AndroidHealthClinic

Kut wielrenners

Toen ik nog mijn oude vito had, net hetzelfde probleem. Oude grijze mannekes die per 3 naast elkaar reden
niemand door laten, andere waren braaf en reden door, dus bleef ik vlak voor ze rijden, net iets sneller :-)
Als ik hun volledige aandacht had, duwde ik mijn koppeling in en terwijl serieus op mijn gas stampen tot 4500toeren.

De roetpluim die eruit vloog ( 2.3 diesel van 1998 hehe ) was gigantisch , recht in hun gezicht,

Zo kan je het hen ook duidelijk maken

Zorg dan wel dat je 2km verder niet voor een open brug komt te staan....

Toen ik nog mijn oude vito had, net hetzelfde probleem. Oude grijze mannekes die per 3 naast elkaar reden niemand door laten, andere waren braaf en reden door, dus bleef ik vlak voor ze rijden, net iets sneller :-) Als ik hun volledige aandacht had, duwde ik mijn koppeling in en terwijl serieus op mijn gas stampen tot 4500toeren. De roetpluim die eruit vloog ( 2.3 diesel van 1998 hehe ) was gigantisch , recht in hun gezicht, Zo kan je het hen ook duidelijk maken Zorg dan wel dat je 2km verder niet voor een open brug komt te staan....

Zo kan het ook ja, eens wat anders dan ruitenwisservloeistof :roflol:

Waarom heb ik een hekel aan wielrenners:

Donderdag was er ineens uit het niets een wielrenners ''ronde'' die over de weg ging.
Nou ging de ronde niet alleen gewoon over de weg, maar de wielrenners moest per se ALLE uitgangswegen van ons dorp bezetten.
1 uur lang stond je in de file, te wachten tot alle wielrenners weg waren, want je kon via geen een weg ons dorp uit. Stelletje debielen..Je zal maar met spoed een ambulance nodig hebben..dat is pech..

Waarom heb ik een hekel aan wielrenners: Donderdag was er ineens uit het niets een wielrenners ''ronde'' die over de weg ging. Nou ging de ronde niet alleen gewoon over de weg, maar de wielrenners moest per se ALLE uitgangswegen van ons dorp bezetten. 1 uur lang stond je in de file, te wachten tot alle wielrenners weg waren, want je kon via geen een weg ons dorp uit. Stelletje debielen..Je zal maar met spoed een ambulance nodig hebben..dat is pech..

gewoon over het hek springen

http://www.dumpert.nl/mediabase/6667533/cc65e636/wielrenners_zijn_kut._deel_3.html

Tegenwoordig weer veel roedels doorsnee fietsers op die weg die denken alle plaats van de wereld te kunnen innemen.

Man, man, man, dat dit kan in Vlaanderen!

Ga dan ook in een ontwikkeld land wonen man!

lijkt er op dat DBB zelf eens een tijdje 2 uur per dag op een fiets moet doorbrengen op de openbare weg.

verhaal is een beetje anders als je omgeven bent door 1 ton metaal en worst case beetje blikschade hebt van een fietser.

neemt niet weg dat sommige wielrenners als zich als mong*len gedragen
Ze moeten die KUT fietsers niet beschermen, ze lijken het soms wel te weten ook.. met alle risico van dien :o

wat doe jij als je als motorrijder gewoon je weg vervolgt en er komt vervolgens een zeer stomme trut uit een steegje zo het zebra pad op fietsen,
ik had in ieder geval geen schijn van kans,wat was de uitslag,
IK (REET) ree te hard want dat had iedereen gehoord(Yoshi pijp , ja dat gaat wel) :rolleyes: ik reed gewoon onder de 50, maar kon alles zelf betalen inclusief smarten geld,. ze had op intensive care gelegen , ze had wat ,mij betreft dood mogen gaan !!!

Zal wel weer een onsamenhangend(bad grammar) verhaal van mij zijn,
maar als ik pissed off ben kan het niet anders..

excuses voor het ongemak...

lolwat.

Ze moeten die KUT fietsers niet beschermen, ze lijken het soms wel te weten ook.. met alle risico van dien :o

wat doe jij als je als motorrijder gewoon je weg vervolgt en er komt vervolgens een zeer stomme trut uit een steegje zo het zebra pad op fietsen,
ik had in ieder geval geen schijn van kans,wat was de uitslag,
IK (REET) ree te hard want dat had iedereen gehoord(Yoshi pijp , ja dat gaat wel) :rolleyes: ik reed gewoon onder de 50, maar kon alles zelf betalen inclusief smarten geld,. ze had op intensive care gelegen , ze had wat ,mij betreft dood mogen gaan !!!

Zal wel weer een onsamenhangend(bad grammar) verhaal van mij zijn,
maar als ik pissed off ben kan het niet anders..

excuses voor het ongemak...

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/grote-pauper-topic-386961/

Vandaag ook 2x geclaxonneerd op van die wielrenners die denken dat ze de ronde van frankrijk aan het rijden zijn
De eerste keer kwamen ze met 3 vanuit een zijstraat gevlogen en ze hadden goed gezien dat ik tegen 70 km per uur afkwam, maar één van de drie vond het toch nodig geen voorrang te verlenen, zijn bocht heel ruim te nemen en in de helft van de rijbaan te rijden...

hatelijk zo'n figuren

alle wielrenners terug naar wielrennistan

Tour de France is begonnen en opeens willen ze allemaal fietsen..

Rood stoplicht zien ze niet..

In een ideale wereld hebben ze hun eigen rijstrook tussen fietspad en autoweg, als dat niet kan vind ik in elk geval dat ze autowegen niet met groepen mogen blokkeren, auto's moeten altijd de mogelijkheid hebben om links in te halen. Als links inhalen niet kan door wegversmalling moeten ze maar ff in de berm wachten of op het fietspad.

Terug
Naar boven