MuscleMeat

Bloed na injecteren.

Is bij mekaar 3 ml bro, 1 ml test a 250 mg en 2 ml deca a 100 mg per ml. Wel erg stom van je om lukraak hoeveelheden in je reet te rammen zonder eens uit te zoeken welke hoeveelheden je eigelijk kunt gebruiken.

Mag ik vragen waarom je specifiek voor test en deca hebt gekozen, of heb je dit ook ienemienemutte op de lijst van je dealer uitgezocht? :D

• Topic Starter Topic Starter
3 cc... zo leer ik nog eens wat...

Ik heb het inderdaad nooit uitgezocht aangezien ik het vernomen had vanuit mijn sportschool (div. personen) dat 2 injects in 1x goed kon.
De twijfel kwam i.v.m. het overmatig bloeden na het injecteren.

Ik heb specifiek voor een test/deca/dbol kuurtje gekozen aangezien ik denk te weten hoe mijn wezen hierop reageert/ groeit.
(Vorige andere kuren betreft deca/stromba en een deca/sus/dbol)

Zijn er personen welke meer dan 3 cc's hebben geinjecteerd?
Welke complicaties zijn er te verwachten bij een overmatig groot depot?

Ja, zoals Arie zegt dus ...

3 ml in je billen kan wel, maar als je er last van hebt is het misschien een idee om het wat meer te verspreiden in kleinere hoeveelheden per prik.

En verder zou ik ook adviseren iets meer op de hoogte te zijn van de hoeveelheden die je in je spuit.

3cc is echt niet teveel bro, althans niet voor in je aars! :D Vind je kennis over aas wel summier plus dat je volgens mij niet eens weet welke middelen welke kenmerken bezitten etc. Up to you, maar je zou er goed aan doen om je nog eens wat verder in aas te verdiepen! :)

Succes..

meer is beter toch?
...(ahum..)

De hoeveelheden qua kuurtotalen/ schema zijn wel in orde (schema's van hier aangehouden)

Het gaat (ging) me puur om de hoeveelheid welke in 1x geinjecteerd kan worden en tevens het overmatige bloeden na injecteren.

Mogelijke oplossing m.b.t. het bloeden na injecteren: huid iets oprekken.

Iemand ervaring of kennis over complicaties door het creeren van een te groot depot (> 3cc) ???

PS. mijn kennis is redelijk m.b.t. a.s. kenmerken e.d. ... genoeg gelezen i.i.g. tevens dagelijks bezoeker van vele forums e.d. probeer mijn kennis zo veel mogelijk uit te breiden aangezien de gevestigde meningen etc. constant wijzigen.

Daar zit wat in!

Heb nog ge-googled maar kan niets vinden over enigszins complicaties m.b.t. het creeren van een te groot depot.

Kan iemand hier iets zinnigs erover zeggen?

mos zei:
Daar zit wat in!
Heb nog ge-googled maar kan niets vinden over enigszins complicaties m.b.t. het creeren van een te groot depot.
Kan iemand hier iets zinnigs erover zeggen?

Volgens mij krijg je niets meer dan ophoping (abces) in het geinjecteerde area. Ik zet 3ml (totaal 450mg)in mijn been, gaat goed.

Terug
Naar boven