AndroidHealthClinic

Bloedonderzoek kosten

dennisl

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
87kg
Hallo bbers

Even een vraag wat betalen jullie nou voor een bloedonderzoek. Ik ben hier prijzen tegengekomen van sommige die zeggen 30/40 euro ik heb vandaag contact gehad met medimark en betaalde 140/150 euro toch veel geld voor 1 onderzoek

De kosten waren voor deze bloedwaarde

Gamma
Asat
Alat
Ldh
Natrium
Kalium
Kreatinine
Lh
Fsh
Test (totaal en vrij)

In belgie is het dokterbezoek ; 35 euro. Dan labkosten 60-70 euro en deze trek je terug van ziekenfonds.

Volgens mij als je bij de huisarts vraagt om een bloed onderzoek, omdat je dat wel dat dat ook gewoon kan en de kosten zijn dan voor het ziekenfonds. Teninste zo doe ik het wel altijd.

Volgens mij als je bij de huisarts vraagt om een bloed onderzoek, omdat je dat wel dat dat ook gewoon kan en de kosten zijn dan voor het ziekenfonds. Teninste zo doe ik het wel altijd.

Dan betaal je het alsnog zelf via de eigen risico!

Bloed geven elke 3 maand en daar testen ze het gratis? Weet natuurlijk niet of ze testen op bovenstaande waarden...

Eigen risico is 220 euro dus je haalt het er niet uit tenzij je dit al betaald hebt aan iets anders. Verder is er natuurlijk Check-U en inderdaad Medimark.

Hier in NL valt hangt de prijs af van het aantal waarden dat je wilt laten meten.

Je betaalt per gemeten waarde.

Ordertarief is € 13,73 en verder verschilt de prijs per code.

Bijv € 1,90 hemoglobine, € 2,05 natrium, € 2,05 kreatine, € 11,35 vit B12.

Totale kosten weet ik niet, geen ervaring mee.

• Topic Starter Topic Starter
Hier in NL valt hangt de prijs af van het aantal waarden dat je wilt laten meten.

Je betaalt per gemeten waarde.

Ordertarief is € 13,73 en verder verschilt de prijs per code.

Bijv € 1,90 hemoglobine, € 2,05 natrium, € 2,05 kreatine, € 11,35 vit B12.

Totale kosten weet ik niet, geen ervaring mee.

Klopt alleen test totaal wn vrij kost al 50 euro

Nee bij medimark, wel k*t dat het zoduur is want dan weerhoudt mensen ervan om bloed te prikken voor en na een kuur

Ah oke, de prijzen die ik noemde zijn gewoon via een verwijsbrief van je huisarts. Maar idd klote dat het zo duur is. Ik ben dan ook wel benieuwd hoe men aan een bedrag van 30/40 euro komt..

Dan betaal je het alsnog zelf via de eigen risico!

Ik niet, want ik zeg niet dat het voor het kuren is en vul dan extra dingen in op het papiertje.
Dokter, ik heb medicatie en wil een onderzoek hebben naar mijn lever en nier waarden want ik vertrouw het niet.

Ik niet, want ik zeg niet dat het voor het kuren is en vul dan extra dingen in op het papiertje.
Dokter, ik heb medicatie en wil een onderzoek hebben naar mijn lever en nier waarden want ik vertrouw het niet.

Zit een bloedonderzoek in het basispakket dan?

Bloedonderzoek is gewoon eigen risico hoor, in ieder geval in het basispakket. Ik weet niet wat voor aanvullende verzekeringen hiervoor zijn maar uit eigen ervaring betaal je dit uiteindelijk gewoon zelf.

Dan vraag ik mij af waarom mijn huisarts mij zo'n papier mee geeft, vul zelf nog wat extra dingen in en ik daar later nooit een rekening van terug zie? Iets met een medisch advies hoef je zelf nooit te betalen. De huisarts zet er dan gewoon net als bij medicijnen een
soort van B2 code op.

Dan vraag ik mij af waarom mijn huisarts mij zo'n papier mee geeft, vul zelf nog wat extra dingen in en ik daar later nooit een rekening van terug zie? Iets met een medisch advies hoef je zelf nooit te betalen. De huisarts zet er dan gewoon net als bij medicijnen een
soort van B2 code op.

Misschien dat je je eigen risico al vebruikt hebt of dat je een of andere aanvullende verzekering hebt. Bij mij valt bloedonderzoek, welke dan ook, gewoon onder eigen risico in het basispakket.

Ik zou graag willen weten wat de totale kosten zijn, als ik deze waarden bij jullie laat meten..

Het gaat om :

Gamma
Asat
Alat
Ldh
Natrium
Kalium
Kreatinine
Lh
Fsh
Test (totaal en vrij)

De kosten bedragen € 169,--

U kunt de test aanvragen via onze site. U vinkt dan allergietest aan en vermeldt in het veld OFF1207B.

Het is geen allergietest, maar een manier om de test aan te vragen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Check-U B.V.

t*ring, bijna net zoveel als een cycle zelf wtf
Begrijp wel goed waarom men hun bloed laat niet checken hoor

Terug
Naar boven