Fitness Seller

Bloedwaarden test (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maar euh .... Derek, je weet wel, van More plates more dates, zegt regelmatig dat wat er in het bloed zit, weinig zegt over wat er in de spier gebeurt.
Kan er getest worden wat er in de spier gebeurt ? Wat de waardes in de spier zijn, bv door middel van een punctie ?

Bij wie of wat zou je dit voor elkaar kunnen krijgen? Misschien als je Messi heet.
 
Bij wie of wat zou je dit voor elkaar kunnen krijgen? Misschien als je Messi heet.
Mja, elke degelijke universiteit heeft de kennis en kunde daar wel voor in huis. De AAS-concentratie in een spier meten is niet echt interessant; je hebt er niets aan. Misschien dat je er als individu iets aan hebt als je de fractionele spiereiwitsynthese laat bepalen bij verschillende concentraties van AAS of verschillende soorten AAS. Je kunt daarnaast nog een hele hoop andere zaken bepalen, zoals de fosforyleringsstatus van eiwitten betrokken bij spiergroei, dan wel het effect op de androgeenreceptorconcentratie. Maar je hebt eigenlijk geen zak aan die kennis. (De variatie in de resultaten daarvan zijn al dermate groot dat je sowieso moeilijk kleine/middelgrote verschillen kunt vinden daarin.)
 
Mja, elke degelijke universiteit heeft de kennis en kunde daar wel voor in huis. De AAS-concentratie in een spier meten is niet echt interessant; je hebt er niets aan. Misschien dat je er als individu iets aan hebt als je de fractionele spiereiwitsynthese laat bepalen bij verschillende concentraties van AAS of verschillende soorten AAS. Je kunt daarnaast nog een hele hoop andere zaken bepalen, zoals de fosforyleringsstatus van eiwitten betrokken bij spiergroei, dan wel het effect op de androgeenreceptorconcentratie. Maar je hebt eigenlijk geen zak aan die kennis. (De variatie in de resultaten daarvan zijn al dermate groot dat je sowieso moeilijk kleine/middelgrote verschillen kunt vinden daarin.)

Kan je dit soort testen laten uitvoeren dan?
Al heb je maandenlang spier of gewrichtsklachten wordt er nauwelijks aandacht aan besteed is mijn ervaring. Na lang smeken krijg je een keer een scan en valt daar niks op te zien wensen ze je succes.
 
Kan je dit soort testen laten uitvoeren dan?
Al heb je maandenlang spier of gewrichtsklachten wordt er nauwelijks aandacht aan besteed is mijn ervaring. Na lang smeken krijg je een keer een scan en valt daar niks op te zien wensen ze je succes.
Sport medische centrum geweest?
 
Kan je dit soort testen laten uitvoeren dan?
Al heb je maandenlang spier of gewrichtsklachten wordt er nauwelijks aandacht aan besteed is mijn ervaring. Na lang smeken krijg je een keer een scan en valt daar niks op te zien wensen ze je succes.
Als particulier? Ik betwijfel het. Maar voor klinisch onderzoek wordt dit wel gedaan bij universiteiten.
 
Hoi Galen,

Ik kwam een artikel tegen over periodiek gebruik van TRT maar niet continue. 4 weken 100 mg Test E, daarna 4 weken niks, daarna herhalen.


Wat is je mening hierover?
 
Hoi Galen,

Ik kwam een artikel tegen over periodiek gebruik van TRT maar niet continue. 4 weken 100 mg Test E, daarna 4 weken niks, daarna herhalen.


Wat is je mening hierover?
Unable to identify any qualifying subjects willing to enroll into this study.
Kennelijk staat echt niemand hier op te wachten.
 
Heeft iemand een club / lab gevonden waar je Testosteron / DHT via LCMS, free Testosteron / free DHT via Ultrafiltration?

Bloedwaardentest is nog de beste club die ben tegengekomen, maar het Duitse lab waar ze mee samenwerken doet geen free DHT, free T via RIA, en T via ECLIA. Niet optimaal.
 
Waarvoor zou je DHT en de vrije fractie van zowel testosteron als DHT willen meten?
 
Back
Naar boven