Fitness Seller

Blessure in kuur

Bezoekers in dit topic

De schouder waar je geen blessure aan heb gewoon door trainen schijnt te werken voor herstel van de andere schouder hoe gek het ook klinkt.
 
Cruisen en trainen wat wél kan.
 
Als je goed om de blessure heen kan trainen zou ik dat doen en je blast gewoon afmaken.
 
Gewoon cruisen. Zonde van je gear en gezondheid dan.
 
Yep cruisen en herstellen, daarna weer nieuwe plannen maken :)
 
Denk het ook dan maar. Maandje of anderhalf zal vast ook niet heel veel inleveren. Vrij nieuw met kuren nog allemaal maar ga er vanuit dat op een 200mg cruise ook wel genoeg behouden blijft
 
200mg is geen cruise, 125mg is een cruise.
 
125mg elke 8dagen en heb 2maand niet getraind, uiteindelijk slechts 2,5-3kg verloren
 
Wat heb je gedaan met je schouder?

Ik zou trouwens inderdaad die maand dat je niet normaal kan trainen zoveel mogelijk aandacht besteden aan quads, hams, abs, calves, forearms... Alles minimaal 2-3x per week. Dan kom je gewoon beter en als fysiek meer compleet terug van je blessure en maak je uit iets negatiefs toch nog iets positiefs.
 
Precies! Wat er is met de schouder is nog onduidelijk, fotos worden pas over 3 weken gemaakt.. dus tot dan wil ik sowiso toch al rust houden. Is denk ik flink overbelast en mss last van inklemming en instabiliteit, knakt ook aan alle kanten sinds dien.

Biceps en triceps twijfel ik nog over, hoef daar mn schouder niet bij te gebruiken of bewegen, maar je pakt hem natuurlijk wel mee ter stabilisatie en met biceps ook vooral omdat de front delt snel wilt helpen
 
Met armen zou ik inderdaad voorzichtig doen dan... Misschien alleen isolation work met cables en machines, minder gewicht en maximale focus op het squeezen enzo. Dat kan geen kwaad lijkt me.

Succes en beterschap!
 
Back
Naar boven