AndroidHealthClinic

Blind meisje van 5 speelt de für Elise

omg, daar kreeg ik nu es kippenvel van se.

Ja, dat is wat ze zeggen. Geloof daar nooit zo in, tot ik zelf een deuntje aan het neurien ben. Daarnaast, als iemand dat bij mij doet, speel ik het ook na. Dat ze blind is en 5, maakt het wel iets knapper natuurlijk :p
je hebt absoluut gehoor?

Ot: ik wil dat kind wel es over n paar jaar zien spelen. Nu is er hier en daar n toontje erbij dat er eigenlijk niet bij moet, maar haar harmonie klopt wel volledig.
Verder heeft ze hele knappe oren!

wie ze afkraakt; post jouw versie waarin je zoiets speelt en iemand begeleid maar es op youtube:)

Buiten het feit dat dit toch wel knap is, niemand opgevallen dat de vleugel zo vals als wat is (heb het nit over die tonen die ze er af en toe wat naast speelt)?

leuk maar ze bakt er weinig van.

en je kunt mij niet wijsmaken dat je iets kan spelen nadat je het 1 keer gehoord hebt. ze heeft nog nooit een piano gezien dus weet niet eens wat welke noot is etc.

Overrated.

Top, exploitatie van een kind van 5. Nog beter een blind kind dat weinig keuze heeft dan op dat podium te komen. Even weglopen is er niet bij.

Dat ze zeggen dat ze blind is moet je niet in geloven. Laat staan dat ze 5 is.

je hebt absoluut gehoor?

Ot: ik wil dat kind wel es over n paar jaar zien spelen. Nu is er hier en daar n toontje erbij dat er eigenlijk niet bij moet, maar haar harmonie klopt wel volledig.
Verder heeft ze hele knappe oren!

wie ze afkraakt; post jouw versie waarin je zoiets speelt en iemand begeleid maar es op youtube:)

Je hebt geen absoluut gehoor nodig om een eenvoudig deuntje na te kunnen spelen. Iemand met een aantal jaar pianoles zou dat al moeten kunnen. Mensen met een absoluut gehoor kunnen een instrument stemmen, of ze het instrument ook kunnen bespelen is een tweede.

Dit meisje zal wel een absoluut gehoor hebben. Na een beetje oefenen kun je dan best wat meepingelen op de piano. Erg bijzonder vind ik het dan ook niet.

Terug
Naar boven