XXL Nutrition

Blast & Cruise

Na een paar jaar blasten & cruisen zou je eventueel altijd nog off kunnen gaan toch?

Onmogelijk is het nooit echter als ik de verhalen / logs lees van DBB'ers die off gaan na 1+ jaar on zijn...lijkt mij niet echt een pretje om "zomaar" voor te kiezen.

Na een paar jaar blasten & cruisen zou je eventueel altijd nog off kunnen gaan toch?

Tuurlijk kan dat alleen vind ik dat er wel luchtig over gedaan wordt. Ah ff 10 jaar kuren non stop en dan ga ik wel ff OFF en fix ik die shit met een beetje extra HCG en wat Nolva. Stel dat je er een jaar mee bezig bent, een jaar met lage testlevels is funest voor je gains ( lijkt mij toch iig ). En dan heb ik 't nog niet over de rest van de dingen waar een laag test level invloed op heeft,

Ja man ik kan uit ervaring spreken. Is geen pretje.

Pretje is t zeker niet, maar tis wel een mogelijkheid.

Pretje is t zeker niet, maar tis wel een mogelijkheid.

Een mogelijkheid voor wat? Een keuze die nu zo interessant lijkt en misschien enkele jaren later je leven in puin gooit omdat je leefomgeving er op dat moment niet op berekend is?

Wat Mikie al zei; men praat er te makkelijk over alsof het allemaal zo maar gebeurd is en hersteld is.

Een mogelijkheid om "dr onderuit te komen". Al raad ik t niet aan nee ;)
Maja wat is nou 1 injectie in de 2 weken zetten.. 26prikjes per jaar.

Een mogelijkheid om "dr onderuit te komen". Al raad ik t niet aan nee ;)
Maja wat is nou 1 injectie in de 2 weken zetten.. 26prikjes per jaar.
Vergeet niet:

Mogelijke complicaties of lichamelijke problemen
Reizen (vooral buiten EU en/of langer dan 2 weken aaneengesloten)
Financiele aspect
Geen motivatie of zin meer hebben door te gaan met injecteren (twee)wekelijks
Kinderwens (al zijn hier ook protocollen voor)

etc...

1 keer minder per jaar uit eten gaan = een heel jaar cruisen. Dus financieel gaat het niet echt problemen opleveren lijkt me...

Rest zul je idd over na moeten denken of je dat vol kan blijven houden :)

Vergeet niet:

Financiele aspect

etc...

Volgens mij kan je gewoon gezonde kinderen krijgen terwijl je ON bent hoor, kijk maar naar Ronnie Coleman. Schijnbaar is de kans wel hoger dat je een dochter krijgt.

Valt me trouwens op dat ik nu al zo'n 5 maanden cruise en mijn ballen nog altijd niet merkbaar gekrompen zijn

ik vind het stop licht idee ook niet goed 12weken kuren 3maanden off en weer 12weken on en zo veder

ik ben meer voorstander half jaar on half jaar off

• Like
Waarderingen: GPRO
ik vind het stop licht idee ook niet goed 12weken kuren 3maanden off en weer 12weken on en zo veder

Vooral beginners hebben al moeite met een 12 weekse kuur plannen i.c.m. de rest van hun leven...denk hierbij aan weekendjes weg, vakantie, drukke tijden etc... 6 maanden on/off zal voor de één dé oplossing zijn maar voor de ander een ramp....maar net wat je past (en in je leven past).

Als je op vakantie gaat, kan je dan niet overstappen op een langere ester? Je had toch een test ester die wel een maand lang werkte?

Bijlagen

Pak je hCG er bij? en hoe ziet je nakuur er uit na een half jaar on?
pak geen hcg :o

eigenlijk kuur ik ook niet veel met verschilde middelen tren en test

me nakuur is arofixen neem ik 50dagen plus 1 tab extra Nolva daarna nog 14dagen Nolva op 20mg kom ik 64dagen nakuur dan half jaar off

ik hou wel alles goed bij weet ook precies hoe groot me ballen zijn in me kuur rond de 4cm en ze moeten naar de 6cm gaan klinkt beetje raar maar weten is weten ook met dat als je op 4a5cm blijft hangen gaat er iets niet goed

ik moet ook zeggen lijkt er wel op of je steeds beter herstelt misschien door de zelfde middelen enzo

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk kan dat alleen vind ik dat er wel luchtig over gedaan wordt. Ah ff 10 jaar kuren non stop en dan ga ik wel ff OFF en fix ik die shit met een beetje extra HCG en wat Nolva. Stel dat je er een jaar mee bezig bent, een jaar met lage testlevels is funest voor je gains ( lijkt mij toch iig ). En dan heb ik 't nog niet over de rest van de dingen waar een laag test level invloed op heeft,

Wie denkt er zo? Zodra er AAS in het spel komt, op welke wijze dan ook, zal de manier van denken toch wel op ander level moeten zitten.

---------- Toegevoegd om 01:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:59 ----------

Onmogelijk is het nooit echter als ik de verhalen / logs lees van DBB'ers die off gaan na 1+ jaar on zijn...lijkt mij niet echt een pretje om "zomaar" voor te kiezen.

Maar er zullen er ook genoeg zijn waar het wel goed mee gaat, die hoor je er alleen niet over, juist omdat het goed gaat.

---------- Toegevoegd om 01:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:07 ----------

Vergeet niet:

Financiele aspect

etc...

Dat is inderdaad een lijstje wat je goed doordacht moet hebben. Maar wat als theorieën, daar heb je niets aan.

pak geen hcg :o

eigenlijk kuur ik ook niet veel met verschilde middelen tren en test

me nakuur is arofixen neem ik 50dagen plus 1 tab extra Nolva daarna nog 14dagen Nolva op 20mg kom ik 64dagen nakuur dan half jaar off

ik hou wel alles goed bij weet ook precies hoe groot me ballen zijn in me kuur rond de 4cm en ze moeten naar de 6cm gaan klinkt beetje raar maar weten is weten ook met dat als je op 4a5cm blijft hangen gaat er iets niet goed

ik moet ook zeggen lijkt er wel op of je steeds beter herstelt misschien door de zelfde middelen enzo

Kan aan mij liggen hoor maar ik heb nu twee keer een half jaar kuur gedaan en vond het herstel toch stukke langer dan een kuur met korte esters (max 9 weken). Met korte ester herstel je snel genoeg om wellicht twee kuurtjes per jaar doen

Borntogain, klopt... Ligt ook aan jou! ;-)
Iedereen is anders en hormoon huishouding reageert bij iedereen op een unieke manier.
Daarom zijn er altijd intrigerende discussies die vaak beginnen met 'ja, maar...' en 'nou, bij mij.....'

Borntogain, klopt... Ligt ook aan jou! ;-)
Iedereen is anders en hormoon huishouding reageert bij iedereen op een unieke manier.
Daarom zijn er altijd intrigerende discussies die vaak beginnen met 'ja, maar...' en 'nou, bij mij.....'

Ik weet van mezelf dat ik lang herstel nodig heb, dat maakt voor mij een korte kuur fijner... dan hoef ik niet zo lang off te zijn:p

Wat betreft nebido zoals kleurlozer aangeeft; ik heb daar met iemand over gesproken die nu 55 is en op TRT leeft. Zijn ervaring op lange termijn was niet positief, hij prikt liever elke ochtend een piep klein beetje suspensie subcutaan.

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

pleurklaat bedoel ik... kut autocorrect!

Terug
Naar boven