MuscleMeat

Is kuren huren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat kom jij steeds aan met zijn lengte? Kan je ook bij het onderwerp blijven?

Ik lees nu dat je nooit gekuurd heb en je zit wel over alles mee te praten. Net begonnen met trt. Kom op hey.
Omdat hij zelf zo gigantisch is met zijn lengte en pens :roflol:

Wat kom jij steeds aan met zijn lengte? Kan je ook bij het onderwerp blijven?

Ik lees nu dat je nooit gekuurd heb en je zit wel over alles mee te praten. Net begonnen met trt. Kom op hey.

Jammer dat je dan weer niet ziet dat hij mij silver fat noemt, maar ik ben het zo onderhand wel gewend van het kliekje. Wist niet dat jij daar bij zat.

Ik ga nu echt weg uit dit topic, jullie zijn echt zielige mensen.

Jammer dat je dan weer niet ziet dat hij mij silver fat noemt, maar ik ben het zo onderhand wel gewend van het kliekje. Wist niet dat jij daar bij zat.

Ik ga nu echt weg uit dit topic, jullie zijn echt zielige mensen.
Ik hoor nergens bij. Maar feit is dat jij iemand belachelijk maakt om iets waar die niks aan kan doen.
Jij kan wel wat doen aan vet zijn.

Verder niets tegen jou of wie dan ook.

Dus je geeft weer geen volledig antwoord of ter wel geen juist antwoord. Daarnaast gaf je aan niet meer te reageren, dit doe je toch wel.
Je ziet er debiel uit met die kanker vlek op je schedel. Je gedraagt je zwakzinnig. De kans dat je zwakbegaafd bent is erg hoog en dus zal het fijn zijn dat je niet meer reageert zonder dat je ergens verstand van hebt.
Opzich is dit wel zielig, je zou maar een tattoo op je kop zetten denkende dat je buff bent en je blijkt eigenlijk dik te zijn :trollface:

Ik hoor nergens bij. Maar feit is dat jij iemand belachelijk maakt om iets waar die niks aan kan doen.
Jij kan wel wat doen aan vet zijn.

Verder niets tegen jou of wie dan ook.
Je gedraagt je wel degelijk bijzonder onaangenaam hier op het forum in het algemeen en je moeit je constant met discussies waar je overduidelijk geen bal verstand van hebt. Dan moet je niet verbaasd zijn dat sommige mensen geïrriteerd reageren. Waarop jij dan steevast de boel doet escaleren. Jij bent echt wel het probleem Silver.

Je gedraagt je wel degelijk bijzonder onaangenaam hier op het forum in het algemeen en je moeit je constant met discussies waar je overduidelijk geen bal verstand van hebt. Dan moet je niet verbaasd zijn dat sommige mensen geïrriteerd reageren. Waarop jij dan steevast de boel doet escaleren. Jij bent echt wel het probleem Silver.
je tagged de verkeerde pannenkoek

Idd lol

Wie zegt van niet dan, kleine man? Lezen is moeilijk. Ik zeg dat ik denk dat er een verschil zit tussen TRT en zwaar kuren qua terugval.

Laten we het lekker informatief houden in plaats van die lelijke toxiciteit van jullie kneusjes. Je kunt ook iets normaal brengen in plaats van aanvallen. Maar nee, jullie niet.

En ja, ik noem "kleine man" en "kneusjes" als reactie op jullie koosnaampjes. Ik doe net zo hard mee. Actie - reactie.

Als jullie nu jullie containers dicht kunnen houden, kunnen we misschien genieten van een informatief topic.
Gisteren was je er al klaar mee.
Daarna heb je niets anders gedaan wat Hellwife overall doet, topics verneuken tot kotsens toe.

En de moderatoren komen niet verder dan.... Dan ga je die persoon toch negeren.
Nog even en ik negeer dit forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven