Fitness Seller

Is kuren huren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kuren = Huren

Kijk bijvoorbeeld eens naar Roelly Winklaar en andere oude pro's.
zijn alles verloren.

Zo gauw je stopt met trainen door een of andere redenen verlies je alles wat je kunstmatig hebt opgebouwd.
Logisch want het hoort niet op een natuurlijke manier (genetisch) bij het lichaam.

En moet je eens opletten hoe snel die gasten het weer terug hebben. Levrone ging regelmatig off en was dan onherkenbaar.

Dus nee, kuren is niet huren, maar als je ver boven je natuurlijke grens komt heb je een bepaalde hoeveelheid testosteron nodig om die massa vast te kunnen houden. Stop je met trainen en eten verlies je ook je massa, met steroiden gewonnen massa is geen ‘andere’ spiersoort ofzo, het gaat om de natuurlijke grens.

Je kunt dus beter zeggen, trainen = huren..

Kuren = Huren

Kijk bijvoorbeeld eens naar Roelly Winklaar en andere oude pro's.
zijn alles verloren.

Zo gauw je stopt met trainen door een of andere redenen verlies je alles wat je kunstmatig hebt opgebouwd.
Logisch want het hoort niet op een natuurlijke manier (genetisch) bij het lichaam.

Dit geldt inderdaad des te meer bij gebruik van en stoppen met chemische ondersteuning.
Kuren is een kunstmatige geforceerde verhoging van anabole capaciteit.

Dit zorgt weliswaar voor extremere fysieke adaptaties dan normaal gesproken mogelijk is, maar de terugval zal des te groter zijn wanneer je stopt met gebruiken. (en al helemaal als je daarbij ook nog eens stopt met trainen)

Inderdaad, want trainen is en blijft natuurlijk de prikkel-factor die hoe dan ook nodig is om iets op te bouwen, kuren of niet.

de terugval zal des te groter zijn wanneer je stopt met gebruiken. (en al helemaal als je daarbij ook nog eens stopt met trainen)
Enkel het deel wat boven je normale natuurlijke grens valt. Als jij van 60 tot 85 kilo kuurt en vervolgens je natuurlijke test weer netjes op pijl hebt kun je dit prima vasthouden zonder hulpmiddelen. Ga je naar de 120 is dit een ander verhaal natuurlijk. Maar kan het ook nog mogelijk zijn dat je het met een iets hoog gedoseerde trt vasthoud.

9 van de 10 die over kuren=huren praten hebben hun mening/ervaring van bekenden uit persoonlijke kring, die tijdens de kuur opbliezen, en na de kuur alles weer verloren omdat ze geen idee hadden hoe ze moeten eten.

9 van de 10 die over kuren=huren praten hebben hun mening/ervaring van bekenden uit persoonlijke kring, die tijdens de kuur opbliezen, en na de kuur alles weer verloren omdat ze geen idee hadden hoe ze moeten eten.
En na de kuur weer terugvallen hoe ze voor de tijd aten en trainde. Of qua kracht in dip vallen en totaal niet meer trainen.

En moet je eens opletten hoe snel die gasten het weer terug hebben. Levrone ging regelmatig off en was dan onherkenbaar.

Dus nee, kuren is niet huren, maar als je ver boven je natuurlijke grens komt heb je een bepaalde hoeveelheid testosteron nodig om die massa vast te kunnen houden. Stop je met trainen en eten verlies je ook je massa, met steroiden gewonnen massa is geen ‘andere’ spiersoort ofzo, het gaat om de natuurlijke grens.

Volgens mij niet. Want stel je traint 4 jaar serieus, en stopt, werk kinderen, gewoon het leven.
Dan hou je wel iets van muscle memory over, die energie fabriekjes in je spieren, nuclea ofzoiets.

Gasten als Levrone werden opnieuw groot met gear. Wederom huren.
En off zien ze er niet uit, terwijl als je natty's 4 jaar niet aan bodybuilding doet, maar wel een beetje oplet, je er nog altijd beter uitziet dan je leeftijdsgenoten.

Ik vind het een beetje dubbel.

TRT hoort buiten beschouwing gelaten worden, want dit is bedoeld voor de gezondheid en de gains hiervan zijn niet gehuurd, omdat deze binnen normale omstandigheden behaald zijn. Ik wil er wél aan toevoegen dat je natty status vervalt, wat ik persoonlijk niet chill vind. Maar het is voor je gezondheid. Ook in mijn geval. TRT is écht een uitvinding, voel me veel en veel beter op alle vlakken.

Wat betreft kuren=huren. Wat je vaak ziet, is dat mensen abrupt stoppen met trainen na een lange tijd gekuurd te hebben. De spieren zijn op een meer onnatuurlijke manier behaald, dus je zult wel door moeten trainen om het meeste te behouden. Maar dat kan dus wél. Doe je dit niet, gaan je gains ook onnatuurlijk hard naar beneden.

Je kunt denk ik beter zeggen, kuren is huren wanneer er niet getraind wordt en op je dieet wordt gelet.

Ik vind het een beetje dubbel.

TRT hoort buiten beschouwing gelaten worden, want dit is bedoeld voor de gezondheid en de gains hiervan zijn niet gehuurd, omdat deze binnen normale omstandigheden behaald zijn. Ik wil er wél aan toevoegen dat je natty status vervalt, wat ik persoonlijk niet chill vind. Maar het is voor je gezondheid. Ook in mijn geval. TRT is écht een uitvinding, voel me veel en veel beter op alle vlakken.
Hoe lang denk je met trt te kunnen huren. Op een gegeven moment stopt dat ook.( toch?) En dan ga je alsnog inleveren.

Hoe lang denk je met trt te kunnen huren. Op een gegeven moment stopt dat ook.( toch?) En dan ga je alsnog inleveren.

Je vervangt wel je eigen vrije testosteron, maar de waardes blijven binnen normale tot optimale proporties. Dus zul je niet de extreme dip krijgen wanneer je stopt als wanneer je echt gaat juicen om te groeien zeg maar.

En de TRT is voor de rest van m'n leven dacht ik.

Je vervangt wel je eigen vrije testosteron, maar de waardes blijven binnen normale tot optimale proporties. Dus zul je niet de extreme dip krijgen wanneer je stopt als wanneer je echt gaat juicen om te groeien zeg maar.

En de TRT is voor de rest van m'n leven.
Je krijgt net zo'n dip.

En de TRT is voor de rest van m'n leven dacht ik.
Maar trt doe jr normaliter omdat je eigen al erg laag was.
Dit gaat tijdens trt natuurlijk niet herstellen. Dus val je verder terug dan wat je had toen je begon met trt.

Is er niet ook een permanente (of zeer langdurige) aanpassing van je cellen door hun blootstelling aan hogere test niveau's? Daar blijft een voordeel uit ook wanneer je test weer normaal is?

Is er niet ook een permanente (of zeer langdurige) aanpassing van je cellen door hun blootstelling aan hogere test niveau's? Daar blijft een voordeel uit ook wanneer je test weer normaal is?
Yes dat is er iets met dit geloof ik.

"Anabolic steroids produce a permanent increase in users' capacity for muscle development. In keeping with this, studies show that mice given testosterone acquire new myonuclei that persist long after the steroid use ends."

Yes dat is er iets met dit geloof ik.

"Anabolic steroids produce a permanent increase in users' capacity for muscle development. In keeping with this, studies show that mice given testosterone acquire new myonuclei that persist long after the steroid use ends."
Dit :rolleyes: ook wel eens gehoord ivm oostblokkers die jongeren vroeg ondersteuning gaven om later er voordeel van te hebben.

Nog later is daar een tv documentaire over gemaakt. Volgens mij zelfs van de nos.

In beide gevallen ben je onderdrukt en moet je herstellen.

Dat sowieso. Ben je lang aan de TRT geweest, zul je ook vast en zeker een nakuur nodig hebben en doorgaan met trainen.

Ik probeer alleen te zeggen dat ik denk dat de crash wat minder zwaar is dan bij zware kuren.

Bij mij werd mijn eigen vrije testosteron onderdrukt door de antidepressiva en antipsychotica. Ik zat op 6 rond, terwijl de ondergrens 8 is en bij een lagere waarde meer kans is op ziektes en aandoeningen.

Het ziet er bij mij niet uit alsof ik van de psychische medicijnen af stap zowel als van de TRT.

Hoewel ik me al zeer goed voelde op m'n testosteron na, voel ik me nu wéér aanzienlijk beter. Ik ben voorstander van TRT van wat ik nu meemaak.

Dat sowieso. Ben je lang aan de TRT geweest, zul je ook vast en zeker een nakuur nodig hebben en doorgaan met trainen.

Ik probeer alleen te zeggen dat ik denk dat de crash wat minder zwaar is dan bij zware kuren.

Bij mij werd mijn eigen vrije testosteron onderdrukt door de antidepressiva en antipsychotica. Ik zat op 6 rond, terwijl de ondergrens 8 is en bij een lagere waarde meer kans is op ziektes en aandoeningen.

Het ziet er bij mij niet uit alsof ik van de psychische medicijnen af stap zowel als van de TRT.

Hoewel ik me al zeer goed voelde op m'n testosteron na, voel ik me nu wéér aanzienlijk beter. Ik ben voorstander van TRT van wat ik nu meemaak.
Als je er geen verstand van hebt, doe dan niet zulke uitspraken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven