XXL Nutrition

Bloedneus vs sups

Knox

Veni Vedi Vici
Elite Member
Waardering
17
Lengte
1m86
Massa
74kg
Beste BBers,

De laatste 3 dagen heb ik het weer, last van bloedneuzen. :rolleyes:
Niet echt aangenaam natuurlijk, bij de minste wrijving tegen mijn neus begint mijn linker neusgat te bloeden. Dit al 3 dagen achter elkaar steeds tijdens het ontbijt.. :cool:

Graag had ik geweten of dit te maken zou kunnen hebben met de sups die ik neem. Aangezien ik vorig jaar hetzelfde probleem had ook op het moment dat ik sups nam vind ik dit wel verdacht. Mijn moeder die verpleegster is zegt dat het daar wel aan zou kunnen liggen omdat die sups inwerken in mijn bloed ..

De sups die ik neem;
- Creatine
- Whey
- Omega3
- MultiVit
- PlasmaJet

Misschien weten jullie iets dat in één van die sups zit dat iets doet met het bloed of dergelijke?

Ik hoop namelijk gewoon dat het komt door de temperatuurverandering.(warmte)

Misschien hebben jullie tips? Of misschien moet ik toch eens naar de dokter om dit te laten dicht branden .. :rolleyes:

Het is gewoon niet praktisch altijd op het werk naar het toilet te moeten omdat mijn neus weer begint te bloeden :)

* Ik las ook dit topic van Jordy; http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=275981&highlight=bloedneus

Plasmajet:
Het NO-product dat ver boven alle andere uitsteekt! Je mag het niet dagelijks innemen! Om de dag, maximaal vier keer per week!

Aldus B&F Shop :)

• Topic Starter Topic Starter
Daar hou ik mij dus ook aan .. Heb het dan ook nog nooit meer dan 4x per week genomen.

Misschien kan het zijn dat je niet zo goed tegen de NO2 kan... Probeer eens elke paar weken oid een van de producten er uit te laten en zie wat er gebeurt

Kan ik inderdaad wel doen ja, het is nu wel al een paar dagen geleden dat ik nog PlasmaJet gebruikt heb. Ik train er gewoon hard van :)

Heb er de laatste dagen ook last van. Bij komt het door het weer/hooikoorts. Kan het daar niet aan liggen?

Heb er de laatste dagen ook last van. Bij komt het door het weer/hooikoorts. Kan het daar niet aan liggen?

Heb geen last van hooikoorts. En het weer vind ik beetje vreemd, heb vorige zomer (juli-augustus) geen enkele bloedneus gehad. Het is gewoon toevallig net nu ik weer sups neem dat ik het weer krijg .. :cool:

Nog mensen die mij kunnen helpen?

Ik verdenk ook heel sterk de PlasmaJet. Die heeft een duidelijk effect op je bloedvaten, daar is het ook voor bedoeld. Lijkt me dat een vaatverwijdend effect het laatste is wat je kunt gebruiken als je last hebt van een bloedneus. Ik zou daar per onmiddellijk mee stoppen.

Verder: zowel met de creatine als met de PlasmaJet moet je er heel goed op letten dat je genoeg vocht binnen krijgt, dus water drinken, water drinken en nog meer water drinken! ;)

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de respons Poison. Als jullie echt denken dat het dus te maken heeft met die PlasmaJet dan stop ik er wel mee ja.. Nog mensen die deze mening delen?

Bedankt voor de respons Poison. Als jullie echt denken dat het dus te maken heeft met die PlasmaJet dan stop ik er wel mee ja.. Nog mensen die deze mening delen?
Als het aan een van de supps zou liggen zou het ook duidelijk aan die Plasmajet liggen.. Kan me niet voorstellen dat zulke verschijnselen optreden bij creatine, proteïnen, multi-vitaminen of omega3. Even kijken of het stopt als je even kapt met de Plasmajet, anders ligt het ergens anders aan.

Ik zal er inderdaad tijdelijk mee stoppen. Eens kijken of het betert.
Ik neem liever voor pre workout sups pillen omdat ik die makkelijker binnen krijg .. :)

als je zo snel bloedneuzen krijgt zou ik idd eens langs de huisarts gaan

Stiekem ben ik er nog steeds niet van overtuigd dat het door die PlasmaJet zou komen.. Vorig jaar had ik namelijk hetzelfde probleem en toen nam ik nog geen PlasmaJet .. Vind het spijtig om daar dan weer mee te moeten stoppen :)

Heb al paar dagen geen bloedneus meer gehad :) Heb ook geen PlasmaJet meer genomen hmm

Gewoon langs de huisarts en dicht laten branden, had ik vorig jaar ook veel last van toen gebruikte ik geen sups.

Ga langs de dokter langs, verzwakte aderen in de neus komt wel vaker voor. Gewoon toebranden en je zit voor de een tijdje safe :)

Komt mischien door verhoogde bloeddruk tijdens training dat de spanning op aders etc verhoogt.
Neem je bloeddruk eens tijdens de training?:p
Arginine helpt btw tegen verhoogde bloeddruk

Bedankt jongens. Volgens jullie komt het dus niet door de PlasmaJet?

Terug
Naar boven