelijk een statement proberen te maken met hun uiterlijk zijn vreselijk irritant. Laat je daden voor je spreken, niet je uiterlijk.

Smerige lui zijn het...

justlooking zei:
Weet je waar ik een hekel aan heb?

Normale, oersaaie mensen, blah!!!

Ook mensen die overduidelijk een statement proberen te maken met hun uiterlijk zijn vreselijk irritant. Laat je daden voor je spreken, niet je uiterlijk.

Ja maar die piercing door mijn eikel.... dat ben ik gewoon! Dat kan niemand van me afnemen! Ik heb ten minste een persoonlijkheid en jij - doodnormale blije wup die met het tijdelijke genot vleid - hebt dat niet. Ik heb de wereld door en heb het recht om je uit te lachen :rolleyes:

Wees één met je eikel piercing.

En trouwens, ik weet niet wat erger is: Een hippy die zich 1 keer per week wast of een bodybuilder die naar ammoniak meurt en 3 eiwit-scheten per seconde laat.

ik heb een hekel aan kortzichtige mensen in het algemeen. Zeiken op bejaarden, behaarden, dreadlock mensen, marokkanen, (allochtonen in het algemeen) etc getuigd van een tekort aan activiteiten om de eigen vrije tijd in te vullen.
Het zeiken op deze dingen (net zoals de economie die verslechterd) zet aan tot dogmatisme, stigmatisering en groepsvorming.
Ohw ja, alle bodybuilders zijn narcistische, anabolen gebruikende, onzekere ecto's zonder een sociaal leven en powerlifters zijn dik, vet en stinken. :D

De meeste mensen (ook bodybuilders) zitten met hun hoofd zo ver in hun reet dat ze absoluut geen begrip hebben voor mensen met een andere levens en denkwijze.
Ken zelfs mensen die de hobbies die zij zelf hebben zo hoog boven de hobbies van andere plaatsen, dat ze gewoon niet kunnen begrijpen waarom mensen niet hun hobby beoefenen.

Heb zelf alleen een hekel aan (te snel)-oordelende mensen, en die vindt je in elke hokje.

Waarom stond dit niet gewoon in samenleving??

Ik erger me aan zoveel mensen ik ga 't rijtje niet eens opnoemen, maar nou is dit ook heel vaak wederzijds:D

willen jullie weten waar ik een hekel aan heb?

AAN VERWENDE ARROGANTE k*t*******BREEZERS****S*L*E*T***JES**
DIE GEEN EMOTIE TONEN'WANT DAS NIET KOOL', DIE MET DE GROOTSTE 'GANGSTERS'VAN DE STAD EN DE REST LOPEN TE NEUKEN, EN ALS ZE EEN UURTJE HEBBEN 'GEWERKT' OF GELOPEN ZIJN ZE KAPOT, EN HET MOOIE IS, ZE WERKEN NIET EENS WANT ''DAS NIET COOL', EN MAMMIE EN PAPPIE BETALEN ALLES WEL

Ja das 1 van de soort mensen waar ik een hekel aan heb he ;)

Ik zeik eigenlijk alle groepen af. Ook de groepen waar ik mij zelf in bevind over het algemeen. Moet wel zeggen dat mij wel opvalt dat bij een hoop in de sportschool het IQ niet bijster hoog is. Soms heb je echt van die bodybuilders van "Huuuh?"......meestal hou ik mij rustig en doe een beetje mee. Scheelt een hoop gezeik maar sommigen kan ik echt niet luchten en dat laat ik dan ook merken. Leave me the **** alone ik ben aan het trainen dus hou je bek.....das meestal mijn instelling. Grote koptelefoon op mijn kop helpt prima. Potje industrial muziek erop....KNALLUH MAAR!

Wat betreft k*tdreadlockers....gewoon niet mee om gaan en probleem opgelost over het algemeen. Maar agh , wat zeg ik. Ik ga naar gothic feesten toe. En als er iets is met gothics dan is het wel hun ego....en dat merk je enkel als buitenstaander over het algemeen want als je ze leert kennen zijn het de meest aardige mensen over het algemeen die acceptatie juist hoog houden.

Maar in elke groep zitten rotte appels......ik ben klootzakken van gothic tegen gekomen , kle**lijers in de sportschool , k*t breezahs enzovoort. Valt mij overgens wel op dat Nederlandse mensen altijd enkel raar naar je kijken als je je outfit weer uit de kast hebt getrokkken maar buitenlanders beginnen te schelden. 'k Wil ze wel eens lief aankijken dat helpt vaak ;)

Hoewel ik het ook met Nederlandse meiden een keer had. Liep ik gearmd gezellig door stad rond 1 uur 's nachts. Kwamen d'r een stel dozen die duidelijk bij elkaar hoorden maar wel 2 meter voor of naast elkaar liepen. "Hebben jullie het naar je zin? " riepen ze op sarcastische toon. "Jahoor , onwijs en jullie duidelijk niet" was mijn antwoord. Wat een rust ineens toen ;)

Azrael die heel lelijk uit de hoek kan komen als hij daar zin in heeft.....

Ik vindt dreadlocks smerig, doet me altijd denken aan van die gore stinkende junks...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geloof dat Tjechische politie ook niet zoveel op heeft met blanke dreadlock hippies.

Blanke dreadlocks zijn vaak gewoon dikke alto's als je het mij vraagt. En echte alto's zijn grote schaaflopers onder het mom van "sociaal zijn".

Ik heb alleen een hekel aan mensen die geen enkele vorm van respect hebben voor anderen. En die er alles aan doen om andersdenkenden/handelenden te veranderen met alle middelen die zij daarvoor nodig achten.

Big'r zei:
Ik heb alleen een hekel aan mensen die geen enkele vorm van respect hebben voor anderen. En die er alles aan doen om andersdenkenden/handelenden te veranderen met alle middelen die zij daarvoor nodig achten.

ok ok, wacht!
dus, sommigen op dit board hebben een hekel aan blonde dreadlock hippies... daar heb je dus een hekel aan, maarrrr jij hebt dus ook een hekel aan dreadlock hippies, want die proberen de wereld te veranderen met de middelden die zij daarvoor nodig achten,

On who's side are you????? :D ;) :D

SageFrancis zei:
ok ok, wacht!
dus, sommigen op dit board hebben een hekel aan blonde dreadlock hippies... daar heb je dus een hekel aan, maarrrr jij hebt dus ook een hekel aan dreadlock hippies, want die proberen de wereld te veranderen met de middelden die zij daarvoor nodig achten,

On who's side are you????? :D ;) :D

Bro, bro... Voor tekstverklaren had je zeker niet de beste punten, wel? :D

Ik zie hier 2 conclusies die je onmogelijk uit mijn stukje tekst kunt trekken ??? ;)

• Topic Starter Topic Starter
**** zeg, heb ik dat.
Heb ik net een bevolkingsgroep gevonden waar ik lekker een hekel aan kan hebben, buiten Marokkanen.
Ontmoet ik dit weekend tijdens het Haldern festival een toffe blanke dreadlock hippie, en hij was tot overmaat van ramp ook nog eens Duits.
De beste kerel hield ongevraagd een complete monoloog over drugs, Hitler en de betekenis van het heelal. Het kwam er op neer dat Het de schuld was van Hitler dat hij door de Duitse politie was opgepakt met een paar gram wiet op zak. En dat beargumenteerde hij erg grappig. Daarna heb ik zowaar nog een biertje met ‘m gedronken en een joint gerookt. Wat hij over het heelal te zeggen had kan ik me jammer genoeg niet meer herinneren. :D

Maargoed, ik heb dus een sympathieke blanke dreadlockhippie ontmoet. Mooi balen, want aan wie moet je dan nog een hekel hebben?

Nederlandse blanke dreadlockhippies.

• Topic Starter Topic Starter
Als ik jouw toch niet had.
Misschien ga ik ook nog naar Lowlands (hangt een beetje van de financiën af).
Ik stuur je dan wel een pm, kunnen we samen bier drinken en drugs gebruiken :D

Terug
Naar boven