AndroidHealthClinic

Blast / Cruise

• Topic Starter Topic Starter
Je kan ook gewoon test-e met NPP combineren.
Ik ben ook voor lange tijd on en gebruik alleen Test-e als lange ester.
De rest allemaal kort, omdat ik snel kan switchen van gear als ik dat wil.
Ben nu aan het experimenteren met cycles van 4 weken, dus week 1-4 NPP week 5-8 Tren-A week 9-12 NPP en week 13-16 Tren-A.
Dat is 1 blast en kijken hoe het uitpakt.
Zonder korte esters gaat dat niet, daarbij je houd minder vocht vast op NPP en hersteld er sneller van.
Deca zelf schijnt een b*ch te zijn om van terug te komen.
En vaker prikken? Who cares, ik vind t steeds grappiger, kan mn vriendin mooi oefenen op me.

Klinkt idd wel leuk ja, op welke doseringen doe je dit?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom kies je voor Sust en niet voor Test prop icm npp? Dan heb je twee prop esthers, en sust 3x pw injecteren lijkt mij niet ideaal ivm de lange 60 mg test isocaproate esther en de nog langere 100 mg test decanoate esther per 250 mg sust.

Ga ik me eens meer in verdiepen ja,
Thanks voor het advies :D

Test vast op 500 pw momenteel
NPP op 450 en Tren-A op 450
Ben begonnen met beide op 300 per week om te kijken wat het doet, ook eerste keer voor mij.
Gains gaan lekker en nagenoeg geen sides dus dan snel uppen ;)

Waarom kies je voor Sust en niet voor Test prop icm npp? Dan heb je twee prop esthers, en sust 3x pw injecteren lijkt mij niet ideaal ivm de lange 60 mg test isocaproate esther en de nog langere 100 mg test decanoate esther per 250 mg sust.

NPP is niet hetzelfde als PROP, NPP is iets langzamer.

NPP is niet hetzelfde als PROP, NPP is iets langzamer.

NPP = Nandrolone phenylpropionate

NPP heeft dus wel degelijk een propionate esther, alleen een iets langzamere dan Test Prop. En je kan ze makkelijk samen combineren en eod zetten. NPP kan je vanwege de iets langzamere esther ook e3d zetten maar dat is voor Test prop minder ideaal.

NPP heeft dus wel degelijk een propionate esther
Dus de fenyl doet niks voor de lengte van de ester volgens jou?
Er zit dus nog een 6-ring aan de ester.

Beetje hetzelfde als zeggen dat decanoaat ook een propionaat is. Want de basis is hetzelfde, alleen heeft decanoaat 7 C's meer

NPP heeft dus wel degelijk een propionate esther, alleen een iets langzamere dan Test Prop. En je kan ze makkelijk samen combineren en eod zetten. NPP kan je vanwege de iets langzamere esther ook e3d zetten maar dat is voor Test prop minder ideaal.

Ja dat zeg ik toch net. Je maakt er alleen voor de iets minder oplettende onder ons een onduidelijk verhaal van om in je eerste zin te zeggen dat het een Prop is.
Niet te moeilijk doen, het is heel makkelijk om achter de naam van NPP te komen.

Dus de fenyl doet niks voor de lengte van de ester volgens jou?
Er zit dus nog een 6-ring aan de ester.

Beetje hetzelfde als zeggen dat decanoaat ook een propionaat is. Want de basis is hetzelfde, alleen heeft decanoaat 7 C's meer
Lees eerst eens mn reactie, heb je mij ooit horen zeggen dat de fenyl niks aan de lengte doet van de esther? Zeg toch juist dat de prop esther van npp langzamer is dan die dan van prop test. Maar dat betekent niet dat het geen prop is. Alleen een variant, daarom istie langzamer. Eerst eens verder lezen ipv de helft van mijn bericht quoten.

Ja dat zeg ik toch net. Je maakt er alleen voor de iets minder oplettende onder ons een onduidelijk verhaal van om in je eerste zin te zeggen dat het een Prop is.
Niet te moeilijk doen, het is heel makkelijk om achter de naam van NPP te komen.
Jij zegt dat NPP geen prop is terwijl het wel een prop esther heeft. Dit is overduidelijk als je naar de naam kijkt. Dat het een variant is op de test prop zijn we het over eens.

Jij zegt dat NPP geen prop is terwijl het wel een prop esther heeft. Dit is overduidelijk als je naar de naam kijkt. Dat het een variant is op de test prop zijn we het over eens.
Als je niks van chemie weet, is dat niet erg, maar ga geen onzin lopen verspreiden en het alleen maar onduidelijk maken.
fenylpropaanzuur is geen propionzuur.

Als je niks van chemie weet, is dat niet erg, maar ga geen onzin lopen verspreiden en het alleen maar onduidelijk maken.
fenylpropaanzuur is geen propionzuur.
Propaanzuur = propionzuur. Dat fenylpropaanzuur niet hetzelfde is lijkt me logisch anders heet het niet zo. Je ziet mij ook nergens beweren dat het hetzelfde is.
Maargoed dit wordt een beetje een kansloze discussie dus veel plezier verder.

• Like
Waarderingen: 88ja
Terug
Naar boven