XXL Nutrition

Blijvende schade aas kuur

jeffreyxl

Advanced Bodybuilder
Waardering
46
Voorbeeld:

9 weken Test E only, daarna nakuren etc. Wat is een jaar later dan de schade aan het lichaam?

Gyno is blijvend, maar een vergroot hart en ongewenste haargroei/acne is dat ook blijvend? etc etc

vergroot hart? waarom zou je hart vergroten. ik heb nog altijd een normaal hart dat normaal functionneert. alle bijwerkingen hangen ook af van wat je neemt en vooral hoeveel je neemt. en niet iedereen krijgt dezelfde bijwerkingen. omzetting naar oestrogeen bij testosteron toevoeging is bij iedereen anders. ik heb bvb geen last van gyno en acne.

Voorbeeld:

9 weken Test E only, daarna nakuren etc. Wat is een jaar later dan de schade aan het lichaam?

Gyno is blijvend, maar een vergroot hart en ongewenste haargroei/acne is dat ook blijvend? etc etc

als je het goed gedaan hebt is de schade grotere spieren en meer kracht.

vergroot hart door HGH bedoelt ts denk ik

Cardio vergroot je hart al

Voorbeeld:

Waar haal je deze info vandaan ?

Een site tegen doping lol "op eigen kracht".
Vergroot hart kan je idd al van cardio krijgen.

Laatst bewerkt:
RVH via het angiotensin2 systeem.

kan je teniet doen met ace-i's.

• Topic Starter Topic Starter
Oke oke maar wat is nu de blijvende schade?

Iedere serieuze sporter heeft al een vergroot hart. En sinds wanneer is gyno blijvend? Als je er op tijd bij bent kun je het fatsoenlijk aanpakken en zo niet dan laat je je opereren.

• Topic Starter Topic Starter
Oké maar ongewenste haargroei bijvoorbeeld en acne, is dit alleen tijdens de kuur? Of heb je het een jaar later nog steeds?

Acne is in elk geval een symptoom van een verstoorde hormoonbalans. Als die weer in balans is, zou je dus weer op normaal "niveau" acné terug moeten keren (bijna iedereen heeft immers wel eens een pukkeltje oid).

Haargroei is grotendeels blijvend in mijn geval. Dan heb je alvast een deel van je antwoord;) Acne verdwijnt vanzelf, maar littekentjes daarvan kan je lang blijven zien.

Waar heb je nu ongewenste haargroei gekregen dan?

In mijn omgeving zie ik dat iedereen het overal krijgt. Ikzelf had anderhalve borsthaar en na wat experimenteren met winstrol en masteron heb ik inmiddels een tapijt op mijn buik en borst. Na laatstgenoemd middel groeit er nu ook haar op m'n schouders wat langzaam naar m'n armen toe kruipt. Gotta love it.

Waar heb je nu ongewenste haargroei gekregen dan?

Onder mn navel was eerst een streepje en dat is gewoob uitgebreid. Ook op mijn borst had ik nauwelijks iets en nu rond de tepels en tussen de pecs in komt er wel wat. Mijn baardhaar is nog het meest veranderd, ik had weinig en nu is het echt een dikke baardgroei, maar dat is wel mooier imo, als ik dan een paar dagen niet scheer lijkt het tenminste ergens op ;) Ach dr rest gewoon scheren. Gelukkig nog niks op mijn rug.

Is trouwens niet van test only.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven