AndroidHealthClinic

Kut wielrenners

De wielrenner rijdt circa 40 km per uur.

Even buiten alles om... maar als je per fiets 40 km/h rijdt op een rechte weg dan is het verstandig om op de weg voor je te letten;
een verkeerd steentje en ze kunnen je van de weg schrapen:D. Als het niet nodig is... doe je het gewoon niet.

Bij het inhalen kan je dan beter van te voren snelheid minderen en fatsoenlijk aangeven/vragen of je d'r langs mag.
(dus niet als een josti bellen of schreeuwen).
Dan hoef je niet eens op de andere weghelft te komen.

Disclaimer: Of de dipshit in het filmpje dat zou/wilde doen weet ik natuurlijk niet hé

Oke..ik zeg het nu voor de 3e keer en wellicht kan je dan begrijpen waarom hij moet rondkijken.

De wielrenner rijdt circa 40 km per uur.
De fietsers voor zich rijden circa 25 km per uur.

Als wielrenner weet je dat je harder rijdt dan de rest, dan weet je dat je ze gaat moeten inhalen en dus moet kijken of dit wel kan.

Daarbij ben je een blinde kip als je niet ziet dat een auto naast jou rijdt en een auto eraan komt maar ook fietsers voor je rijden.
Ik zeg het ook nog een keer: er is een zee van ruimte tussen hem en de fietsers voor hem, dus hij hoeft helemaal niets te doen. Als er dan ineens een auto tussenkomt die het nodig vindt om in te halen waar dat niet kan, ja dan wordt het uiteraard wel een lastige situatie. Die heeft hij echter goed opgelost, want er ontstond geen ongeluk. Dat hij daarna op de auto slaat staat daar verder los van.

Ik plaatste de video en ik zei dat ik dat mooi vond, je begint direct een discussie in plaats van je af te vragen wat ik er mooi aan vind.

Gezien de titel van dit topic heb ik daar geen bijzonder lange analyse op losgelaten.

Dit is ook de laatste post die ik er over kwijt wil, want ik vroeg mij een half uur geleden al af waarom ik in een discussie met jou beland ben over iets onzinnigs als dit.

Wielrenners zijn gewoon gefrustreerd omdat 99% slappe ecto is.
Dus ik begrijp wel waarom ze zo reageren.

Ik zou ook boos zijn als ik een slappe ecto fietser was

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil nog een filmpje van een wielrenner die bijdehand doet en klappen krijgt.. Iemand? :D

Je moet lui met een attidude gwn aanpakken als ze brutaal (fiets)gedrag vertonen. Als ze.normaal fietsen no prob. Gister 2 bleven netjes op de hele rechter weg helft gvd. Spray them down. Daarna weer twee fietsers die wel netjes naar rechts trekken. Aso gedrag gewoon belonen met nog meer aso gedrag.

• Topic Starter Topic Starter
Je moet lui met een attidude gwn aanpakken als ze brutaal (fiets)gedrag vertonen. Als ze.normaal fietsen no prob. Gister 2 bleven netjes op de hele rechter weg helft gvd. Spray them down. Daarna weer twee fietsers die wel netjes naar rechts trekken. Aso gedrag gewoon belonen met nog meer aso gedrag.
Ik vertel mn bedrijfsnaam liever niet omdat ik niet wil dat mijn professionele image geschaad wordt :o
hihihi ;)

:p als je jezelf bent is het zo lastig als je een oermens bent om ook zakelijk respect te krijgen uit alle gelederen. Door de jaren heen met alle mensen wel om leren gaan maar niet iedereen is een oermens so to say

:p als je jezelf bent is het zo lastig als je een oermens bent om ook zakelijk respect te krijgen uit alle gelederen. Door de jaren heen met alle mensen wel om leren gaan maar niet iedereen is een oermens so to say
Tuurlijk, was je maar wat aan het plagen :p

wielrenners hebben gewoon geen conditie, ze worden altijd boos als ze moeten stoppen.

nog nooit van HIIT gehoord?

Alleen als ie nog een keer achteruit reed, dan wel.

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

precies Hell93, jij begrijpt het.

Hell snapt het altijd, ze heeft gezond verstand en daar heeft ze zelfs ook weer verstand van.
Ze is totaal geen conflict typetje en nooit uit op discussies.
Het probleem ligt bij velen van ons op DBB omdat we niet in willen zien hoe geweldig Hell is.

Hell je bent geweldig, ik zie het nu in, eerst zag ik het niet.
Pm me ff je adres en ik kom langs met een bloemetje want ik heb veel goed te maken.

Kusjes van je Malle Manfred.

• Like
Waarderingen: mat
lijkt er op dat DBB zelf eens een tijdje 2 uur per dag op een fiets moet doorbrengen op de openbare weg.

verhaal is een beetje anders als je omgeven bent door 1 ton metaal en worst case beetje blikschade hebt van een fietser.

neemt niet weg dat sommige wielrenners als zich als mong*len gedragen

Alleen als ie nog een keer achteruit reed, dan wel.

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

Hell snapt het altijd, ze heeft gezond verstand en daar heeft ze zelfs ook weer verstand van.
Ze is totaal geen conflict typetje en nooit uit op discussies.
Het probleem ligt bij velen van ons op DBB omdat we niet in willen zien hoe geweldig Hell is.

Hell je bent geweldig, ik zie het nu in, eerst zag ik het niet.
Pm me ff je adres en ik kom langs met een bloemetje want ik heb veel goed te maken.

Kusjes van je Malle Manfred.

dit topic gaat over wielrenners, niet over hell93 en in dit topic heeft ze helemaal gelijk

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

lijkt er op dat DBB zelf eens een tijdje 2 uur per dag op een fiets moet doorbrengen op de openbare weg.

verhaal is een beetje anders als je omgeven bent door 1 ton metaal en worst case beetje blikschade hebt van een fietser.

neemt niet weg dat sommige wielrenners als zich als mong*len gedragen

Fietsers in Nederland hebben niets te klagen. In geen ander land is het zo goed geregeld voor fietsers als in Nederland

http://112vandaag.nl/2015/06/wielrenner-rijdt-vrouw-aan-in-elshout/

Zondagmorgen raakte een vrouw gewond nadat deze werd aangereden door een wielrenner aan de Wolfshoek in Elshout . Door het ongeluk kwam er ook een traumahelikopter ter plaatse, de artsen hebben het ambulancepersoneel in de ambulance ondersteund. De vrouw is gewond overgebracht naar een ziekenhuis, hoe het ongeval heeft kunnen gebeuren is niet bekend aldus de politie ter plaatse.

hoe krijg je het toch voor elkaar ..

Er is er zo eens ééntje tegen mijn moeders wagen aan geknald. :roflol:

Terug
Naar boven