AndroidHealthClinic

blessure tijdens test kuur

robbie68

Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
beste dbb forumleden,

Zit met de volgende vraag.
Zit in de 5e week van mijn eerste test 500 kuur ( hcg 250 iu 2x per week loopt mee )
Gain als de beste ( met strak voedingsschema )
En op een sky high libido na geen enkele sides :):)

Heb nu last gekregen van een geïrriteerde aanhechting tussen mijn rechter bicep en schouderkop :(:(
Wil niet stoppen met kuren want ik zit in een heerlijke flow momenteel.
Iemand ideeën of advies hoe ik hier het beste mee om kan gaan ???

Ps; ik werk iedere dag van 4 tot 01.00 uur s'nachts dus ben niet in staat om gelijk te reageren op reacties

iig bedankt
rob

Niet gelijk het ergste denken... Ik heb ook weleens m'n kuiten zo verrekt dat ik dacht dat ik nooit meer normaal zou kunnen lopen.

Paar daagjes ff ontzien en aankijken.

Mooie leeftijd trouwens baas, hoop op die leeftijd nog hetzelfde tegen sporten aan te kijken.

Even rustig aan doen. Biceps niet isoleren, rug overhands trainen of met neutrale grip, en uitkijken met flyes even.

verder hcg iets uppen kan geen kwaad. 875 p week zou genoeg moeten zijn dus bij
ma woe vr 250 250 375
Je kan voor t gemak ook 2x 500 zette

• Topic Starter Topic Starter
Niet gelijk het ergste denken... Ik heb ook weleens m'n kuiten zo verrekt dat ik dacht dat ik nooit meer normaal zou kunnen lopen.

Paar daagjes ff ontzien en aankijken.

Mooie leeftijd trouwens baas, hoop op die leeftijd nog hetzelfde tegen sporten aan te kijken.

hoi Trenny,

het is niet echt verrekt maar meer een aanhechtings probleem.
Zal iets lager in gewicht gaan en niet uuhh... exploderen tijdens de oefening zeg maar :o:o
Verder goeie tips van jwdoetookmee, kan ik wat mee :):)

2 jaar geleden Brian Strotter ( 3e bij de british nationals 40+ ) leren kennen.
Heeft mij aangestoken met zijn liefde en bezetenheid voor de sport.
Was al bezig toen maar sindsdien mij volledig op het bb gestort.
Zou niet meer zonder kunnen ondanks mijn leeftijd.
Mocht ik goed uit deze eerste kuur komen is het ook zeker niet mijn laatste
( met respect voor mijn lichaam natuurlijk )

gr rob

---------- Toegevoegd om 01:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:34 ----------

Even rustig aan doen. Biceps niet isoleren, rug overhands trainen of met neutrale grip, en uitkijken met flyes even.

verder hcg iets uppen kan geen kwaad. 875 p week zou genoeg moeten zijn dus bij
ma woe vr 250 250 375
Je kan voor t gemak ook 2x 500 zette

Zat er al aan te denken om het te verhogen naar 2x 500 iu.

Verder goeie tips kan ik wat mee
thanks

Heb ik ook last van. Sinds ik rotator cuff train nergens last meer van

• Topic Starter Topic Starter
Heb ik ook last van. Sinds ik rotator cuff train nergens last meer van

Hoort misschien niet in de AAS sectie maar ik doe al rotator cuff.
Is mij alleen erg onduidelijk of ik dit nou als een echte schouder oefening moet zien of dit gewoon meerdere malen per week in mijn warming up kan betrekken ??

Hoort misschien niet in de AAS sectie maar ik doe al rotator cuff.
Is mij alleen erg onduidelijk of ik dit nou als een echte schouder oefening moet zien of dit gewoon meerdere malen per week in mijn warming up kan betrekken ??

is idd geen aas, ik had wel precies hetzelfde in mijn 1e kuur. Denk doordat mijn BP/MP gewicht redelijk goed omhoog ging en daardoor irritatie in bicepspees heb gekregen. Ben toen bij borst/schouder training vooraf kort wat warming up setjes gaan doen voor rotcuff. 2x15 ofzo en dan 2 oefeningen ken namen niet.

Dit heeft mij toen geholpen, kreeg het wornd week 8 en week na nakuur was het helemaal over zowat. Heeft toch nog lang geduurd bij mij. Maar als jij dit al doet zou het andere oorzaak kunnen hebben. iig succes is vrij klote blessure

Koop een potje DMSO gel (70%).
Doet wonderen, enige nadeel is dat je uit je bek meurt maar dat neem ik er graag bij.

Terug
Naar boven