- Waardering
- 22.094
Er is er zo eens ééntje tegen mijn moeders wagen aan geknald.![]()
Veel schade aan de 114?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is er zo eens ééntje tegen mijn moeders wagen aan geknald.![]()
Toen ik nog mijn oude vito had, net hetzelfde probleem. Oude grijze mannekes die per 3 naast elkaar reden niemand door laten, andere waren braaf en reden door, dus bleef ik vlak voor ze rijden, net iets sneller :-) Als ik hun volledige aandacht had, duwde ik mijn koppeling in en terwijl serieus op mijn gas stampen tot 4500toeren. De roetpluim die eruit vloog ( 2.3 diesel van 1998 hehe ) was gigantisch , recht in hun gezicht, Zo kan je het hen ook duidelijk maken Zorg dan wel dat je 2km verder niet voor een open brug komt te staan....

Waarom heb ik een hekel aan wielrenners: Donderdag was er ineens uit het niets een wielrenners ''ronde'' die over de weg ging. Nou ging de ronde niet alleen gewoon over de weg, maar de wielrenners moest per se ALLE uitgangswegen van ons dorp bezetten. 1 uur lang stond je in de file, te wachten tot alle wielrenners weg waren, want je kon via geen een weg ons dorp uit. Stelletje debielen..Je zal maar met spoed een ambulance nodig hebben..dat is pech..
Ze moeten die KUT fietsers niet beschermen, ze lijken het soms wel te weten ook.. met alle risico van dienlijkt er op dat DBB zelf eens een tijdje 2 uur per dag op een fiets moet doorbrengen op de openbare weg.
verhaal is een beetje anders als je omgeven bent door 1 ton metaal en worst case beetje blikschade hebt van een fietser.
neemt niet weg dat sommige wielrenners als zich als mong*len gedragen

ik reed gewoon onder de 50, maar kon alles zelf betalen inclusief smarten geld,. ze had op intensive care gelegen , ze had wat ,mij betreft dood mogen gaan !!!Ze moeten die KUT fietsers niet beschermen, ze lijken het soms wel te weten ook.. met alle risico van dien
wat doe jij als je als motorrijder gewoon je weg vervolgt en er komt vervolgens een zeer stomme trut uit een steegje zo het zebra pad op fietsen,
ik had in ieder geval geen schijn van kans,wat was de uitslag,
IK (REET) ree te hard want dat had iedereen gehoord(Yoshi pijp , ja dat gaat wel)ik reed gewoon onder de 50, maar kon alles zelf betalen inclusief smarten geld,. ze had op intensive care gelegen , ze had wat ,mij betreft dood mogen gaan !!!
Zal wel weer een onsamenhangend(bad grammar) verhaal van mij zijn,
maar als ik pissed off ben kan het niet anders..
excuses voor het ongemak...

Je wil tegen wielertoeristen geen ruzie beginnen. Dat zijn stoere kerels in hun strakke pakjes, wil je geen slaag van krijgen...
http://www.youtube.com/watch?v=7Qi3y60z2lc