MuscleMeat

Bloedwaarden test

Bezoekers in dit topic

Misschien dat dat een oorzaak kan zijn geweest voor de puberale gyno die ik had. Die is wel weg nu gelukkig!
Kan, maar als je prolactine te hoog is krijg je meer klachten zoals libido verlaging, ED en dergelijke. Heb begrepen dat je dat ook kan zien aan je cortisol spiegels, die schieten ook de pan uit icm e2. Heb begrepen dat gevoeligheid voor gyno voornamelijk genetisch bepaald is.
 
Kan, maar als je prolactine te hoog is krijg je meer klachten zoals libido verlaging, ED en dergelijke. Heb begrepen dat je dat ook kan zien aan je cortisol spiegels, die schieten ook de pan uit icm e2. Heb begrepen dat gevoeligheid voor gyno voornamelijk genetisch bepaald is.
Ja mn broertje heeft het ook, en dan nog wel wat meer dan ik
 
De spiermassa die minder wordt bij een bepaalde leeftijd komt echt niet terug door trt toe te passen terwijl je in de normale range zit.
Er is nog geen onderzoek dat laat zien wanneer je hoger in de normale range zit je meer spiermassa wint of behoudt dan wanneer je wat lager in de normale range zit. Leeftijd staat daar los van.
Trt is geen oplossing van ongemakken die horen bij het ouder worden, helemaal als door een meting uitkomt dat test levels in orde zijn. Dit heeft enkel pas nut als ongemakken te verklaren zijn door lage test levels.
Er zijn zoveel meer factoren die belangrijker zijn voor een gelukkig en gezond leven. Denk aan stress, werk, slaap, voeding, relatie etc.

Eigenlijk zouden ze bij dit soort onderzoeken ook mensen placebo trt moeten geven, reken maar dat die zich ook beter gaan voelen.

Jeff Bezos CEO van Amazon en de rijkste man ter wereld zit ook op TRT. Moet je voor de grap eens foto's van hem bekijken en vergelijken met vroeger.
 
Jeff Bezos CEO van Amazon en de rijkste man ter wereld zit ook op TRT. Moet je voor de grap eens foto's van hem bekijken en vergelijken met vroeger.
Mister TN zit niet op TRT en is héél véél buffer. Wat is je punt?
 
Mister TN zit niet op TRT en is héél véél buffer. Wat is je punt?

Ik wil er alleen maar mee zeggen dat je een verschil ziet tussen Jef Bezos met of zonder TRT.
Dat jouw vriend buff is zonder TRT en gewoon naturel is, dat is een andere kwestie:):p;)
 
Ik wil er alleen maar mee zeggen dat je een verschil ziet tussen Jef Bezos met of zonder TRT.
Dat jouw vriend buff is zonder TRT en gewoon naturel is, dat is een andere kwestie:):p;)
Logisch toch ? Dat je verschil ziet met en zonder trt ?
 
Ik wil er alleen maar mee zeggen dat je een verschil ziet tussen Jef Bezos met of zonder TRT.
Dat jouw vriend buff is zonder TRT en gewoon naturel is, dat is een andere kwestie:):p;)
Ik wist niet dat je goede vrienden met hem was en dus precies weet wat hij krijgt, waarom hij het krijgt, en welke andere variabelen in zijn leefstijl zijn gewijzigd die hier mogelijkerwijs impact op zouden kunnen hebben, én dat zijn casus extrapoleerbaar is naar anderen.
 
Ik wist niet dat je goede vrienden met hem was en dus precies weet wat hij krijgt, waarom hij het krijgt, en welke andere variabelen in zijn leefstijl zijn gewijzigd die hier mogelijkerwijs impact op zouden kunnen hebben, én dat zijn casus extrapoleerbaar is naar anderen.

Hahahaha ik ken hem nog niet eens gozer.
Heb wel eens posts van hem gelezen en ik geloof er geen zak van dat hij naturel is.
 
Hahahaha ik ken hem nog niet eens gozer.
Heb wel eens posts van hem gelezen en ik geloof er geen zak van dat hij naturel is.
Ik had het over Jeff Bezos.
 
Maar euh .... Derek, je weet wel, van More plates more dates, zegt regelmatig dat wat er in het bloed zit, weinig zegt over wat er in de spier gebeurt.
Kan er getest worden wat er in de spier gebeurt ? Wat de waardes in de spier zijn, bv door middel van een punctie ?
 
Maar euh .... Derek, je weet wel, van More plates more dates, zegt regelmatig dat wat er in het bloed zit, weinig zegt over wat er in de spier gebeurt.
Kan er getest worden wat er in de spier gebeurt ? Wat de waardes in de spier zijn, bv door middel van een punctie ?
Ja, en wat wil je precies doen met die waardes? Die zeggen net zo min wat over het uiteindelijke anabole effect. Punt is dat AAS vrij vanuit de bloedcirculatie diffunderen naar de spiercellen, er zijn daar geen transporters voor nodig.
 
Back
Naar boven