AndroidHealthClinic

Blast & bridge

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn hele punt gaat juist over up regulatie, dit is het eerste wat jullie verkeerd begrepen.

Daarnaast zeg ik iemand zou zelfs 3-4 weken compleet off kunnen gaan en ik geef een voorbeeld dat iemand 10 weken moet stoppen met injecteren en dan ben je dus 3-4 weken off.

Begrijpen jullie nu dat jullie als complete r**ards overkomen?

Mijn hele punt gaat juist over up regulatie, dit is het eerste wat jullie verkeerd begrepen.

Daarnaast zeg ik iemand zou zelfs 3-4 weken compleet off kunnen gaan en ik geef een voorbeeld dat iemand 10 weken moet stoppen met injecteren en dan ben je dus 3-4 weken off.

Begrijpen jullie nu dat jullie als complete r**ards overkomen?
Nee, jij komt nog steeds als een complete r*tard over. Jij had het over downregulatie, hebt nog steeds geen sterke argumenten, geen onderbouwing m.b.v. wetenschappelijke onderzoeken en hrt gehalte broederwetenschap tot de max.

Upregulatie is dosisafhankelijk, dus niet afhankelijk van hoeveel x meer je ineens zet. Dus je neemt nog steeds de p*ssy way out, accepteer je ongelijk of bewijs mijn ongelijk. En graag met wat wetenschap om het te onderbouwen, verspil anders je tijd maar niet.

Nee, jij komt nog steeds als een complete r*tard over. Jij had het over downregulatie, hebt nog steeds geen sterke argumenten, geen onderbouwing m.b.v. wetenschappelijke onderzoeken en hrt gehalte broederwetenschap tot de max.

Upregulatie is dosisafhankelijk, dus niet afhankelijk van hoeveel x meer je ineens zet. Dus je neemt nog steeds de p*ssy way out, accepteer je ongelijk of bewijs mijn ongelijk. En graag met wat wetenschap om het te onderbouwen, verspil anders je tijd maar niet.

Lees mijn eerste post door ik praat juist over up regulatie, hoe kom je erbij dat ik over down regulatie praat? Omdat anderen dat zeggen

Hoe komen jullie erbij dat ik over downregulatie praat?
Leg dat eens uit

Je reageert beter als je na jaren blast and cruise even off gaat 10-12 weken stoppen met injecteren effectief ben je dan 6 tot 8 weken off
De reden dat je beter reageert heeft juist met up regulatie te maken als je off gaat.

Down regulatie hoe komen jullie daarbij?

Je reageert beter als je na jaren blast and cruise even off gaat 10-12 weken stoppen met injecteren effectief ben je dan 6 tot 8 weken off
De reden dat je beter reageert heeft juist met up regulatie te maken als je off gaat.

Even het hele beter gainen achterwege latend, waarom zou je 6 tot 8 weken met nauwelijks test in je donder willen zitten? Dat is naast ongezond voor je lichaam ook gewoon kut voor je gemoedstoestand..

In welke post heb ik het over downregulatie?

Ik herhaal: als je te lang onn bent geweest en je merkt dat je niet meer groeit, ik zeg niet dat je niet meer groeit door downregulatie, waarom je niet meer groeit weet ik niet. ga dan even off en zodra je crasht denken je receptoren dat er iets mis waarna ze juist upreguleren, dit bedoel ik.
Upregulatie treedt in meer gevallen op.
Waarom je niet meer groeit na lange tijd onn weet ik niet alle bewijs wijst juist op upregulatie dus waarom je niet meer groeit weet ik niet. Ik weet wel dat als je dan off gaat dat er dan ook sprake is van upregulatie. Dus ik praat niet over downregulatie.
Maar in het geval van t.s is dit niet relevant hij zou ook 40 weken onn kunnen blijven, ik bedoelde meer in een situatie van jaren lang onn dit heb ik verkeerd toegepast op situatie t.s my bad de rest st ik achter.
Deze theorie heb ik van Dave Palumbo

Even het hele beter gainen achterwege latend, waarom zou je 6 tot 8 weken met nauwelijks test in je donder willen zitten? Dat is naast ongezond voor je lichaam ook gewoon kut voor je gemoedstoestand..

Dat zal zeker klote zijn maar in bepaalde gevallen zeer gunstig voor de gains als je weer onn gaat en je weet dat je weer onn gaat dus die 6 weken overleef je wel. Gr j

Als je beter gainen achterwege laat is dit zeer vervelend ja

Dat zal zeker klote zijn maar in bepaalde gevallen zeer gunstig voor de gains als je weer onn gaat en je weet dat je weer onn gaat dus die 6 weken overleef je wel. Gr j

Ik gain liever 50 gram minder vvm dan dat ik me 6 weken lang een klein huilend meisje voel omdat ik geen testosteron in m'n bloed heb in alle eerlijkheid.. Daarnaast, als we een beetje gaan bro-sciencen. Kan het dan niet zijn dat je in die 6 weken waarin je 0.0 test in je bloed hebt vocht en ietwat vvm verliest wat je er daarna weer bij knalt zodra je ON gaat? Klinkt een stuk logischer

Dit is bro science die blijkt te werken iedereen gaat af en toe off zelfs big ramy zoek maar op big ramy lost all his gains lui marco. Hij verloor al zijn gains maar hij kwam beter terug en dan praat ik over mr olympia 2016 zaterdagavond en niet vrijdagavond gr

Vrijdagavond stond hij plat

Ik heb gezegd wat ik wil zeggen en in laatste uitgebreidde post alles uitgelegd ook wat ik verkeerd heb toegepast op situatie t.s. later gr j

Misschien moet je zelf ff off gaan zodat je normaal op dit topic kunt reageren want je maakt er een pleuriszooitje van

goed dat je voor 150mg in de cruise gaat, jij begrijpt het.

Het is de bedoeling dat als je een cruise of bridge doet dat je zo laag mogelijk gaat en daarna het 10voudige erin klappen.

Bv als iemand bridged met 300-400mg en als die daarna naar 1500mg gaat is het 4a 5 x zoveel
situatie 2: iemand pakt 150mg en gaat in de kuur naar 1500mg dat is dus het 10voudige wat je erin klapt mag jij zeggen wie het best groeit.

gewoon 150mg en niet naar iedereen luisteren, de meeste praten elkaar na hier op het forum.

Je zou zelfs 3 weken off kunnen gaan en crashen, in deze situatie denken je receptoren dat er iets mis is, waardoor ze veel gevoeliger worden voor testosteron.

BV: je pakt 1500mg test je totaal test zit op 5000 je stopt voor 10 weken eerste 6 weken zit het nog in je systeem de 4 weken daarna crash je en je test gaat naar 25 totaal, dit is 1/200 van wat er 8 weken daarvoor nog was.
Je receptoren zullen denken dat ze niet meer goed functioneren en zullen dus gevoeliger worden voor test

klopt helemaal.

niet

Jij hebt het over dat je receptoren gevoeliger worden als je eventjes off gaat, dat kan alleen als er sprake is van down-regulatie. Gezien dat niet zo is is gevoeliger worden dus onzin. Je receptoren blijven altijd even gevoelig, en kunnen mogelijk dus up-reguleren bij een suprafysiologische dosering testosteron(is nog een hypothese, maar al een stuk betrouwbaarder dan die onzin die je uit je duim zuigt). De mogelijke up-regulatie wordt veroorzaakt door de dosering testosteron, en niet doordat je als een r*tard even een paar weken off gaat.

En ik wacht nog steeds op je wetenschappelijke onderbouwing, want je gaat me niet beweren dat je dit allemaal zomaar weet. Al het info komt ergens vandaan, dus laat nou maar eerst eens zien waar jouw info vandaag komt.

Wees nou gewoon eens een echte man, en zet jezelf niet zo voor schut. Denk eens na, er zijn genoeg r**ards zoals jij die jouw onzin geloven en het nog gaan doen ook. Als je een discussie aangaat, kom je met sterke, onderbouwde argumenten. Jij onderbouwt niks, blijft eigenwijs bij jouw standpunt terwijl mijn punten beter onderbouwt zijn, je keert je argumenten om en ontwijkt mijn concretere punten. Ik ben ook enorm eigenwijs, maar dat is niet direct een slechte eigenschap. Ik ben eigenwijs dat ik alle discussies aanga en sterk m'n gelijk probeer te bewijzen, maar als iemand met concretere punten komt accepteer ik mijn ongelijk, en bedank ik diegene nog voor een wijze les.

Kennis is macht. Ook al verlies je een discussie, je zult altijd sterker worden met het kennis die je hebt gewonnenAyyy diz floWww.

Oh, en als iemand een discussie met je aan gaat moet je ook niet gelijk iedereen een r*tard noemen. Nu ben jij de r*tard, en blijf ik je een r*tard noemen, r*tard. Als je dat niet deed zou ik nog wat volwassener zijn geweest. Al wist ik wel dat je een p*ssy was en zonder onderbouwingen en met verdere onzin zou reageren. Vandaar ook dat ik het volgende specifiek had vermeld: "Nu is het jouw beurt om het onderzoek te verwerpen en met een concreter onderzoek te komen die jouw punt bewijst.". Eigenlijk is het vanzelfsprekend dat als iemand met onderbouwde argumenten komt jij jouw argumenten ook onderbouwd om mijne te verwerpen. Maar aan je posts kon ik al opmerken dat je een r*tard p*ssy was die dat niet zou doen. Indrukwekkend hoe er een volledig beeld van je gecreëerd is, en ik je gedrag heb voorspeld, uit alleen een enkele paar posts van je, vind je niet?

Ik verwacht verder ook geen concrete argumenten, dus nootje is out:kiss:

Kom naar de marconilaan in eindhoven en bericht als je er bent

Ik blijf bij mijn standpunt dit heb ik van dave palumbo heeft kevin levrone in 1996 begeleidt met dieet supplementatie dit is waar ik het over heb en ik praat over up regulatie niet over down regulatie

Kom naar de marconilaan in eindhoven en bericht als je er bent

Ik blijf bij mijn standpunt dit heb ik van dave palumbo heeft kevin levrone in 1996 begeleidt met dieet supplementatie dit is waar ik het over heb en ik praat over up regulatie niet over down regulatie
Dit vind ik toch wel te mooi om niet op te reageren, een aanvallende bericht omdat je je verlies maar niet kunt accepteren.

Je bent enorm offensief, al bij je eerste bericht tegen @Drunkenmaster. Vervolgens noem je iedereen een r*tard, en dan krijg je een woord terug wil je gelijk vechten op een locatie naar jouw keuze? Jij bent zeker ook zo'n r*tard die als die een grap uithaalt en iemand dezelfde grap bij jou uithaalt die persoon met geweld aanvalt. Wat je geeft moet je ook terug verwachten, karma heet dat. Als er iets is waar je niet tegen kan, zoals het feit dat je een r*tard bent, moet je anderen ook geen r*tard noemen als je het zelf niet genoemd wilt worden.

Jij hoort ver weg te blijven van AAS, mensen die van nature al enorm offensief zijn en niet met hun agressie om kunnen gaan horen geen eens AAS te gebruiken. Je kunt niet tegen je verlies, je probeert iets wat je niet kunt winnen te winnen met geweld en je hebt de ballen verstand van AAS, dat is een recipe for disaster(en niet die recipe for disaster voor bgloves op rs:$).

Jij praat over gevoeligheid die toeneemt als je even stopt, dat zou betekenen, zoals met insuline, dat door de down-regulatie het middel niet meer effectief is. En wat het al helemaal prachtig en ironisch maakt is dat je nu verwijst naar een vent die een grote BBer heeft begeleidt. Jij hebt het over dat je niet naar iedereen moet luisteren(zie citaat), en vervolgens ben je zelf een vent aan het napraten en blind te geloven:roflol::roflol::roflol:. Dat iemand een grote BBer heeft begeleid of zelf een pro is zegt helemaal niks over hun kennis, dus ben je ook een r*tard omdat je daar van uit gaat. Gefeliciteerd, je bent nu nog meer retarded dan dat je al was.
gewoon 150mg en niet naar iedereen luisteren, de meeste praten elkaar na hier op het forum.

Het enige wat ik verder nog kan zeggen is leer omgaan met je agressie en het accepteren van je fouten, agressie kan een erg positieve eigenschap zijn indien je het onder controle kunt houden. Als je je fouten kunt accepteren kun je nog veel meer leren. Discussies kunnen erg leerzaam zijn, maar dan moet je ook kijken naar je tegenpartij en ook luisteren naar hun. Jij houdt het alleen bij jezelf, dat alleen jij gelijk hebt en de rest allemaal onzin uitkraamt. Wanneer je niet naar een ander kunt luisteren en je fouten onder ogen kunt zien zul je nooit verder komen.

Dit had een hele simpele discussie kunnen zijn, ik geef mijn punten, jij zegt wat je zojuist hebt gezegd waar je je info vandaan hebt, ik verwijs naar het feit dat jij doet wat je naar anderen zegt wat ze niet moeten doen en klaar. Je accepteert dat je bron onbetrouwbaar is, leert verder, en het was afgelopen zonder dat je jezelf nog erger voor schut had gezet. Als je mijn oudste berichten leest zie je ook veel onzin, maar als je die vergelijkt met de recentere posts heb ik kwa kennis in korte tijd enorme progressie gemaakt door de discussies hier. En ook door enkele leden die er wat kaas van hebben gegeten en met hun eigen stuk komen die ze goed hebben onderbouwd met recente, betrouwbare onderzoeken. Er valt zoveel te leren, je moet alleen wel kunnen accepteren dat je nooit altijd gelijk zult hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven